Gå til innhold

Strawberrynet

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men det er da sånn dere framstiller det til meg? At den mannen som ikke parfymerer seg stinker, er Fred Flintstone eller noe slikt...

En fyr som ikke bruker godlukt og normalt har en god hygiene, lukter (forhåpentligvis) fint lite. Parfymen brukes for å lukte godt.

Ikke for å kvitte seg med drittlukt.

Menn bruker naturligvis parfyme av samme grunner som kvinner, altså for å lukte godt i stedet for ingenting.

Hvis personen som ikke bruker noe likevel lukter et eller annet, må det i så fall være det kroppen utsondrer, og slike naturlige kroppslukter gir meg assossasjoner til neandertalermenn, ja, på samme måte som menn med svære areal med hår på ryggen.

Hva med kvinner? Skal ikke de heller bruke godlukt?

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

21

• ShitDiddelyDo

20

• flisa

10

• Puzen

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En fyr som ikke bruker godlukt og normalt har en god hygiene, lukter (forhåpentligvis) fint lite. Parfymen brukes for å lukte godt.

Menn bruker naturligvis parfyme av samme grunner som kvinner, altså for å lukte godt i stedet for ingenting.

Hvis personen som ikke bruker noe likevel lukter et eller annet, må det i så fall være det kroppen utsondrer, og slike naturlige kroppslukter gir meg assossasjoner til neandertalermenn, ja, på samme måte som menn med svære areal med hår på ryggen.

Når du og flisa mener menn uten parfyme er skitne og primitive, faller det på sin egen tøvethet. Parfyme har aldri vært ensbetydende med hygiene, sistnevnte dreier seg om vann og såpe. Parfyme derimot, har alltid vært en kjent metode for å skjule (dårlig) kroppslukt.

Med hånden på hjertet må jeg for min del si at lukten av ungene mine og mannen i mitt liv er det beste jeg vet om. Så når du synes parfymer lukter bedre enn hud, høres det bare rart ut. Men vi er jo forskjellige, som det så populært heter på dol.

Jeg synes ingenting om hva andre skal lukte, det er deres sak. Men for å si det sånn: Jeg får ikke behov for å trekke nærmere parfymeeimer.

Gjest foror
Skrevet

jeg kryssa av for gave og fikk produktene pent pakket inn, men måtte alikavel betale toll?!

Ja, det hender nok det, men som det står på sida deres, kan de refundere tollen om du sender inn kvitteringer. De har gjort det for meg.

Skrevet

Ved lett ettertanke ser jeg ikke på det som umulig at enkelte er utstyrt med mindre heldig kroppslukt fra naturens side. Alle kan jo ikke være like priviligert som meg, jeg som har en som lukter 'som en gresk gud', helt av seg selv :-D

Forresten... lukter er et vesentlig element i menneskelig seksualitet og hvem vi generelt tiltrekkes av. Og det bør være nok grunn til at vi ikke kamuflerer oss under for mye syntetiske lukter.

Skrevet

Unnskyld, men det er da vitterlig DU som sier at mann uten parfyme = illeluktende og uflidd gris (jfr innlegg og bilde) - ikke jeg.

nei - du tror at menn med parfyme ikke vasker seg....

serendipity
Skrevet

Ved lett ettertanke ser jeg ikke på det som umulig at enkelte er utstyrt med mindre heldig kroppslukt fra naturens side. Alle kan jo ikke være like priviligert som meg, jeg som har en som lukter 'som en gresk gud', helt av seg selv :-D

Forresten... lukter er et vesentlig element i menneskelig seksualitet og hvem vi generelt tiltrekkes av. Og det bør være nok grunn til at vi ikke kamuflerer oss under for mye syntetiske lukter.

Enkelte BØR faktisk kamuflere seg under en god del lukter ;-)

Gjest Heidi84
Skrevet

TAKK

www.strawberrynet.com er helt geniale de også. Bestiller man over 200 kr, må varen(e) fortolles, men dette blir refundert av strawberrynet. Er bare å sende kopi av kvitteringen tilbake til de, og du får pengene på kontoen bare noen dager senere.

Handler støtt og stadig derfra og er veldig fornøyd!

Skrevet

Enkelte BØR faktisk kamuflere seg under en god del lukter ;-)

Ja, jeg tok den. Etterhvert ;-)

Skrevet

www.strawberrynet.com er helt geniale de også. Bestiller man over 200 kr, må varen(e) fortolles, men dette blir refundert av strawberrynet. Er bare å sende kopi av kvitteringen tilbake til de, og du får pengene på kontoen bare noen dager senere.

Handler støtt og stadig derfra og er veldig fornøyd!

Jeg har ikke villet handle hos dem da jeg tok for gitt at det forsvant tollpenger.

Kan du, i korte trekk, forklare hvordan dette tollgreiene foregår?

Er det Posten som krever inn pengene og betaler du dette når du henter pakken? Eller foregår fortollingen pr nettbank på samme måte som betaling av pakke - og da i ett beløp?

Skrevet

Dette er for dumt. Les heller ditt eget innlegg til meg og se på bildet du så elskverdig sendte:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3018267

jeg ertet deg jo - fordi du vil ha litt "tøffere karer".

Du må lære deg å kjenne igjen en godmodig spøk når du ser den, favn. Eller tåler du sånt bare fra gripp? *erter mer*

Skrevet

jeg ertet deg jo - fordi du vil ha litt "tøffere karer".

Du må lære deg å kjenne igjen en godmodig spøk når du ser den, favn. Eller tåler du sånt bare fra gripp? *erter mer*

Tøffere karer? Nei, overhodet ikke. Bare god og sexy. Og lukte seg selv ;-)

gripp du... janei, nå vet jeg ikke hva jeg skal si, han har grepet i alle fall.

Gratulerer med dagen, forresten!

Skrevet

Når du og flisa mener menn uten parfyme er skitne og primitive, faller det på sin egen tøvethet. Parfyme har aldri vært ensbetydende med hygiene, sistnevnte dreier seg om vann og såpe. Parfyme derimot, har alltid vært en kjent metode for å skjule (dårlig) kroppslukt.

Med hånden på hjertet må jeg for min del si at lukten av ungene mine og mannen i mitt liv er det beste jeg vet om. Så når du synes parfymer lukter bedre enn hud, høres det bare rart ut. Men vi er jo forskjellige, som det så populært heter på dol.

Jeg synes ingenting om hva andre skal lukte, det er deres sak. Men for å si det sånn: Jeg får ikke behov for å trekke nærmere parfymeeimer.

Skitne og primitive? det har jeg da aldri sagt - det var du som mente at de om brukte parfyme gjorde det for å dekke over at de var urenslige.....husker?

Min far tok på seg "MENNEN" da jeg var liten - og en barberklem med den lukta er små streif av lykkelig barndom. Syns det var koselig jeg.

Det samme syns jeg om min mann -at han tar på seg litt godlukt. Men bevares, han lukter da mer enn godt nok uten også - det er snakk og å gjøre "det lille ekstra" for å selv føle seg fin.

Dress, et slips, en dasj av manneduft, litt gelé eller voks i håret.

Jeg syns i alle fall det vitner om en som steller seg.

Skrevet

Skitne og primitive? det har jeg da aldri sagt - det var du som mente at de om brukte parfyme gjorde det for å dekke over at de var urenslige.....husker?

Min far tok på seg "MENNEN" da jeg var liten - og en barberklem med den lukta er små streif av lykkelig barndom. Syns det var koselig jeg.

Det samme syns jeg om min mann -at han tar på seg litt godlukt. Men bevares, han lukter da mer enn godt nok uten også - det er snakk og å gjøre "det lille ekstra" for å selv føle seg fin.

Dress, et slips, en dasj av manneduft, litt gelé eller voks i håret.

Jeg syns i alle fall det vitner om en som steller seg.

Herregud, dette er jo helt tøvete...

Jeg startet med å si at jeg ikke liker parfymer på menn.

Så svarer du og SDD at da må jo min kjære være skitten (ditt bilde av en grisete fyr) og Fred Flintstone (primitiv fyr)!!

Men uansett, altså måtte nødvendigvis konklusjonen på det være at for dere er/var ikke-parfymerte menn det samme som skitne, primitive menn - mao at parfyme er til for å dekke over dårlig lukt.

Og nå begynner du igjen...menn som parfymerer seg = er de menn som steller seg.

Jeg blåser virkelig i parfymen deres, men si meg... synes du generelt at alle uparfymerte mennesker er ustelte eller for den saks skyld annet ulekkert?

Skrevet

Så svarer du og SDD at da må jo min kjære være skitten (ditt bilde av en grisete fyr) og Fred Flintstone (primitiv fyr)!!

Men uansett, altså måtte nødvendigvis konklusjonen på det være at for dere er/var ikke-parfymerte menn det samme som skitne, primitive menn - mao at parfyme er til for å dekke over dårlig lukt.

Jeg blåser virkelig i parfymen deres, men si meg... synes du generelt at alle uparfymerte mennesker er ustelte eller for den saks skyld annet ulekkert?

Nei - *ler*

De er alle rene pene menn -både med og uten parfyme.

Bildet var kun for moro skyld.

Skrevet

Nei - *ler*

De er alle rene pene menn -både med og uten parfyme.

Bildet var kun for moro skyld.

Og bildet var veldig artig, da! Hvor i all verden finner du slike hysteriske bilder?? ;-)

Skrevet

Og bildet var veldig artig, da! Hvor i all verden finner du slike hysteriske bilder?? ;-)

på Google

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Så svarer du og SDD at da må jo min kjære være skitten (ditt bilde av en grisete fyr) og Fred Flintstone (primitiv fyr)!!"

Jeg har da aldri skrevet noe sånt?

Det er du som har dratt skittenhet inn i det her. Jeg skrev bare noe sånt som "Kødder du? Ikke engang deo?"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men gjelder det her bare menn?

For hva er i så fall forskjellen? De fleste kvinner bruker jo parfyme, og jeg antar det er av samme grunn som at menn bruker det: Nemlig for å sette prikken over i-en og lukte litt ekstra godt.

Hvor ligger forskjellen? I kjønnet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...