elfi Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ser det er snakk om smykker her.Har et problem med smykke jeg fikk til jul. Jeg kommer aldri til å bruke det,og det blir sikkert ikke som giveren hadde tenkt. Kunne hun ikke bare gitt meg en blomst f.eks. hvis hun ville gi meg en påskjønnelse for at jeg hadde hjulpet en gammel tante litt. Huff !Det er leit dette. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Enig. Jeg får også masse rart til jul jeg ikke trenger. De aller fleste vel vel at jeg ønsker meg pepesaker! 0 Siter
Speak Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Står det ikke på esken hvor det er kjøpt? Da kan du jo bytte det. 0 Siter
elfi Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 Står det ikke på esken hvor det er kjøpt? Da kan du jo bytte det. Nei, det gjør ikke det. Men det står et varemerke. Må vel ta det på en gang jeg skal besøke henne - likevel da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.