Gå til innhold

Hvorfor...

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..Får jeg ikke til noe så enkelt som å legge inn et bilde av meg selv i meesenger?! Jeg driver og diller med ny computer og vil blandt annet gjerne personligjøre messenger, og påfølgende legge inn et bilde der. Det har jeg jo hatt før! Men nå husker jeg ikkeno av hvordan jeg fikk til det, og dessuten har jeg trykt på nesten alt, uten å komme i nærheten av forønsket reslultat..

Anyone?

:-)

Skrevet

Åpne Messenger, gå på verktøylinja. Verktøy + Endre personlig bilde.

Stemmer det?

:)

laguna1365380434
Skrevet

Åpne Messenger, gå på verktøylinja. Verktøy + Endre personlig bilde.

Stemmer det?

:)

Nei, men takk for forslaget! :-) Jeg finner INGENTING om bilder..Noen steder..!

*dum*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dumt spørsmål, men du har en versjon av messanger med bildemulighet, ikke sant?

I så fall: Du skifter bildet når du snakker med noen. Trykk på bildet og du vil få opp dine andre bilder, eller i hvert fall en mulighet til å lete rundt på maskinen din etter bilder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...