Gå til innhold

Farvel!!

Anbefalte innlegg

Gjest Tristann
Skrevet

Elskede kompanjonger og venner!

Tror jeg ser meg nødt til å ta farvel med dere. Det har veldig hyggelig her, men jeg blir hetset og tullet så mye med at jeg ser det nødvendig å bytte forum.

Jeg vil spesielt takke ShitDiddelyDo og flisa for den støtte og omtanke de har gitt meg.

Jeg er faktisk glad i dere alle sammen.

Nå skal jeg stappe pepan og sprette en bayer og valse litt rundt her for siste gang!

Vaya con dios evige pepeelskere!

Gjest Tristann
Skrevet

Ha det bra og kos deg med pepa!

Glad i deg også morsan!

Dumt jeg ikke ble godtatt her, men jeg prøver andre steder.

Pepe til folket!

Skrevet

Glad i deg også morsan!

Dumt jeg ikke ble godtatt her, men jeg prøver andre steder.

Pepe til folket!

Det er absolutt ikke vanskelig å bli godtatt her inne, men det er faktisk et lite poeng i VARIERE litt i det man skriver om.

Men dette vet du vel fra andre innlegg under andre nick? ;-)

Gjest Tristann
Skrevet

Det er absolutt ikke vanskelig å bli godtatt her inne, men det er faktisk et lite poeng i VARIERE litt i det man skriver om.

Men dette vet du vel fra andre innlegg under andre nick? ;-)

Jeg har ingen andre nick.

Folk syns vel at det var uvanlig å like peper/alkohol, men for meg er det sjølve livet.

Og da liker jeg å skrive om det.

Carpe pepan!

Gjest peper
Skrevet

Jeg har ingen andre nick.

Folk syns vel at det var uvanlig å like peper/alkohol, men for meg er det sjølve livet.

Og da liker jeg å skrive om det.

Carpe pepan!

Hva er PEPE?

Gjest Tristann
Skrevet

Hva er PEPE?

Noe man patter/sutter på, stapper med pepetobakk.

Skjønner?

Pepekos:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...