Gjest Tristann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Elskede kompanjonger og venner! Tror jeg ser meg nødt til å ta farvel med dere. Det har veldig hyggelig her, men jeg blir hetset og tullet så mye med at jeg ser det nødvendig å bytte forum. Jeg vil spesielt takke ShitDiddelyDo og flisa for den støtte og omtanke de har gitt meg. Jeg er faktisk glad i dere alle sammen. Nå skal jeg stappe pepan og sprette en bayer og valse litt rundt her for siste gang! Vaya con dios evige pepeelskere! 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ha det bra og kos deg med pepa! Glad i deg også morsan! Dumt jeg ikke ble godtatt her, men jeg prøver andre steder. Pepe til folket! 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Glad i deg også morsan! Dumt jeg ikke ble godtatt her, men jeg prøver andre steder. Pepe til folket! Det er absolutt ikke vanskelig å bli godtatt her inne, men det er faktisk et lite poeng i VARIERE litt i det man skriver om. Men dette vet du vel fra andre innlegg under andre nick? ;-) 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det er absolutt ikke vanskelig å bli godtatt her inne, men det er faktisk et lite poeng i VARIERE litt i det man skriver om. Men dette vet du vel fra andre innlegg under andre nick? ;-) Jeg har ingen andre nick. Folk syns vel at det var uvanlig å like peper/alkohol, men for meg er det sjølve livet. Og da liker jeg å skrive om det. Carpe pepan! 0 Siter
Gjest peper Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg har ingen andre nick. Folk syns vel at det var uvanlig å like peper/alkohol, men for meg er det sjølve livet. Og da liker jeg å skrive om det. Carpe pepan! Hva er PEPE? 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hva er PEPE? Noe man patter/sutter på, stapper med pepetobakk. Skjønner? Pepekos: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.