Gå til innhold

noe sted på nett jeg kan få kjøpt Avène-produkter rimelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bruker den håndkremen- men ønsker meg mer - og det er VANVITTIG dyrt....

Skrevet

Du - jeg kjøpte meg akkurat en to-pakk av den kremen på apoteket i forrige uke, til den svimlende sum av 99/-.

(Apotek1 tror jeg)

Skrevet

Du - jeg kjøpte meg akkurat en to-pakk av den kremen på apoteket i forrige uke, til den svimlende sum av 99/-.

(Apotek1 tror jeg)

no spyr eg! :)

kjøpte nettopp EN krem for 28 dollar jeg da....

Skrevet

Oj då. 28 dollars ganger 7?

Uff - du må gi deg litt tid, vet du, når du søker råd på dol - det kan lønne seg ;)))

Kommer til å tenke på deg nå jeg _hver_ gang jeg smører hendene.

(-og så kjekt med to-pakk: én på nattbordet og én i veska! *erte*)

Skrevet

Oj då. 28 dollars ganger 7?

Uff - du må gi deg litt tid, vet du, når du søker råd på dol - det kan lønne seg ;)))

Kommer til å tenke på deg nå jeg _hver_ gang jeg smører hendene.

(-og så kjekt med to-pakk: én på nattbordet og én i veska! *erte*)

jeg HAR håndkremen -den jeg kjøpte var en body/face-cream da - *svett*

Skrevet

Du får løpe til et Apotek1 apotek å hamstre opp til senere bruk. Det har jeg gjort, da jeg bruker 4-6 tuber i året. Er den beste håndkremen jeg har funnet og jeg har prøvd mange.

Skrevet

Jaja - tap og vinn med samme sinn ;)

Det var forresten et helt utvalg av Avène-produkter på tilbud i forrige uke. Er resten av produktene ok også?

Skrevet

Du får løpe til et Apotek1 apotek å hamstre opp til senere bruk. Det har jeg gjort, da jeg bruker 4-6 tuber i året. Er den beste håndkremen jeg har funnet og jeg har prøvd mange.

Ja, den er så god at jeg også har brukt den i ansiktet nå -og da kan jeg tenke meg at face-kremen er god også. Jeg får så tørr hus av pc og vinter at den flasser. Om jeg skrubber meg med renseservietter noen kvelder i uken- og smører meg med den håndkremen er ansiktet SÅ mykt om morran! .)

Jeg var hos hudlegen og fikk anbefalt den - for jeg sa jeg måtte ha en som ikke fettet til tastaturet -og det gjør den ikke.

Skrevet

Hvis du liker Avène-produktene bør du prøve Avène Trixera kremen. Denne er utrolig god som fuktighetskrem.

Skrevet

Det var forresten et helt utvalg av Avène-produkter på tilbud i forrige uke. Er resten av produktene ok også?

vet ikke - har bare prøvd håndkremen.....

Skrevet

Hvis du liker Avène-produktene bør du prøve Avène Trixera kremen. Denne er utrolig god som fuktighetskrem.

Jeg må nok en tur på apoteket, skjønner jeg....fanken så impulsiv jeg er med det AmEx-kortet! hehe

Skrevet

De jeg har prøvd å kan anbefale er

håndkremen, selvfølgelig :)

Trixera, som fuktighetskrem. Veldig god også på sensitiv hud.

Leppepomaden - for første gang har jeg funnet en leppepomade, som ikke tørker ut leppene etter en stunds bruk.

En ansiktskrem som heter Hydrance og en fuktighetsmaske som heter Masque apaisant hydratant, var jeg helt avhengig av når jeg var ute på plattform og hvor luften var ekstremt tørr.

Dette er produkter som jeg har prøvd og har vært fornøyd med.

I tillegg har jeg brukt en sinksalve som heter Cicalfate. Denne skal være veldig god mot munnsår, bleieutslett, små sår o.l. Tok ikke helt kvekken på munnsårene til eldstejenta, men er utrolig god mot bleieutslett på minstemann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...