Ørkenvandreren Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Har akkurat hatt en gjennomgang av klesskapet mitt. Der dukket det opp brede bukseseler fra 80-tallet, dere vet slike som var "in" i finansmiljøet den gang og eviggjort via karakteren Gordon Gekko ("greed is good, greed works", "money never sleeps"... *sukker henført*...) i filmen "Wall street". Spørsmålet er; Skal jeg ta vare på de, eller skal jeg kaste de? Artige minner fra en spesiell tid fra oss som hadde vår storhetstid på 80-tallet (*hmmm, synes egentlig jeg ham min storhetstid ennå, jeg*....*s*), men kommer den tiden tilbake eller egner "utstyret" seg bare på "bad taste"-fester? *Undres* 0 Siter
Gjest rydder selv i klærne Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Du kan f.eks. legge de i en eske med utkledningstøy, om du har eller vil ha det. Ellers ville jeg gitt de bort. 0 Siter
villee Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Nå skjønte ikke jeg helt hvordan bukseseler du snakker om, men hvis de ser vanlige ut kan du jo bruke de nå - det er mote igjen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.