Gå til innhold

Om å låne bort pc

Anbefalte innlegg

Gjest litt irritert doler
Skrevet

Hør på dette: broren min låner av og til pc'en min fordi foreldrene mine + hans pc ikke er i orden. I går gikk han etter kl 1, og jeg la meg kl 00. Så jeg sa til moren min i dag at det ikke passet at han kom hit opp i kveld; mannen min skal jobbe natt og det ble så sent i går. Han holdt ikke på med skolearbeid men spill..... Så nå er moren min dritsur på meg (igjen), og sa at "så får vi kjøre inn til jobben min, da..". Hun er så furten og forstår meg aldri. Jeg har lånt bort pc'en min flere ganger nå, og det gjør bare at de ikke synes de trenger ny enda.... Måtte bare få ut litt frustrasjon her!! (Så takk for at du leste....)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Da har jeg lest frustrasjonen din.

Jeg har vel ikke andre råd til deg enn at du får holde på grensene dine, så moren din kan lære å respektere deg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Så la henne kjøre inn til jobben sin med broren din hvis han på død og liv må bruke PC. Ikke er det ditt problem, og ikke syns jeg du skal gjøre det til ditt problem heller.

Mista nikket
Skrevet

Slutt å låne den bort. Da vil de til slutt se at de må gjøre noe med SITT pc problem.

Skrevet

Dette høres veldig irriterende ut.

Du må bare holde på det du har sagt. Passer det ikke, så passer det ikke.

Så lenge du lar han komme nesten så ofte det passer han, så kan det nok ta mye lenger tid før foreldrene dine fikser sin egen.

Stao pao!

Gjest pekka
Skrevet

åh, jeg ville sørget for å hente brosjyrer på ny pc, og de skulle ligget på tastaturet når han/de kom for å låne. Greit å låne bort pc til korte gjøremål, men synes det er drøyt å holde på til kl ett på natta.

Gjest morhubroo
Skrevet

Så la henne kjøre inn til jobben sin med broren din hvis han på død og liv må bruke PC. Ikke er det ditt problem, og ikke syns jeg du skal gjøre det til ditt problem heller.

Virker alltid gretten du.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Virker alltid gretten du.

Jepp, er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...