Gå til innhold

Kona til supermann er død

Anbefalte innlegg

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Mmhmm, hørte dette..er så trist det som skjedde med Christopher Reeve, var jo superman,blir så lei når jeg tenker på det, så urettferdig!!! :(

Og hans Louis,snufs.. ;(

ALT for tidlig!!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Stakkars sønnen deres, som nå er foreldreløs i alt for ung alder.

Skrevet

Like gammel som meg....usj ja - fælt. Kreft er no driiit.

Jeg tror ikke jeg har hørt om folk i den alderen som har dødd av lungekreft.

Stakkars guttungen, miste begge foreldre i den alderen.

Skrevet

Det er alltid noen som får "alt" -trist er det.

Skrevet

Det er alltid noen som får "alt" -trist er det.

Hun var en flott dame som gjorde mye for Christopher Reeve Foundation. De fortsetter sikkert arbeidet men uten noen frontfigur så kan det hende at det dabber av dessverre. Hun var en dame med makt :o)

fei1365380229
Skrevet

Naboen vår var under 36 år når han døde av lungekreft. Han hadde riktignok røyket siden han var 12-13 år, men det var vanvittig tidlig. Noen er nok bare mer disponert enn andre.

Skrevet

Naboen vår var under 36 år når han døde av lungekreft. Han hadde riktignok røyket siden han var 12-13 år, men det var vanvittig tidlig. Noen er nok bare mer disponert enn andre.

Uff, jeg synes det er altfor tidlig å få lungekreft :o(

Gjest togli
Skrevet

Så trist...

Det er ikke så lenge jeg så henne og sønnen på Oprah Winfrey-show. Hun virka som ei skikkelig engasjert og klok dame!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...