Gå til innhold

Fattig for tida...

Anbefalte innlegg

Gjest Pimpi
Skrevet

Er skikkelig fattig for tida- helt skrapt, får ikke lønn før på mandag,,

Fant noe euro når jeg rydda i dag- 80euro tror jeg det var... Er det mulig å veksle dette inn i norske penger eller er det for lite beløp?

Pokker, jævligt å ikke ha penger....

Gjest raka fant ja
Skrevet

Vet hva du mener. Jeg har fire kroner på kontoen og seks kroner i lommeboka. Får 200 kr for barnevakt som jeg skal sitte for vennina mi på torsdag. Ellers får jeg ikke lønn før neste tirsdag.

Gjest Pimpi
Skrevet

Vet hva du mener. Jeg har fire kroner på kontoen og seks kroner i lommeboka. Får 200 kr for barnevakt som jeg skal sitte for vennina mi på torsdag. Ellers får jeg ikke lønn før neste tirsdag.

Det er noe hark å vær blakk ja... Egentlig burde jeg heller lære meg å bruke pengene mine litt mer fornuftig, så jeg har meg selv å skylde på....

Gjest raka fant ja
Skrevet

Det er noe hark å vær blakk ja... Egentlig burde jeg heller lære meg å bruke pengene mine litt mer fornuftig, så jeg har meg selv å skylde på....

ja nå vet jeg ikke hvor mye du har å rutte med. Jeg har ikke særlig mye penger da, men jeg kunne hatt mer siden jeg røyker. Men jeg velger jo å røyke så da får jeg bare ha det sånn, det har jeg valgt selv :-)

Gjest Idefiks
Skrevet

Ved neste lønning bruker du kun det du må. I slutten av måneden ser du om du har noe til overs. Har du, kan du ta deg en shoppingtur med god sammvittighet fordi du får lønn i morra.

Bare en ide..

Skrevet

Det er jo litt det da! 80 * 8,2

Gå i banken med deg! ;)

Gjest Fredden
Skrevet

ja nå vet jeg ikke hvor mye du har å rutte med. Jeg har ikke særlig mye penger da, men jeg kunne hatt mer siden jeg røyker. Men jeg velger jo å røyke så da får jeg bare ha det sånn, det har jeg valgt selv :-)

Skaff deg en kjæreste som er stinn av penger.

Skrevet

Du får ikke vekslet MYNT - bare så det er sagt -. .de tar kun sedler, ble du lei deg nå?

Gjest Pimpi
Skrevet

Ingen tomflasker heller?

Ingen tomflasker, de tok jeg knekken på på lørdag hehe ;-)

Gjest Pimpi
Skrevet

Ved neste lønning bruker du kun det du må. I slutten av måneden ser du om du har noe til overs. Har du, kan du ta deg en shoppingtur med god sammvittighet fordi du får lønn i morra.

Bare en ide..

Den skal jeg huske på.. :-)

Gjest Pimpi
Skrevet

Du får ikke vekslet MYNT - bare så det er sagt -. .de tar kun sedler, ble du lei deg nå?

Nix, nå ble jeg glad- for jeg har bare seddler :-)

Så det er i banken jeg må gå imorgen altså!

Så gøy, penger !!!!!

Skrevet

Nix, nå ble jeg glad- for jeg har bare seddler :-)

Så det er i banken jeg må gå imorgen altså!

Så gøy, penger !!!!!

og ikke så rent lite heller! :)

Gjest Pimpi
Skrevet

Skaff deg en kjæreste som er stinn av penger.

neitakk.- skal ikke vær avhengig av en mann jeg. Jeg har igrunn nok å rutte med, men bruker mye mer en jeg må....

Kutte ned på øl så er jeg godt i gang med sparinga :)

Gjest Pimpi
Skrevet

og ikke så rent lite heller! :)

Hallelujah :)

Jeg er redda hehehe

Skrevet

Hallelujah :)

Jeg er redda hehehe

BØLGEN

(¯`'·.¸~`´·.¸.·`´~¸.·'´¯)(¯`'·.¸~`´·.¸.·`´~¸.·'´¯)(¯`'·.¸~`´·.¸.·`´~¸.·'´¯)

Gjest Pimpi
Skrevet

Er det samme hvilken bank jeg går i også?

Den vanlige lille banken her jeg bor, eller må jeg inn til hovedbanken i byn?

Takk for svar kjære DOLere! herregud hvor lykkelig jeg er nå=)

Skrevet

Er det samme hvilken bank jeg går i også?

Den vanlige lille banken her jeg bor, eller må jeg inn til hovedbanken i byn?

Takk for svar kjære DOLere! herregud hvor lykkelig jeg er nå=)

Det er samme hvilken bank! -du må nok betale et gebyr på 30,- eller noe tenker jeg -men det trekker de jo bare fra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...