Gjest Pimpi Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Er skikkelig fattig for tida- helt skrapt, får ikke lønn før på mandag,, Fant noe euro når jeg rydda i dag- 80euro tror jeg det var... Er det mulig å veksle dette inn i norske penger eller er det for lite beløp? Pokker, jævligt å ikke ha penger.... 0 Siter
Gjest raka fant ja Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Vet hva du mener. Jeg har fire kroner på kontoen og seks kroner i lommeboka. Får 200 kr for barnevakt som jeg skal sitte for vennina mi på torsdag. Ellers får jeg ikke lønn før neste tirsdag. 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Vet hva du mener. Jeg har fire kroner på kontoen og seks kroner i lommeboka. Får 200 kr for barnevakt som jeg skal sitte for vennina mi på torsdag. Ellers får jeg ikke lønn før neste tirsdag. Det er noe hark å vær blakk ja... Egentlig burde jeg heller lære meg å bruke pengene mine litt mer fornuftig, så jeg har meg selv å skylde på.... 0 Siter
Gjest raka fant ja Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det er noe hark å vær blakk ja... Egentlig burde jeg heller lære meg å bruke pengene mine litt mer fornuftig, så jeg har meg selv å skylde på.... ja nå vet jeg ikke hvor mye du har å rutte med. Jeg har ikke særlig mye penger da, men jeg kunne hatt mer siden jeg røyker. Men jeg velger jo å røyke så da får jeg bare ha det sånn, det har jeg valgt selv :-) 0 Siter
Gjest Idefiks Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det er noe hark å vær blakk ja... Egentlig burde jeg heller lære meg å bruke pengene mine litt mer fornuftig, så jeg har meg selv å skylde på.... Ved neste lønning bruker du kun det du må. I slutten av måneden ser du om du har noe til overs. Har du, kan du ta deg en shoppingtur med god sammvittighet fordi du får lønn i morra. Bare en ide.. 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det er jo litt det da! 80 * 8,2 Gå i banken med deg! 0 Siter
Gjest Fredden Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 ja nå vet jeg ikke hvor mye du har å rutte med. Jeg har ikke særlig mye penger da, men jeg kunne hatt mer siden jeg røyker. Men jeg velger jo å røyke så da får jeg bare ha det sånn, det har jeg valgt selv :-) Skaff deg en kjæreste som er stinn av penger. 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Du får ikke vekslet MYNT - bare så det er sagt -. .de tar kun sedler, ble du lei deg nå? 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ingen tomflasker heller? Ingen tomflasker, de tok jeg knekken på på lørdag hehe ;-) 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ved neste lønning bruker du kun det du må. I slutten av måneden ser du om du har noe til overs. Har du, kan du ta deg en shoppingtur med god sammvittighet fordi du får lønn i morra. Bare en ide.. Den skal jeg huske på.. :-) 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Du får ikke vekslet MYNT - bare så det er sagt -. .de tar kun sedler, ble du lei deg nå? Nix, nå ble jeg glad- for jeg har bare seddler :-) Så det er i banken jeg må gå imorgen altså! Så gøy, penger !!!!! 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Nix, nå ble jeg glad- for jeg har bare seddler :-) Så det er i banken jeg må gå imorgen altså! Så gøy, penger !!!!! og ikke så rent lite heller! 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Skaff deg en kjæreste som er stinn av penger. neitakk.- skal ikke vær avhengig av en mann jeg. Jeg har igrunn nok å rutte med, men bruker mye mer en jeg må.... Kutte ned på øl så er jeg godt i gang med sparinga 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 og ikke så rent lite heller! Hallelujah Jeg er redda hehehe 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hallelujah Jeg er redda hehehe BØLGEN (¯`'·.¸~`´·.¸.·`´~¸.·'´¯)(¯`'·.¸~`´·.¸.·`´~¸.·'´¯)(¯`'·.¸~`´·.¸.·`´~¸.·'´¯) 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Er det samme hvilken bank jeg går i også? Den vanlige lille banken her jeg bor, eller må jeg inn til hovedbanken i byn? Takk for svar kjære DOLere! herregud hvor lykkelig jeg er nå=) 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Er det samme hvilken bank jeg går i også? Den vanlige lille banken her jeg bor, eller må jeg inn til hovedbanken i byn? Takk for svar kjære DOLere! herregud hvor lykkelig jeg er nå=) Det er samme hvilken bank! -du må nok betale et gebyr på 30,- eller noe tenker jeg -men det trekker de jo bare fra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.