Gå til innhold

Han utenriksministeren og han som spiller i "pianisten" er like gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du? Seriøst? Jeg synes ikke de er _litt_ like engang. Bortsett fra at begge er mørke og pene og ser heller dystre ut:-)

Skrevet

Synes du? Seriøst? Jeg synes ikke de er _litt_ like engang. Bortsett fra at begge er mørke og pene og ser heller dystre ut:-)

de er jo VELDIG like!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Pøh! Utenriksministeren er mye kjekkere;)

Skrevet

de er jo VELDIG like!

Mulig jeg bør bestille time hos optikeren. Jeg ser altså ikke den likheten.

Skrevet

Pøh! Utenriksministeren er mye kjekkere;)

Nei, pianisten er kjekkest og dessuten er det sånn en bra film.

Skrevet

Enig - vel vet ikke om filmen - gubben måtte se den alene - først. Han sa det var grusomme scener i den og jeg ba om detaljer -og da jeg fikk dem - så vet jeg at jeg ikke skal se den.

Skrevet

Enig - vel vet ikke om filmen - gubben måtte se den alene - først. Han sa det var grusomme scener i den og jeg ba om detaljer -og da jeg fikk dem - så vet jeg at jeg ikke skal se den.

Den var ikke så ille. Jeg har sett verre filmer. Jeg tror du fikser og se den men egentlig vet jeg ikke hvor bløthjertet du er.

Men nå ser jeg ting alene da så jeg griner alt jeg vil :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nå vet jeg hvem han er. Måtte bare tenke meg litt om. Jeg har jo sett filmen for søren for en 2-3 år siden.

Je, mannen var kjekk han når jeg greide å se gjennom tårene. Fryktelig trist, men bra film.

Skrevet

Nå vet jeg hvem han er. Måtte bare tenke meg litt om. Jeg har jo sett filmen for søren for en 2-3 år siden.

Je, mannen var kjekk han når jeg greide å se gjennom tårene. Fryktelig trist, men bra film.

Jeg grein meg gjennom filmen jeg :o)

Men jeg grein mer av Brokeback Mountain.

Skrevet

Den var ikke så ille. Jeg har sett verre filmer. Jeg tror du fikser og se den men egentlig vet jeg ikke hvor bløthjertet du er.

Men nå ser jeg ting alene da så jeg griner alt jeg vil :o)

HAN orket jo nesten ikke se.....det var unger som det skjedde fæle ting med - vi er vare på sånt begge to. USJ.

Skrevet

HAN orket jo nesten ikke se.....det var unger som det skjedde fæle ting med - vi er vare på sånt begge to. USJ.

Jeg synes at Band of Brothers var mye verre. Bare drittunger de soldatene der. Så jeg grein da også.

Skrevet

Jeg synes at Band of Brothers var mye verre. Bare drittunger de soldatene der. Så jeg grein da også.

Den tåler jeg - men ikke når unger......fy flate.

Gjest Skjøge
Skrevet

Den tåler jeg - men ikke når unger......fy flate.

Når unger hvaforno?

Hva er det som er så fælt?

Skrevet

Når unger hvaforno?

Hva er det som er så fælt?

Man røper ikke handlinger i filmer på DOL .,)

amerikafareren
Skrevet

Like er de ikke, men har mye felles;) Begge er råkjekke, men Jonas er den kjekkeste;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...