Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hadde passet nå - med cola som skummer i munn' samtidig og noen SMØRBUKK-karameller for å suge ut av tenna resten av kvelden....

....det eneste jeg har er en gammel pose potetgull med noe rask i bånn -den står og glor stygt på meg med sitt svarte store gap.....

*KVALM*

Hva skal jeg gjøre?

må koke meg te....

fei1365380229
Skrevet

Ta deg en gulrot og en kopp te :).

Skrevet

Ta deg en gulrot og en kopp te :).

Livet er hardt

Gjest sarah bernard
Skrevet

Forestill deg at du har spist litt for mange. Spiste faktisk to sånne i går. Nyyyyyydelige ;)

Skrevet

Forestill deg at du har spist litt for mange. Spiste faktisk to sånne i går. Nyyyyyydelige ;)

Hvem tror du har vært på ferde i den hersens gamle posen da du???? . .

Hvorfor selger de så STORE potetgullposer - for det er de fra First Price jeg vil ha - på lørdager -men de varer og de varer.

Kan man kaste sånne rester?

NÅ GJØR JEG DET - KNUSER POSEN OG HIVER'N

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Gjest sarah bernard
Skrevet

Hvem tror du har vært på ferde i den hersens gamle posen da du???? . .

Hvorfor selger de så STORE potetgullposer - for det er de fra First Price jeg vil ha - på lørdager -men de varer og de varer.

Kan man kaste sånne rester?

NÅ GJØR JEG DET - KNUSER POSEN OG HIVER'N

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Nei, nå må jeg ta meg en dram, for jeg forstår ikke helt hva du mener.

hahaha :)

fei1365380229
Skrevet

Livet er hardt

Ja det vet jeg alt om etter å ha gått opp 2 kg de siste 10 dagene :( syns igrunnen ikke jeg har sklidd alt for mye ut heller, bare litt sjokolade til kaffen, litt solskinnsbolle i helgen, litt rødvin, litt sure frosker..... uff....hadde kanskje sklidd litt ut allikevel :)

Har begynt å sanke det inn og har sittet med salatbladene mine nå i to dager og har tenkt å fortsette med det til jeg har gått de ned igjen, men da blir det KOKOSBOLLER :)

Skrevet

Nei, nå må jeg ta meg en dram, for jeg forstår ikke helt hva du mener.

hahaha :)

Nei - du skjønner best i fylla du! *S*

Skrevet

Ja det vet jeg alt om etter å ha gått opp 2 kg de siste 10 dagene :( syns igrunnen ikke jeg har sklidd alt for mye ut heller, bare litt sjokolade til kaffen, litt solskinnsbolle i helgen, litt rødvin, litt sure frosker..... uff....hadde kanskje sklidd litt ut allikevel :)

Har begynt å sanke det inn og har sittet med salatbladene mine nå i to dager og har tenkt å fortsette med det til jeg har gått de ned igjen, men da blir det KOKOSBOLLER :)

Jeg har lovet meg selv å BARE kose meg etter 1600 på lørdag - - - men det er det jo enda....hehe

Gjest sarah bernard
Skrevet

Nei - du skjønner best i fylla du! *S*

Gjør visst det. Får fundere litt på om du egentlig vil være overstadig mett på potetgull eller kokosboller :)

Skrevet

Gjør visst det. Får fundere litt på om du egentlig vil være overstadig mett på potetgull eller kokosboller :)

Heldigvis har jeg ikke sånt i hus :)

har Ryvita knekkebrød og sånn....

Skrevet

Sprakk i dag igjen jeg også - har ryggrad som en glassmanet av og til.

Har kjørt i meg en Cuba på tom mage, og en cappucino. Himmelsk sukkerrush, innrømmer det.

Tøffe tider! Prosjekt "gjenfinning av tapt barbie-figur" er stadig utsatt.

Skrevet

Ååååååååå - jeg ante ikke hvor inni hampen lyst jeg hadde på kokosboller før jeg leste dette innlegget! FY FY FY!

Skrevet

Ånei...! FY DEG!!

Åååh.. kokosboller...

*hikst*

Skrevet

Kan ikke huske sist jeg spiste kokosboller. Nå fikk jeg lyst på

hare1365380455
Skrevet

Kan ikke huske sist jeg spiste kokosboller. Nå fikk jeg lyst på

Samme her....

Skrevet

Mmmmmmmm.

Lidl har noen kjemgode. Svære esker (24 boller tror jeg). Kan kanskje ikke kalles kokosboller, for det er ikke kokosmasse utenpå.

I alle fall er det både med hvit, lys og mørk sjokolade i samme eske (og så er de akkurat så små/store at man nesten kan dytte en hel i munnen).

Åh - det fikk jeg lyst på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...