Elbereth Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 - er faktisk navnet på en _offroadsykkel_ avertert i rubrikkannonse i Adressa i dag. Det er nesten så jeg må ta et google-søk på dette 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 *LOL* den kommer jeg til å få av gubben til jul om han får greie på detta! hehe http://images.google.com/images?svnum=10&hl=no&lr=&q=Kona+Stinky+ ja, kan godt ha en sånn jeg! Har de ikke Gubbe Stinky da? hehe 0 Siter
Elbereth Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Skrevet 7. mars 2006 *LOL* den kommer jeg til å få av gubben til jul om han får greie på detta! hehe http://images.google.com/images?svnum=10&hl=no&lr=&q=Kona+Stinky+ ja, kan godt ha en sånn jeg! Har de ikke Gubbe Stinky da? hehe Så det _er_ ikke tull, altså *LOL* Den var nå sikkert ikke verst, sånn til sykkel å være 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Nesten på linje med den bilmodellen (fiat eller noe sånt) som ble stoppet før lansering - ihvertfall i denne delen av europa. Modellen het Fitta. "............................................" 0 Siter
Reg@l Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Nesten på linje med den bilmodellen (fiat eller noe sånt) som ble stoppet før lansering - ihvertfall i denne delen av europa. Modellen het Fitta. "............................................" Det var Honda. Her i Norge fikk den navnet Jazz. 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Nesten på linje med den bilmodellen (fiat eller noe sånt) som ble stoppet før lansering - ihvertfall i denne delen av europa. Modellen het Fitta. "............................................" Ja i reklamen stod det: HONDA FITTA, Liten utenpå - men stor inni 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det var Honda. Her i Norge fikk den navnet Jazz. Ah, stemmer :-) "......................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.