Dory Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Ta en titt: www.fivh.no Mye å tenke over, og mye å lese... Vennlig hilsen, 0 Siter
jaime Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jepp, Steinar Lem var på barrikadene før miljøvern var "in". Og det er ikke på langt nær "in" *nok*, nå heller... 0 Siter
Dory Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Jepp, Steinar Lem var på barrikadene før miljøvern var "in". Og det er ikke på langt nær "in" *nok*, nå heller... Nei, dessverre... Lurer på når folk skal åpne øynene... mange sier at "det er bare naturlige svingninger..." jeg er ikke enig... jeg får ikke gjort mye føler jeg. Men jeg har stoppet reklame (gjør mange nok det, må de produere mindre) Kjøper så mye økologisk jeg kan. slå av lys i alle rom jeg ikke er. Skrur ned varmen om natten. vennlig hilsen, 0 Siter
jaime Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Nei, dessverre... Lurer på når folk skal åpne øynene... mange sier at "det er bare naturlige svingninger..." jeg er ikke enig... jeg får ikke gjort mye føler jeg. Men jeg har stoppet reklame (gjør mange nok det, må de produere mindre) Kjøper så mye økologisk jeg kan. slå av lys i alle rom jeg ikke er. Skrur ned varmen om natten. vennlig hilsen, Man må begynne med seg selv ja...er nok en del mer jeg kunne gjort selv, men jeg bor i hvertfall i en veldig liten leilighet, har ikke bil, ikke barn og prøver å resirkulere mest mulig samt spare strøm. Men jeg har lite håp for fremtiden....nettopp fordi den er i "våre" hender. 0 Siter
The Punisher Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hold tankene tilbake litt. Tenk kritisk til Fremtiden i våre hender. S. Lem virker i sine uttalelser som en psykopat, han kaster dritt om mennesker som ikke tenker samme som ham. Han ønsker Røkke rett til helvete, en mann som skaper verdier i norsk industri. Hadde han fått det slik han vil, hadde bensin kostet 150 kr literen. Enten om du bor i Oslo, eller litt utenom Kautokeino... Nei, de tenker helt feil.. feil ende. Feil motto, feil forening, feil fremtid, feil mann... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.