Gå til innhold

Tankevekker - Framtiden i våre hender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta en titt:

www.fivh.no

Mye å tenke over, og mye å lese...

:)

Vennlig hilsen,

Skrevet

Jepp, Steinar Lem var på barrikadene før miljøvern var "in". Og det er ikke på langt nær "in" *nok*, nå heller...

Skrevet

Jepp, Steinar Lem var på barrikadene før miljøvern var "in". Og det er ikke på langt nær "in" *nok*, nå heller...

Nei, dessverre...

Lurer på når folk skal åpne øynene...

mange sier at "det er bare naturlige svingninger..."

jeg er ikke enig...

jeg får ikke gjort mye føler jeg. Men jeg har stoppet reklame (gjør mange nok det, må de produere mindre)

Kjøper så mye økologisk jeg kan.

slå av lys i alle rom jeg ikke er. Skrur ned varmen om natten.

vennlig hilsen,

Skrevet

Nei, dessverre...

Lurer på når folk skal åpne øynene...

mange sier at "det er bare naturlige svingninger..."

jeg er ikke enig...

jeg får ikke gjort mye føler jeg. Men jeg har stoppet reklame (gjør mange nok det, må de produere mindre)

Kjøper så mye økologisk jeg kan.

slå av lys i alle rom jeg ikke er. Skrur ned varmen om natten.

vennlig hilsen,

Man må begynne med seg selv ja...er nok en del mer jeg kunne gjort selv, men jeg bor i hvertfall i en veldig liten leilighet, har ikke bil, ikke barn og prøver å resirkulere mest mulig samt spare strøm.

Men jeg har lite håp for fremtiden....nettopp fordi den er i "våre" hender. :(

The Punisher
Skrevet

Hold tankene tilbake litt. Tenk kritisk til Fremtiden i våre hender. S. Lem virker i sine uttalelser som en psykopat, han kaster dritt om mennesker som ikke tenker samme som ham. Han ønsker Røkke rett til helvete, en mann som skaper verdier i norsk industri. Hadde han fått det slik han vil, hadde bensin kostet 150 kr literen. Enten om du bor i Oslo, eller litt utenom Kautokeino... Nei, de tenker helt feil.. feil ende. Feil motto, feil forening, feil fremtid, feil mann...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...