Gå til innhold

Sånn derre Omega-3: hva er det godt for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt om sånn Omega-3. Ble oppringt av et firma i Trondheim som sa at de hadde ikke-syntetisk omega-3.

Dama snakket kjempefort, og jeg fikk ikke med meg en brøkdel av hva hun sa.

Hva er Omega-3 godt for?

Takk for svar!

Skrevet

Det er fettsyrer som hjernen din trenger! :)

Ok! Det er vel derfor jeg er så lett i huet. Hjernen er ikke feit nok...

Usj, for en elendig vits.

Skrevet

Ok! Det er vel derfor jeg er så lett i huet. Hjernen er ikke feit nok...

Usj, for en elendig vits.

Den var egentlig ikke så verst :-)

"..........................................."

Skrevet

Omega-3 er fettsyrer som hele kroppen din trenger; hjerne, hud, nerveceller osv.

Endel omega-3 produkter er syntetiske, og man antar at kroppen ikke kan nyttiggjøre seg den like godt som den naturlige.

Vanlig tran er stort sett naturlig, men ganske gammel og harsk.

Du ble antagelig oppringt fra Vitomega. Det er et bra produkt som er vel verdt pengene. Det er et rent produkt, og med olje som ikke er så gammel + tilsatt E-vitamin for å unngå harskning.

En annen olje som er av høy kvalitet er Eskimo-3. Det finnes også flere.

Tar man tilskudd av omega-3 bør man også ta tilskudd av en antioksydant som f.eks. E-vitamin. Dette for å forhindre harskning i kroppen.

Skrevet

linfrø olje inneholder masse omega3. Selv har jeg linfrø på en pepperkvern som jeg strør over maten min (skal ikke varmes) for å få i meg litt omega :) Klarer ikke svelge sånne oljer. Men bør ikke ta mer enn 2 ss med linfrø til dagen, har jeg hørt.

Skrevet

Omega-3 er fettsyrer som hele kroppen din trenger; hjerne, hud, nerveceller osv.

Endel omega-3 produkter er syntetiske, og man antar at kroppen ikke kan nyttiggjøre seg den like godt som den naturlige.

Vanlig tran er stort sett naturlig, men ganske gammel og harsk.

Du ble antagelig oppringt fra Vitomega. Det er et bra produkt som er vel verdt pengene. Det er et rent produkt, og med olje som ikke er så gammel + tilsatt E-vitamin for å unngå harskning.

En annen olje som er av høy kvalitet er Eskimo-3. Det finnes også flere.

Tar man tilskudd av omega-3 bør man også ta tilskudd av en antioksydant som f.eks. E-vitamin. Dette for å forhindre harskning i kroppen.

Vitomega, var det jammen!

Utrolig masse du vet om omega-3, forresten!

Skrevet

Den var egentlig ikke så verst :-)

"..........................................."

Takk! :-)

hare1365380455
Skrevet

Kanskje det var hun som ringte deg?;)

Skrevet

Kanskje det var hun som ringte deg?;)

Var det det, Jubalong? *S*

Skrevet

Litt interessert i slikt, a'ma.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...