Gjest Radovan Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Kom over en filmsnutt med en suge- og knullescene med Selma Hayek. Herlighet som den dama suger en mann, og knuller som en gud... Synd jeg ikke kan legge ut linken... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hvorfor kan du ikke legge ut linken? Det verste som kan skje er at innlegget blir sletta. Jeg vil også se. 0 Siter
Gjest Radovan Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Gå på dagens linker på siden som som begynner med bestemt artikkel på engelsk, pluss hund uten "d". *rebus* 0 Siter
Gjest Radovan Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hvorfor kan du ikke legge ut linken? Det verste som kan skje er at innlegget blir sletta. Jeg vil også se. Gå på dagens linker på siden som som begynner med bestemt artikkel på engelsk, pluss hund uten "d". *rebus* 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Enda mer synd at det ikke er ekte :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest Radovan Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Enda mer synd at det ikke er ekte :-) ".............................................." Er jeg SÅ lettlurt? Hva er det i filmsnutten som får deg til å skrote at den er autentisk? 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Er jeg SÅ lettlurt? Hva er det i filmsnutten som får deg til å skrote at den er autentisk? Fordi det er "Salma Hayek" :-) "...................................." 0 Siter
Gjest dirty old man Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hadde alle kvinner vært like flinke som Selma til å daske dvergen og blåse i røret. da hadde livet vært herlig Aylar var flink da...når hun jobbet på det stedet 0 Siter
Moraki Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Gå på dagens linker på siden som som begynner med bestemt artikkel på engelsk, pluss hund uten "d". *rebus* Den siden du refererer til er ikke akkurat kjent for å ha "ekte kjendiser" :-) Det vet jeg fordi jeg er en liten gris i pysjamas. 0 Siter
Gjest sexything Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Gå på dagens linker på siden som som begynner med bestemt artikkel på engelsk, pluss hund uten "d". *rebus* Jeg klarte rebusen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.