Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er 20 år fødte for 8 uker siden har hatt rennselse i form av utflod litt blødning frem til 6 uker etter fødsel. Begynte på minipillen for 1 uke siden har fått en menustrasjonsliknende blødning nå. Var hos legen for en uke siden han sa at alt var normalt, jeg sa at jeg fremdeles hadde litt blødninger. Kan dette være livmorbetennelse? Er det normalt å få blødninger etter start med minipillen? Kan det være mensen? Bør jeg oppsøke legen igjen?

Fortsetter under...

Jeg og fødte for 2 mnd siden og begynte på minipillen (Exclutona) for ca 1 uke siden. I dag har jeg hatt tilnærmet menstruasjonsblødning! Vet noen hvor lenge dette skal vare? Vet jo at "uregelmessige blødninger" er en av bivirkningene, men blir det masse av dem faller jo liksom poenget med prevensjonen vekk... !!!

Gjest Ester

Jeg og fødte for 2 mnd siden og begynte på minipillen (Exclutona) for ca 1 uke siden. I dag har jeg hatt tilnærmet menstruasjonsblødning! Vet noen hvor lenge dette skal vare? Vet jo at "uregelmessige blødninger" er en av bivirkningene, men blir det masse av dem faller jo liksom poenget med prevensjonen vekk... !!!

Etter at jeg hadde blødd mer og mer i fem dager ringte jeg til gyneokologen min og han sa at jeg skulle se det ann å ta kontakt hvis blødningene ikke minimerte seg når det hadde vart en uke.Det gikk det ble mindre og mindre og etter 7 dager til sammen var jeg helt kvitt dette. Helt enig med det der at viss det skulle holde på slik så er det ingen vits med prevensjon. Den tanken slo meg også når det sto på. Turde nesten ikke å te minipillen men legen sa at jeg skulle fortsette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...