Gå til innhold

Hvilken ringetone har du?

Anbefalte innlegg

Gjest modific
Skrevet

Tenkte jeg skulle bruke opp kontantkortet mitt, før jeg skifter abbonnement i morgen. Så holder på å skal bestille meg noen ringetoner. Men hva skal man velge...

Hva har du??

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Gemini

3

• Lucretia

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest printa
Skrevet

"Lift me" - madrugada og ane brun. Selvfølgelig! ;-)

Skrevet

En av de som fulgte med telefonen: Tarzan-gaulet.

"............................................"

Skrevet

"Lift me" - madrugada og ane brun. Selvfølgelig! ;-)

To fulle menn med Jokke

Skrevet

Sangen til som er på den nye grandiosareklamen. Jeg synst faktisk den var litt søt.

Ringentonen er gratis :)

Jeg sendte grandis til 2225

Må være utrolig bra reklame for grandiosa å dele ut slike gratis ringetoner.

Gjest pekka
Skrevet

Få deg en synge-tone. Min synger -navn- det er tellefon te dei. Countrypreget. Finnes i flere varianter. Jeg skvetter like godt hver gang det ringer ;)

¤ Skara ¤
Skrevet

"Sweet home alebama" og "ecuador" er de jeg bruker mest:)))))

Skrevet

Selvinnspilt: Ungene roper: "Mamma! Det er telefon til deg!"

Og når gubben ringer:"Ta telefonen, da, kjerring!"

Når svigers ringer: "Hallo!? Er det noen hjemme!?" på en litt søtladen, emmen og ekkel måte, egentlig...

Ellers: Flåklypa, Lift me...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har en mp3-fil, "Lift Me" med Madrugada og Ane Brun.

Skrevet

En kjedelig standard hos Nokia som heter LOW, tror jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg lagde en selv. Satt og kjedet meg og tok et råtøft riff fra blackmetal-bandet Taakes album Dødskvad.

Du finner ikke kulere ringelyd, og jeg er helt sikkert den eneste i verden som har den der.

Litt barnslig å styre med ringelyder, men. :)

Gjest blame
Skrevet

En selvkomponert fin en, en som jeg har kalt "Tingtang".. :)

Gjest modific
Skrevet

Jeg lagde en selv. Satt og kjedet meg og tok et råtøft riff fra blackmetal-bandet Taakes album Dødskvad.

Du finner ikke kulere ringelyd, og jeg er helt sikkert den eneste i verden som har den der.

Litt barnslig å styre med ringelyder, men. :)

Det er det jeg føler også, at de fleste sangene jeg finner bare høres så teit ut når jeg står i kassa på rema og det ringer som verst.. :-)

Men nå ble det en av madrugada til slutt, så får jeg se hvor lenge jeg beholder den.

Gjest modific
Skrevet

Selvinnspilt: Ungene roper: "Mamma! Det er telefon til deg!"

Og når gubben ringer:"Ta telefonen, da, kjerring!"

Når svigers ringer: "Hallo!? Er det noen hjemme!?" på en litt søtladen, emmen og ekkel måte, egentlig...

Ellers: Flåklypa, Lift me...

Det er det jeg har hatt også, sønnen min som roper "mamma, ta telefonen!!" hehe, må fortsatt ha den på noen kontakter da, hvis ikke blir han skuffet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er det jeg føler også, at de fleste sangene jeg finner bare høres så teit ut når jeg står i kassa på rema og det ringer som verst.. :-)

Men nå ble det en av madrugada til slutt, så får jeg se hvor lenge jeg beholder den.

Min høres ikke teit ut. Men jeg er enig i at de fleste andre høres teite ut.

Snorkfrøken
Skrevet

En svens stemme som er litt stakkarsli " Halloo!? Er det noen der?.. Det e mørkt her.... Jeg er litt redd..." osv på svensk da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...