Gjest modific Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Tenkte jeg skulle bruke opp kontantkortet mitt, før jeg skifter abbonnement i morgen. Så holder på å skal bestille meg noen ringetoner. Men hva skal man velge... Hva har du?? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 "Lift me" - madrugada og ane brun. Selvfølgelig! ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 En av de som fulgte med telefonen: Tarzan-gaulet. "............................................" 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 "Lift me" - madrugada og ane brun. Selvfølgelig! ;-) To fulle menn med Jokke 0 Siter
Puzen Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Sangen til som er på den nye grandiosareklamen. Jeg synst faktisk den var litt søt. Ringentonen er gratis Jeg sendte grandis til 2225 Må være utrolig bra reklame for grandiosa å dele ut slike gratis ringetoner. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Få deg en synge-tone. Min synger -navn- det er tellefon te dei. Countrypreget. Finnes i flere varianter. Jeg skvetter like godt hver gang det ringer 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 "Sweet home alebama" og "ecuador" er de jeg bruker mest:))))) 0 Siter
puttelull Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Selvinnspilt: Ungene roper: "Mamma! Det er telefon til deg!" Og når gubben ringer:"Ta telefonen, da, kjerring!" Når svigers ringer: "Hallo!? Er det noen hjemme!?" på en litt søtladen, emmen og ekkel måte, egentlig... Ellers: Flåklypa, Lift me... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg har en mp3-fil, "Lift Me" med Madrugada og Ane Brun. 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 En kjedelig standard hos Nokia som heter LOW, tror jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg lagde en selv. Satt og kjedet meg og tok et råtøft riff fra blackmetal-bandet Taakes album Dødskvad. Du finner ikke kulere ringelyd, og jeg er helt sikkert den eneste i verden som har den der. Litt barnslig å styre med ringelyder, men. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 En selvkomponert fin en, en som jeg har kalt "Tingtang".. 0 Siter
Gjest modific Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg lagde en selv. Satt og kjedet meg og tok et råtøft riff fra blackmetal-bandet Taakes album Dødskvad. Du finner ikke kulere ringelyd, og jeg er helt sikkert den eneste i verden som har den der. Litt barnslig å styre med ringelyder, men. Det er det jeg føler også, at de fleste sangene jeg finner bare høres så teit ut når jeg står i kassa på rema og det ringer som verst.. :-) Men nå ble det en av madrugada til slutt, så får jeg se hvor lenge jeg beholder den. 0 Siter
Gjest modific Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Selvinnspilt: Ungene roper: "Mamma! Det er telefon til deg!" Og når gubben ringer:"Ta telefonen, da, kjerring!" Når svigers ringer: "Hallo!? Er det noen hjemme!?" på en litt søtladen, emmen og ekkel måte, egentlig... Ellers: Flåklypa, Lift me... Det er det jeg har hatt også, sønnen min som roper "mamma, ta telefonen!!" hehe, må fortsatt ha den på noen kontakter da, hvis ikke blir han skuffet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det er det jeg føler også, at de fleste sangene jeg finner bare høres så teit ut når jeg står i kassa på rema og det ringer som verst.. :-) Men nå ble det en av madrugada til slutt, så får jeg se hvor lenge jeg beholder den. Min høres ikke teit ut. Men jeg er enig i at de fleste andre høres teite ut. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 En svens stemme som er litt stakkarsli " Halloo!? Er det noen der?.. Det e mørkt her.... Jeg er litt redd..." osv på svensk da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.