Gå til innhold

Hvilken ringetone har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg "Lift me" også....men det var en dårlig sak - hørtes ut som en fløyte.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Gemini

3

• Lucretia

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har en som lå på mobilen. Den er vanskelig og beskrive ;)

Skrevet

telefonlyden de har på CTU i 24-serien

før den hadde jeg gjøkur-lyd

Skrevet

Champions League introen......

Vet ikke hva som er galt med meg, men synes den er litt tøff.

Skrevet

nå har jeg "Lift me" også....men det var en dårlig sak - hørtes ut som en fløyte.

Hvorfor overfører du ikke bare en mp3-låt fra pc til mobil, så får du bra lyd, istedenfor å laste ned en dyr og dårlig ringetone.

Skrevet

Hvorfor overfører du ikke bare en mp3-låt fra pc til mobil, så får du bra lyd, istedenfor å laste ned en dyr og dårlig ringetone.

Hvordan gjør jeg det da?

Skrevet

Hvordan gjør jeg det da?

Kobler mobilen til pc-en, enten med kabel, bluetooth eller infrarød. Mobilen kommer opp i Windows Explorer som en "removable disk". Og da kan du kopiere en mp3-fil fra "My music" eller hvor du nå har musikk på pc-en din, og til mobilens mappe (ofte en undermappe, jeg har en SE k750i, og da heter vel mappa Media, undermappe Audio, hvis jeg husker riktig).

Men det fulgte vel med en brukermanual med telefonen din?

Skrevet

Kobler mobilen til pc-en, enten med kabel, bluetooth eller infrarød. Mobilen kommer opp i Windows Explorer som en "removable disk". Og da kan du kopiere en mp3-fil fra "My music" eller hvor du nå har musikk på pc-en din, og til mobilens mappe (ofte en undermappe, jeg har en SE k750i, og da heter vel mappa Media, undermappe Audio, hvis jeg husker riktig).

Men det fulgte vel med en brukermanual med telefonen din?

det går sikkert ikke med min 6101 - kjære deg :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

det går sikkert ikke med min 6101 - kjære deg :)

Joda, den skal kunne bruke mp3 som ringelyd (sjekka sidene til Nokia akkurat nå).

Multimedia

*Innebygd videoavspiller: 3GPP-spes. (H.263-video, MPEG-4 og AMR-audio pakket i 3gp-format)

*FM-stereoradio med headset

*Bruk MP3-spor for ringe-/varseltoner, i tillegg til MIDI-toner / polyfone toner

Skrevet

Joda, den skal kunne bruke mp3 som ringelyd (sjekka sidene til Nokia akkurat nå).

Multimedia

*Innebygd videoavspiller: 3GPP-spes. (H.263-video, MPEG-4 og AMR-audio pakket i 3gp-format)

*FM-stereoradio med headset

*Bruk MP3-spor for ringe-/varseltoner, i tillegg til MIDI-toner / polyfone toner

Ja men jeg aner ikke hvordan jeg skal få trøkka det fra pc'en og over - nei hoff.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja men jeg aner ikke hvordan jeg skal få trøkka det fra pc'en og over - nei hoff.

Bruksanvisning er en kjekk ting. :-)

Det samme er bluetoothadapter til PCen. Ikke alle datamaskiner har det, men det er ikke allverden i å kjøpe et lite til USB-porten.

Skrevet

Bruksanvisning er en kjekk ting. :-)

Det samme er bluetoothadapter til PCen. Ikke alle datamaskiner har det, men det er ikke allverden i å kjøpe et lite til USB-porten.

...men da blir det billigere å laste ned en lyd i året ;()

Skrevet

Det er sant! :-)

Men du har jo en ny laptop, om jeg husker riktig, så da er det mye mulig at bluetooth er innebygget i pc-en din :-)

Men Sony Ericsson har nok vært smartere, de la ved en kabel til overføring mellom pc og mobil i alle fall på den siste mobilen jeg kjøpte (husker ikke om den fulgte med til den forrige telefonen min også).

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hehe, sant nok. Men det er nå mye finere med en skikkelig låt enn de forferdelige polyfoniske ringetonene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...