Ilovenewyork Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Mine foreldre har 40års bryllupsdag en gang i April. Min mor nekter å nevne hvilken dag det er i frykt for at vi legger ut bilde i avisen av dem,noe som jeg selfølgelig akter å gjøre ). Hvor kan jeg finne ut av bryllupsdagen?? Vet det står i ringen deres,men ikke så lett å lure den av dem. Tror dere kirkekontoret kan vite det? 0 Siter
Gemini Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Kirkekontoret kan selvsagt vite det. Om de gir ut opplysninger til andre, er en annen sak. Men det koster bare en liten telefonsamtale å finne ut av det. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hvis moren din er så redd for at du skal sette inn bilde i avisa at hun ikke vil oppgi bryllupsdatoen, så burde du jammen la akkurat det være. Men utover det, ville det jo være greit å få vite det slik at dere kan markere det på ett eller annet vis som mor og far vil være med på. Synes 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hvorfor vil du legge ut bilder av dem i avisen når du vet at foreldrene dine er sterkt i mot det? Det syns jeg er direkte dårlig gjordt! 0 Siter
gullfisk Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Spør en eldre slektning. Tante Olga vet alltid slikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.