Gå til innhold

Strawberry.net (problemer med utfylling av bet.skjema)

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Jeg har bestilt noen varer fra www.strawberrynet.com, men får litt problemer med å skjønne hva jeg skal fylle ut ang. betaling.

Hva skal jeg fylle ut på "expiry date" (dato og år for når kortet går ut?)

Hva med på "Start date" og "Issue number"?

Jeg blir sprø!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dato for når kortet ditt går ut står like under kortnummeret.

Issue number er de tre siste sifrene over magnetstripa.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dato for når kortet ditt går ut står like under kortnummeret.

Issue number er de tre siste sifrene over magnetstripa.

Eller under magnetstripa. Husker ikke helt.

Skrevet

.

Utløpsdato står bak på kortet ditt.

Start date og Issue number trenger du ikke å fylle ut viss det er VISA kort du bruker.

Gjest togli
Skrevet

Eller under magnetstripa. Husker ikke helt.

Issue numer, er det det samme som "kontrollnr."?

Over magnetstripa står det kun kontonummeret mitt speilvendt...

Gjest togli
Skrevet

Start date og Issue number trenger du ikke å fylle ut viss det er VISA kort du bruker.

Problemet er at jeg ikke kommer videre dersom jeg ikke fyller ut de punktene :-(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Issue numer, er det det samme som "kontrollnr."?

Over magnetstripa står det kun kontonummeret mitt speilvendt...

På kredittkortet mitt står nummeret der jeg har underskrevet, og det er de tre siste sifrene.

På Nordea-kortet mitt er det det samme som kontrollnummer, ja.

Skrevet

Er det VISA du bruker da?

Jeg har aldri fylt ut start date og issue number når jeg har bestilt fra lookfantastic. Er du sikker på at du har fylt inn Credit card Security Code rett?? Det skal være de 3 siste sifrene av de tallene som står bak på kortet hvor signaturen din står.

Skrevet

Problemet er at jeg ikke kommer videre dersom jeg ikke fyller ut de punktene :-(

Jeg har aldri fylt ut start date og issue number når jeg har bestilt fra lookfantastic. Er du sikker på at du har fylt inn Credit card Security Code rett?? Det skal være de 3 siste sifrene av de tallene som står bak på kortet hvor signaturen din står.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er den samme koden.

Har lagt merke til at ulike nettbutikker kaller den med forskjellige navn.

Gjest togli
Skrevet

NÅ MÅ JEG DIT OGSÅ

Da får du bestille noe og se om du fikser betalingsopplysningene. Jeg klikker snart #¤%"#¤%%&/&%

Gjest togli
Skrevet

Det står ikke noen tall der signaturen min står *forvirra*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da bruker du de tre siste sifrene i kontrollnummeret.

Skrevet

Den er veldig lett å overse. På baksiden på kortet ditt har du skrevet inn siganturen din. I samme feltet helt oppe til høyre er det noen tall. Først 4 tall også 3 tall. Du trenger altså de 3 siste tallene til Credit card Security Code feltet.

Gjest togli
Skrevet

Da bruker du de tre siste sifrene i kontrollnummeret.

Det har jeg også prøvd, men det funker ikke :-(

Kan det ha noe med at kortet mitt går ut i april 2006 kanskje?

Gjest togli
Skrevet

Den er veldig lett å overse. På baksiden på kortet ditt har du skrevet inn siganturen din. I samme feltet helt oppe til høyre er det noen tall. Først 4 tall også 3 tall. Du trenger altså de 3 siste tallene til Credit card Security Code feltet.

Hos meg er det først fire bokstaver, så tre tall. Jge har fylt ut med de tre tallene, men det går uansett ikke....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...