Gjest togli Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg har bestilt noen varer fra www.strawberrynet.com, men får litt problemer med å skjønne hva jeg skal fylle ut ang. betaling. Hva skal jeg fylle ut på "expiry date" (dato og år for når kortet går ut?) Hva med på "Start date" og "Issue number"? Jeg blir sprø!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Dato for når kortet ditt går ut står like under kortnummeret. Issue number er de tre siste sifrene over magnetstripa. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Dato for når kortet ditt går ut står like under kortnummeret. Issue number er de tre siste sifrene over magnetstripa. Eller under magnetstripa. Husker ikke helt. 0 Siter
Puzen Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 . Utløpsdato står bak på kortet ditt. Start date og Issue number trenger du ikke å fylle ut viss det er VISA kort du bruker. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Eller under magnetstripa. Husker ikke helt. Issue numer, er det det samme som "kontrollnr."? Over magnetstripa står det kun kontonummeret mitt speilvendt... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Utløpsdato står bak på kortet ditt. Start date og Issue number trenger du ikke å fylle ut viss det er VISA kort du bruker. Problemet er at jeg ikke kommer videre dersom jeg ikke fyller ut de punktene :-( 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Issue numer, er det det samme som "kontrollnr."? Over magnetstripa står det kun kontonummeret mitt speilvendt... På kredittkortet mitt står nummeret der jeg har underskrevet, og det er de tre siste sifrene. På Nordea-kortet mitt er det det samme som kontrollnummer, ja. 0 Siter
Puzen Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Utløpsdato står bak på kortet ditt. Start date og Issue number trenger du ikke å fylle ut viss det er VISA kort du bruker. Er det VISA du bruker da? Jeg har aldri fylt ut start date og issue number når jeg har bestilt fra lookfantastic. Er du sikker på at du har fylt inn Credit card Security Code rett?? Det skal være de 3 siste sifrene av de tallene som står bak på kortet hvor signaturen din står. 0 Siter
Puzen Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Problemet er at jeg ikke kommer videre dersom jeg ikke fyller ut de punktene :-( Er det VISA du bruker da? Jeg har aldri fylt ut start date og issue number når jeg har bestilt fra lookfantastic. Er du sikker på at du har fylt inn Credit card Security Code rett?? Det skal være de 3 siste sifrene av de tallene som står bak på kortet hvor signaturen din står. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Er det VISA du bruker da? Jeg har aldri fylt ut start date og issue number når jeg har bestilt fra lookfantastic. Er du sikker på at du har fylt inn Credit card Security Code rett?? Det skal være de 3 siste sifrene av de tallene som står bak på kortet hvor signaturen din står. Det er den samme koden. Har lagt merke til at ulike nettbutikker kaller den med forskjellige navn. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 NÅ MÅ JEG DIT OGSÅ Da får du bestille noe og se om du fikser betalingsopplysningene. Jeg klikker snart #¤%"#¤%%&/&% 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Er det VISA du bruker da? Jeg har aldri fylt ut start date og issue number når jeg har bestilt fra lookfantastic. Er du sikker på at du har fylt inn Credit card Security Code rett?? Det skal være de 3 siste sifrene av de tallene som står bak på kortet hvor signaturen din står. Det står ikke noen tall der signaturen min står *forvirra* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det står ikke noen tall der signaturen min står *forvirra* Da bruker du de tre siste sifrene i kontrollnummeret. 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 https://secure.northstar-newmedia.co.uk/cc-security-code.gif 0 Siter
Puzen Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det står ikke noen tall der signaturen min står *forvirra* Den er veldig lett å overse. På baksiden på kortet ditt har du skrevet inn siganturen din. I samme feltet helt oppe til høyre er det noen tall. Først 4 tall også 3 tall. Du trenger altså de 3 siste tallene til Credit card Security Code feltet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Da bruker du de tre siste sifrene i kontrollnummeret. Det har jeg også prøvd, men det funker ikke :-( Kan det ha noe med at kortet mitt går ut i april 2006 kanskje? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 https://secure.northstar-newmedia.co.uk/cc-security-code.gif Jepp, har gjort det, men det funker ikke likevel.... Mulig det har noe med at kortet mitt går ut i neste måned? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Den er veldig lett å overse. På baksiden på kortet ditt har du skrevet inn siganturen din. I samme feltet helt oppe til høyre er det noen tall. Først 4 tall også 3 tall. Du trenger altså de 3 siste tallene til Credit card Security Code feltet. Hos meg er det først fire bokstaver, så tre tall. Jge har fylt ut med de tre tallene, men det går uansett ikke.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.