Gå til innhold

Strawberry.net (problemer med utfylling av bet.skjema)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, har gjort det, men det funker ikke likevel.... Mulig det har noe med at kortet mitt går ut i neste måned?

Det er mulig.... og du har ikke fått et nytt?

Gjest togli
Skrevet

Det er mulig.... og du har ikke fått et nytt?

Nei, antar det kommer de første dagene...

Skrevet

Hos meg er det først fire bokstaver, så tre tall. Jge har fylt ut med de tre tallene, men det går uansett ikke....

Da ville jeg prøvd et annet kort :)

Gjest togli
Skrevet

Da ville jeg prøvd et annet kort :)

Kanskje jeg skulle snike meg til å prøve gubben sitt? ;-)

Desverre har jeg bare VISA selv...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det har jeg også prøvd, men det funker ikke :-(

Kan det ha noe med at kortet mitt går ut i april 2006 kanskje?

Det virker i så fall litt rart. Det burde jo funke til april.

Nei, da vet jeg ikke. :/

Gjest togli
Skrevet

Det virker i så fall litt rart. Det burde jo funke til april.

Nei, da vet jeg ikke. :/

Nå brukte jeg mannen min sitt kort (spurte om lov først, bare for å ha sagt det ;-)). Han har også VISA og et nummer rett over navnetrekket sitt (dette mangler merkelig nok på mitt kort). Nå funka det uten problemer! Satser på at mitt nye kort får et slikt "simsalabim-nummer" ;-)

Skrevet

Kanskje jeg skulle snike meg til å prøve gubben sitt? ;-)

Desverre har jeg bare VISA selv...

Høres ut som en god (og økonomisk) plan :D

Gjest togli
Skrevet

Høres ut som en god (og økonomisk) plan :D

Nå var det gjort - og nå funka det :-)

Det rare er at han har samme kort som meg og her har han de tre "magiske" tallene ved navnetrekket sitt, noe som mangler på mitt kort... Jeg satser på at mitt nye kort inneholder disse tallene..eller....da har jeg jo ingen unnskyldning for å bruke hans kort neste gang jeg skal bestille varer :-/

;-)

Gjest Liza i London
Skrevet

SDD tar for en gangs skyld feil!

Issue no og start date gjelder bare for visse kort(debit cards,ikke credit),ikke VISA ol,med mindre Visa'en din er et debit card,altsaa et vanlig bankkort.

det SDD sikter til er security no og det bor ikke oppgies paa nettet!!!!!

Skrevet

Issue no og start date gjelder bare for visse kort(debit cards,ikke credit),ikke VISA ol,med mindre Visa'en din er et debit card,altsaa et vanlig bankkort.

VISA-kort er i 99% av tilfellene debet-kort i Norge. "Alle" har Visa debet på bankkortet, men kun noen få bestiller seg Visa kredittkort.

Det er mer vanlig med MasterCard, AmEx og evt. Diners når man ønsker kredittkort.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Flaut, men nå sjekket jeg korta mine igjen og du har faktisk rett.

På kortet mitt fra Nordea hadde koden som står under magnetstripa nesten blitt slitt bort. Var derfor jeg ikke så den og var sikker på at det var de tre siste sifrene i kontrollnummeret jeg hadde brukt. Begynner å bli veldig lenge siden jeg brukte noe annet enn mitt rene kredittkort på nettet, og husken er det visst så som så med om dagen.

Gjest togli
Skrevet

Okei, kortet mitt ble uansett ikke godkjent med security-nummeret!

Det som er rart er at mitt kort ikke har noen siffer der navnetrekket mitt står. På mannen min sitt kort var det slike siffer. Med hans kort var det ingen problemer å få sendt bestillingen. Jeg tror iallefall jeg fikk gjort det korrekt nå - dessuten kan det være greit at innkjøpet ikke blir trukket fra min konto ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...