Gå til innhold

Jeg var hos hudpleier..

Anbefalte innlegg

Gjest Ubehagelig opplevelse
Skrevet

og satt i over to timer og ble knadd i trynet av noen fingre som luktet løk/svette. Vet ikke hvor det kom fra, men jeg syntes det var helt forferdelig!

Dette var i går på en hudpleiesalong. Er det mulig å ta inn hudpleiere på tiltak? Hvordan er retningslinjene for dette???

Skrevet

Hvorfor tror du folk på tiltak lukter løk og svette?

Gjest Shira12
Skrevet

Det lurte jeg på også.

Syns det har vært en del innlegg om folk på tiltak...

Skrevet

Det lurte jeg på også.

Syns det har vært en del innlegg om folk på tiltak...

Sikkert et av de dustete trollene som sjøl stinker.

Gjest Shira12
Skrevet

Sikkert et av de dustete trollene som sjøl stinker.

Ja der sa du det!

Skrevet

Ja der sa du det!

Jeg blir så sur på anonyme nick at jeg nesten spyr. Særlig når de prøver å fremheve seg sjøl ved å tråkke på andre.

Hm, kanskje jeg har en dårlig dag?

Skrevet

Bare lurer på hvem som kan få jobb på tiltak og hvilke folk det er. Må si det var en ubehagelig opplevelse! Jeg turte ikke si fra engang, var redd for å såre den stakkars jenta. Men hun kunne jo tenkt seg om to ganger da, ved å vaske seg og før hun spise så mye løk.

Skrevet

Jeg blir så sur på anonyme nick at jeg nesten spyr. Særlig når de prøver å fremheve seg sjøl ved å tråkke på andre.

Hm, kanskje jeg har en dårlig dag?

Jeg prøver ikke tråkke på noen. Det jeg sier er at det var en ekkel opplevelse å lukte den lukta i to timer fra fingrene til et mennske som skal være hudpleier. Dette skal være en behagelig opplevelse.

Skrevet

Bare lurer på hvem som kan få jobb på tiltak og hvilke folk det er. Må si det var en ubehagelig opplevelse! Jeg turte ikke si fra engang, var redd for å såre den stakkars jenta. Men hun kunne jo tenkt seg om to ganger da, ved å vaske seg og før hun spise så mye løk.

here we go again:-)

skal vi like godt slå isammen trådene du har startet og diskutere folk på tiltak generelt??

himmel!!

Skrevet

Alle kan få jobb på tiltak, enten i forbindelse med rehab eller psykiske problemer.

Og i alle yrker, bare arbeidsgiver er interessert i å ha vedkommende der. Det er jo gratis arbeidskraft da.

Men det blir veldig nedlatende når du med anonymt nick antyder at folk på tiltak svetter og lukter vondt.

Skrevet

Jeg prøver ikke tråkke på noen. Det jeg sier er at det var en ekkel opplevelse å lukte den lukta i to timer fra fingrene til et mennske som skal være hudpleier. Dette skal være en behagelig opplevelse.

Antagelig var det eieren. Var det en ansatt ville hun blitt tilsnakket.

Skrevet

Alle kan få jobb på tiltak, enten i forbindelse med rehab eller psykiske problemer.

Og i alle yrker, bare arbeidsgiver er interessert i å ha vedkommende der. Det er jo gratis arbeidskraft da.

Men det blir veldig nedlatende når du med anonymt nick antyder at folk på tiltak svetter og lukter vondt.

Jeg sier ikke at folk som er på tiltak svetter og lukter vondt, det var ubetenksomt av meg.

Jeg lurer bare på hvordan en hudpleier kan lukte vondt da, for å si det på den måten.

Skrevet

Jeg sier ikke at folk som er på tiltak svetter og lukter vondt, det var ubetenksomt av meg.

Jeg lurer bare på hvordan en hudpleier kan lukte vondt da, for å si det på den måten.

Klart de kan. Jeg kjenner til og med ei

Skrevet

Klart de kan. Jeg kjenner til og med ei

Ja, skjønner jo at det er forskjell på noe man kan for og ikke kan for. Samme som når man jobber på feks sykehus det. Man spiser ikke hvitløk dagen før man går på jobb.

Skrevet

Forrige (?) gang var det en bussjåfør på tiltak, og hva annet har det vært.

Det er begrenset hvor mange ganger det er interessant å diskutere varianter over et og samme oppdiktede tema...

Skrevet

Ja, skjønner jo at det er forskjell på noe man kan for og ikke kan for. Samme som når man jobber på feks sykehus det. Man spiser ikke hvitløk dagen før man går på jobb.

Det gjør jeg hvis jeg vil. Har aldri tenkt på det. Er det noen som kjenner den lukta lenger da

Skrevet

"Bare lurer på hvem som kan få jobb på tiltak og hvilke folk det er"

Tror du folk på tiltak er en egen "rase".

Alle mennesker, som du og jeg med fler, kan komme i en slik situasjon at en blir nødt til å endre kurs, og som ett ledd i noe mer, gå gjennom en tiltaksordning

Rystet over holdningen din.

Skrevet

"Bare lurer på hvem som kan få jobb på tiltak og hvilke folk det er"

Tror du folk på tiltak er en egen "rase".

Alle mennesker, som du og jeg med fler, kan komme i en slik situasjon at en blir nødt til å endre kurs, og som ett ledd i noe mer, gå gjennom en tiltaksordning

Rystet over holdningen din.

Jeg er ikke fordomsfull, men derimot opprørt. Mennesker på tiltak er selvfølgelig ikke noe verre enn andre, det er ikke noen forskjell på dem og andre seff, og det er ikke noen holdning hos meg. Fokus på innlegget mitt er vel heller hvordan en hudpleier kunne lukte så vondt. Og det kan vel være i bakgrunn av så mange ting.

Skrevet

Det gjør jeg hvis jeg vil. Har aldri tenkt på det. Er det noen som kjenner den lukta lenger da

Jobber du på sykehus da? Det spørs vel da. Jeg har en vennine som jobber med premature barn. Skal hun spise all den hvitløk hun vil kvelden før hun skal på jobb, gå på jobb kl 06.00 tidlig på morgene dagen etter og puste dårlige spedbarn i ansiktet som ikke selv kan si fra annet enn å skrike?

Eller hva med en sykepleier som jobber med gamle som heller ikke kan gi verbalt uttrykk? Kvalme kreftpasienter?

Skrevet

Jeg er ikke fordomsfull, men derimot opprørt. Mennesker på tiltak er selvfølgelig ikke noe verre enn andre, det er ikke noen forskjell på dem og andre seff, og det er ikke noen holdning hos meg. Fokus på innlegget mitt er vel heller hvordan en hudpleier kunne lukte så vondt. Og det kan vel være i bakgrunn av så mange ting.

Liker heller ikke vonde lukter. Skjønner at du synes det var ubehagelig, skjønner imidlertid ikke hvorfor du tok inn det med folk på tiltak?

Vi leser tekster forskjellig, og leser du innleggene dine med litt andre øyne, ser du kanskje hvorfor flere av oss reagerte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...