Gå til innhold

Jeg var hos hudpleier..

Anbefalte innlegg

Gjest Ubehagelig opplevelse
Skrevet

Liker heller ikke vonde lukter. Skjønner at du synes det var ubehagelig, skjønner imidlertid ikke hvorfor du tok inn det med folk på tiltak?

Vi leser tekster forskjellig, og leser du innleggene dine med litt andre øyne, ser du kanskje hvorfor flere av oss reagerte.

Det er ikke sammenheng med lukten og mennsker på tiltak.

Jeg tror det må ha vært sjefen som sto der og masserte meg i ansiktet jeg.

Skrevet

Jobber du på sykehus da? Det spørs vel da. Jeg har en vennine som jobber med premature barn. Skal hun spise all den hvitløk hun vil kvelden før hun skal på jobb, gå på jobb kl 06.00 tidlig på morgene dagen etter og puste dårlige spedbarn i ansiktet som ikke selv kan si fra annet enn å skrike?

Eller hva med en sykepleier som jobber med gamle som heller ikke kan gi verbalt uttrykk? Kvalme kreftpasienter?

Jeg skal jobbe som legesekretær og jeg er attpåtil på tiltak

Skrevet

Det er ikke sammenheng med lukten og mennsker på tiltak.

Jeg tror det må ha vært sjefen som sto der og masserte meg i ansiktet jeg.

Da vet du hvor du ikke skal gå neste gang:)

Skrevet

Forrige (?) gang var det en bussjåfør på tiltak, og hva annet har det vært.

Det er begrenset hvor mange ganger det er interessant å diskutere varianter over et og samme oppdiktede tema...

Og hvordan vet DU at h_n dikter?

Skrevet

Og hvordan vet DU at h_n dikter?

Jeg VET jo ikke, men uansett må jo den/de som skriver om dette være veldig opphengt i om folk som jobber "på tiltak" er langt mer håpløse på alle områder enn "folk flest".

Som regel finnes det "håpløse" folk i alle yrker, uavhengig av hvordan de fikk jobben.

Gjest Ubehagelig opplevelse
Skrevet

Jeg VET jo ikke, men uansett må jo den/de som skriver om dette være veldig opphengt i om folk som jobber "på tiltak" er langt mer håpløse på alle områder enn "folk flest".

Som regel finnes det "håpløse" folk i alle yrker, uavhengig av hvordan de fikk jobben.

Om personen var på tiltak eller ikke vites ikke. Om jeg fordømmer personen vites heller ikke. Men det jeg fordømmer er den fordømte lukta som hudpleiere må holde unna de forømte fingrene sine.

Skrevet

Om personen var på tiltak eller ikke vites ikke. Om jeg fordømmer personen vites heller ikke. Men det jeg fordømmer er den fordømte lukta som hudpleiere må holde unna de forømte fingrene sine.

Hadde du bare skrevet det, og ikke trukket inn dette med tiltak, så hadde spørsmålet ditt virket mer sympatisk.

Er selvsagt enig i at hudpleiere ikke bør stinke, like lite som at bussjåfører bør kjøre rusa, eller i det hele tatt at folk man møter i service-yrker opptrer på lite heldige måter. Selvsagt!

Skrevet

Hvorfor tror du folk på tiltak lukter løk og svette?

Hehehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...