Gå til innhold

Har du opplevd noe overnaturlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Det lurer jeg på. Siden det nå er 4 minutter over midnatt og naboen i ettermiddag hardnakket påsto at det spøkte i leiligheten hans..

På DOl er det no shame å innrømme, selv om det i virkeligheten er det motsatte :)

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

3

• morsan

2

• DarkPink

2

• avtrykk

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Spøkte i leiligheta til en kompis av meg.

Satt å så film da vi hørte noen kom opp trappa. Ganske pussig syntes vi, to på natta.Det kunne forøvrig ikke høres om døra på kjøkkenet var igjen. Og det var den jo selvfølgelig, og ingen kom.

Skrevet

Mange ganger:) Her i huset ser jeg og føler nærvær. Er blitt fortrolig med det.

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Mange ganger:) Her i huset ser jeg og føler nærvær. Er blitt fortrolig med det.

åhh? Fortell da....

Skrevet

Det finnes sikkert en naturlig forklaring på dette, men noen ganger i uken så våkner jeg av fottrinn på loftet. Det er 3 leiligheter som har tilgang til loftet, men det skjer på slike merklige tider på døgnet (kl 3-4 om natten). Har flere ganger sendt samboeren min opp for å sjekke, men da er døren låst og ingen der oppe. Nå har jeg begynnt å ignorere hele greia...

Jeg har også merket dødsfall i nær familie før noen fortalte det til meg. Jeg bare viste det på en måte. Har også funnet ut at det er lurt å lytte til magefølelsen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tja.. Er vel ikke akkurat overnaturlig. Men jeg kan oppleve at jeg føler "nå må jeg rydde, for det kommer besøk". 10 min etterpå ringer det på døra.

Jeg elsker overnaturlige ting! Kjenner andre som har opplevd litt av hvert :D

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Spøkte i leiligheta til en kompis av meg.

Satt å så film da vi hørte noen kom opp trappa. Ganske pussig syntes vi, to på natta.Det kunne forøvrig ikke høres om døra på kjøkkenet var igjen. Og det var den jo selvfølgelig, og ingen kom.

Så ekkelt da! *Kryper på ryggen*

Og nå er kl 00:16

Skrevet

åhh? Fortell da....

Tror det er bestefar til ungene, som tidligere bodde her. Han ser vel innom oss av og til:)

Er ikke sånn i hele huset. Følger liksom "ruta" si.

Hvordan er utsikten til naboleiligheten;)

Skrevet

Jeg tror fremdeles at det er nisser i datan. Jeg setter ut grøt, som det er foreskrevet her på DOL, og likevel får jeg vikårlige ereksjoner.

Skrevet

Ja det har jeg, helt siden jeg var liten (husker langt fra alt selv, men er blitt fortalt av foreldre og venner)... er aldri redd, og tar det mer som en naturlig del av meg selv.

Håndfaste bevis har jeg ikke, men det jeg har sett og opplevd gjennom livet gjør meg igrunn åpen for det meste:-)

Skrevet

Ja det har jeg, helt siden jeg var liten (husker langt fra alt selv, men er blitt fortalt av foreldre og venner)... er aldri redd, og tar det mer som en naturlig del av meg selv.

Håndfaste bevis har jeg ikke, men det jeg har sett og opplevd gjennom livet gjør meg igrunn åpen for det meste:-)

spennende, fortell litt om hva du har opplevd da!

Mrs. Wallace
Skrevet

Tja.. Er vel ikke akkurat overnaturlig. Men jeg kan oppleve at jeg føler "nå må jeg rydde, for det kommer besøk". 10 min etterpå ringer det på døra.

Jeg elsker overnaturlige ting! Kjenner andre som har opplevd litt av hvert :D

Åh, det er en evne jeg skulle ønske jeg hadde. Her er det som regel motsatt. ;o)

Gjest Aina E
Skrevet

Ja, rett som det er. Men det begynner å bli så vanlig at jeg ikke tenker over det lenger.

Bl.a. er jeg så statisk (tror jeg) at elektriske ting starter når jeg går forbi dem. Spesielt leker. Det skjer ofte midt på natta også, forresten.

Sist våknet jeg av at et leketog begynte å kjøre rundt på kjøkkengulvet kl 4 om morgenen.

Det rare er at det skjer i perioder. Et par dager på rad kan kanskje 3-4 forskjellige ting ha begynt å ule, kjøre, eller noe annet. Så går det mange uker til neste gang.

Skrevet

Åh, det er en evne jeg skulle ønske jeg hadde. Her er det som regel motsatt. ;o)

Du faar besoek, og ti minutt etterpaa tenker du 'ah, naa maa jeg rydde"? =)

Skrevet

spennende, fortell litt om hva du har opplevd da!

Det er så mye, men mistet min mormor i 1976 som jeg var veldig knyttet til, satt som 12 åring og snakket med henne på en stol vendt mot en vegg (jeg mumlet en masse sier mamma), samt en gammel dame jeg snakket med hver gang jeg og familien var på hytta.

det rareste er at jeg egentlig ikke husker datoer særlig godt, men det viser seg i ettertid at spesielle datoer nevner jeg slektninger og det viser seg at noe viktig skjedde... har også mange ganger opplevd å komme til hus jeg bare IKKE kan gå inn i, eller kjent lukter midt i skogen når vi har gått tur (viste seg at det hadde vært et gårdsbruk der en gang), de gir meg en sånn utrolig følelse.

jeg er ikke særlig "nevrotisk" men velger å godta det, selv om jeg i dagliglivet ikke vil vite av det, føler meg faktisk ganske "normal"

mer får du ikke vite:-)

Gjest VO2max
Skrevet

Nei, ingen har gjort det.

Opplever man noe, er det naturlig. Man kan ikke oppleve noe unaturlig, det er ulogisk.

Gjest nosigns
Skrevet

Ja, rett som det er. Men det begynner å bli så vanlig at jeg ikke tenker over det lenger.

Bl.a. er jeg så statisk (tror jeg) at elektriske ting starter når jeg går forbi dem. Spesielt leker. Det skjer ofte midt på natta også, forresten.

Sist våknet jeg av at et leketog begynte å kjøre rundt på kjøkkengulvet kl 4 om morgenen.

Det rare er at det skjer i perioder. Et par dager på rad kan kanskje 3-4 forskjellige ting ha begynt å ule, kjøre, eller noe annet. Så går det mange uker til neste gang.

Høres ut som om det har noe med hormonsyklusen din å gjøre da. Har du tenkt på det?

Gjest bærover
Skrevet

Ja. Jeg drømte i natt at Dr Phil kom hit til byen for å drive ut onde ånder av folk.

DET ser jeg på som rimelig overnaturlig/speisa, å drømme noe slikt..

; )

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du bør ringe Mulder og Scully.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...