Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg prøvd det i et par dager, men ikke faen om det hjelper på noe som helst.

Ikke en gang oppvasken er blitt tatt.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Skal skjerpe hjernen påstår de "lærde".

Har aldri virket for meg heller....

Skrevet

ikke sikkert at det er godt for noe, men har også prøvd det nå i 2-3 uker, og har sluttet med p-piller. Nå skal jeg leve i sølibat en stund :)

Hvorfor? Fordi jeg dumper typen og fordi jeg ikke er spesielt glad i sex. Foretrekker å leve uten!

Skrevet

nei det har du rett i:-)

Hjelper ikke i det hele tatt!

:)

Skrevet

Hvis det er noen troest, saa hjelper ikke for mye shagging mot noe som helst heller.

Gjest liede
Skrevet

"skjerper" hjernen sånn at man tenker enda mer på _det_, ja.

amerikafareren
Skrevet

For noe tull, sølibat og oppvask har ingen sammenheng.

Gjest helt enig
Skrevet

ikke sikkert at det er godt for noe, men har også prøvd det nå i 2-3 uker, og har sluttet med p-piller. Nå skal jeg leve i sølibat en stund :)

Hvorfor? Fordi jeg dumper typen og fordi jeg ikke er spesielt glad i sex. Foretrekker å leve uten!

Jeg er gift og har prøvd det i flere uker nå........

Skrevet

Så et par dager er mer enn man holder ut?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hvis du derimot tar oppvasken selv, øker sjansen for sex. I hvert fall hvis du bor sammen med noen...

Sier statistikken, i hvert fall. Mannen min er brukbart flink i husarbeid, så jeg har ikke fått testet ut selv ennå om det er en sammenheng der. Altså hvordan det hadde vært hvis han ikke hadde gjort noe hjemme.

Uansett har jeg tro på at ansvarsbevisste menn får mer cred hos damer enn de som lar det skure. Bortsett fra martyrdamer, da...

Uansett er jeg enig med deg - sølibat er ikke tingen.

Skrevet

Hvis du derimot tar oppvasken selv, øker sjansen for sex. I hvert fall hvis du bor sammen med noen...

Sier statistikken, i hvert fall. Mannen min er brukbart flink i husarbeid, så jeg har ikke fått testet ut selv ennå om det er en sammenheng der. Altså hvordan det hadde vært hvis han ikke hadde gjort noe hjemme.

Uansett har jeg tro på at ansvarsbevisste menn får mer cred hos damer enn de som lar det skure. Bortsett fra martyrdamer, da...

Uansett er jeg enig med deg - sølibat er ikke tingen.

Jeg har alltid anbefalt å lette på ræva som et botemiddel på labert sexliv. Å vaske og rydde huset eller finmåke snø på hele uteområdet, hugge et par favner ved så svetten siler eller vaske og legge unger.

Det er utrolig hvor mye god sex det avstedkommer. Når fruen kommer sliten hjem og bare trenger sette seg ned med et glass vin uten å måtte lempe unger, klesvask og vaske opp først.

Skrevet

Uten typen, eller uten sex?

Jeg tror at nesten alle lider av liten innsats og liten empati fra gubben.

Skrevet

nei det har du rett i:-)

Hjelper ikke i det hele tatt!

GFjør det bare verre, spør du meg.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg har alltid anbefalt å lette på ræva som et botemiddel på labert sexliv. Å vaske og rydde huset eller finmåke snø på hele uteområdet, hugge et par favner ved så svetten siler eller vaske og legge unger.

Det er utrolig hvor mye god sex det avstedkommer. Når fruen kommer sliten hjem og bare trenger sette seg ned med et glass vin uten å måtte lempe unger, klesvask og vaske opp først.

Høres i grunnen nokså logisk ut, ja. Er vi damer først trøtte, orker vi liksom ikke så mange sprell i senga...

Du høres jo ut som rene supermann, du da! Shine kåken og fortsatt superhingst? Eller..?

Skrevet

Hvis det er noen troest, saa hjelper ikke for mye shagging mot noe som helst heller.

Tidsfordriv?

Skrevet

For noe tull, sølibat og oppvask har ingen sammenheng.

Å faen.

Skrevet

Fått deg dame?

Nix. Jeg skjønner meg ikke på dem. Men min nye bil er visst populær. Jeg får komplimenter hele tida.

Skrevet

men spørsmålet er om DU orker sex etter alt det der, da? ;-)

Skrevet

Høres i grunnen nokså logisk ut, ja. Er vi damer først trøtte, orker vi liksom ikke så mange sprell i senga...

Du høres jo ut som rene supermann, du da! Shine kåken og fortsatt superhingst? Eller..?

Ikke akkurat. Men de har lett for å gjennomskue taktikken (but who cares) :-)

Litt av kunsten er å ikke gjøre det for ofte, shine kåken og sånn altså. Hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...