Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men spørsmålet er om DU orker sex etter alt det der, da? ;-)

Vriiiinsssk.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Ikke akkurat. Men de har lett for å gjennomskue taktikken (but who cares) :-)

Litt av kunsten er å ikke gjøre det for ofte, shine kåken og sånn altså. Hehe.

He-he. Jaja. Det viktigste er vel egentlig at forholdet fungerer, at man er grunnleggende enige osv. Litt engasjement fra begge sider, så går vel resten av seg selv stort sett.

Og hvis man aldri blir fornøyd, er det jo bare å gå i kloster...

Skrevet

He-he. Jaja. Det viktigste er vel egentlig at forholdet fungerer, at man er grunnleggende enige osv. Litt engasjement fra begge sider, så går vel resten av seg selv stort sett.

Og hvis man aldri blir fornøyd, er det jo bare å gå i kloster...

Jeg kan forstå nå kvinner sier den eneste oppmerksomheten de får er et klyp i baken når mannen vil ha seg et nummer, ellers ikke. Ikke hører han og ikke reagerer han på hennes meninger eller følelser. Rett og slett forbigått. Jeg hadde gått.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg kan forstå nå kvinner sier den eneste oppmerksomheten de får er et klyp i baken når mannen vil ha seg et nummer, ellers ikke. Ikke hører han og ikke reagerer han på hennes meninger eller følelser. Rett og slett forbigått. Jeg hadde gått.

Ja, det du beskriver der høres ikke akkurat ut som noe forhold. Men enkelte klamrer seg kanskje fast av gammel vane.

amerikafareren
Skrevet

Jeg har alltid anbefalt å lette på ræva som et botemiddel på labert sexliv. Å vaske og rydde huset eller finmåke snø på hele uteområdet, hugge et par favner ved så svetten siler eller vaske og legge unger.

Det er utrolig hvor mye god sex det avstedkommer. Når fruen kommer sliten hjem og bare trenger sette seg ned med et glass vin uten å måtte lempe unger, klesvask og vaske opp først.

Her er det nesten ikke klesvask, ingen unger å legge, ikke trenger jeg å bry meg om snømåking, ikke trenger jeg å hugge ved og jeg spiser oftest middag på kafeteriaer. Jeg kan gjerne sette meg med et glass vin når jeg kommer sliten hjem om kvelden, men det blir ikke mye sex på meg for det;)

Skrevet

Jeg er gift og har prøvd det i flere uker nå........

Hvorfor det? Har det vært for harmonisk i det siste?

Skrevet

Her er det nesten ikke klesvask, ingen unger å legge, ikke trenger jeg å bry meg om snømåking, ikke trenger jeg å hugge ved og jeg spiser oftest middag på kafeteriaer. Jeg kan gjerne sette meg med et glass vin når jeg kommer sliten hjem om kvelden, men det blir ikke mye sex på meg for det;)

Mna får ikke mer moro enn man lager sjøl.

Skrevet

Uten typen, eller uten sex?

Jeg tror at nesten alle lider av liten innsats og liten empati fra gubben.

uten sex. Vet ikke hva det er med meg, men føler bare ikke behovet.

Skrevet

uten sex. Vet ikke hva det er med meg, men føler bare ikke behovet.

Noen har det bra slik også. Men det betyr ikke at andre er unormale. Nær nymfoman er like normalt som avholdende.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Nix. Jeg skjønner meg ikke på dem. Men min nye bil er visst populær. Jeg får komplimenter hele tida.

Hva er det med oss damer du ikke skjønner?

Skrevet

Hva er det med oss damer du ikke skjønner?

Jeg holder på å skrive liste. Ferdig om en uke!

:-)

Skrevet

"skjerper" hjernen sånn at man tenker enda mer på _det_, ja.

:)

En vulgær kollega har svaret på alt:

"den dama var grinete, jeg vet akkurat hva hun trenger!"

"hun hadde ikke fått morranummeret sitt, og da mener jeg ikke Aftenposten!"

Skrevet

Tidsfordriv?

Skulle mye heller brukt tiden paa aa gaa paa Sidney Operahouse, Brokeback Mountain paa kino, og ta en strawberry shake i Hyde Park sammen med noen.. =/

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg holder på å skrive liste. Ferdig om en uke!

:-)

Lykke til... Den blir vel lang, den da.

(Har en eks av deg skrevet en tilsvarende liste...?)

Skrevet

Lykke til... Den blir vel lang, den da.

(Har en eks av deg skrevet en tilsvarende liste...?)

Neida. Jeg skjønner 80%, men de siste 20 er et mysterium.

Det er sikkert noen ekser som har skrevet lister, men det er vel mest ønskelister jeg ikke kan oppfylle.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Neida. Jeg skjønner 80%, men de siste 20 er et mysterium.

Det er sikkert noen ekser som har skrevet lister, men det er vel mest ønskelister jeg ikke kan oppfylle.

Hmm...

Jeg tipper de 20 prosentene er en kombinasjon av hormoner, dårlig selvtillit og forventninger til gode kommunikasjonsferdigheter...

I grunnen ikke verst at du forstår 80 %, da! Vil tro at du kan gjøre lykke hos damene med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...