Gjest kroppogsjel Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Vi kom opp i en diskusjon i dag på en eller annen rar måte. Dere kjenner nysgjerrigper? Hva sier dere i forbindelse med ham? Altså, resten av regla? Vi var fire jenter, med hver vår versjon, og alle holdt hardnakket på sin versjon som den riktige. Hva sier dere? *nysgjerrigper, fra loftet og ned. *nysgjerrigper på loftet, kommer seg aldri til Tofte. *nysgjerrigper på loftet som spør så ofte *nysgjerrigper på loftet, får flis i tåa (??!!?) Det eneste vi er enig om er tydeligvis at Per er nysgjerrig og bor på et loft. Men resten da? Flere varianter? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har bare hørt -nyskjerrigper med lang hale... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har bare hørt -nyskjerrigper med lang hale... Døh, nå må du ikke gjøre det enda mer komplisert her *ler* 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Døh, nå må du ikke gjøre det enda mer komplisert her *ler* Så hvor kommer halen fra?*kniiis* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Så hvor kommer halen fra?*kniiis* Øhm, bør jeg tenke "koffert" nå? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Øhm, bør jeg tenke "koffert" nå? Nyskjerrigper med lang hale som spør så ofte. Hehe, nei ikke vet jeg 0 Siter
morsan Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg kan ikke huske å ha hørt noen regle om dette - har bare hørt "nysgjerrigper".... 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Nysgjerrigper, som intet ser, ta på deg briller, så ser du be´r;)(bedre } 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har hørt "Nysgerrigper på loftet, tittet ned så ofte" Helt meningsløst, selvsagt. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.