nearlyheadlessnick Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hei! Lurte på om noen vet hvor snart man kan ta en hjemme graviditets test? Må man vente til etter man egentlig skulle ha mensen? Er litt bekymret. Hadde sex med kondom, men da han skulle trekke seg ut så ble kondomen igjen inni meg, så sitte jeg her med hjerte i halsen. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hvis du hadde sex nå i natt så må du nok vente en stund. Det går nok bra, alle blir ikke gravide av ubeskyttet sex, men jeg forstår bekymringene dine. Ikke ta sorgene på forskudd i hvert fall. 0 Siter
Nemesis Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Mener de ikke er sikre før fra forventet menstruasjonsdag. Sjekk pakningsvedlegget. 0 Siter
nearlyheadlessnick Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Hvis du hadde sex nå i natt så må du nok vente en stund. Det går nok bra, alle blir ikke gravide av ubeskyttet sex, men jeg forstår bekymringene dine. Ikke ta sorgene på forskudd i hvert fall. Hei Amerikafareren Jeg er også i America Takk for svar. Jeg håper virkelig det gikk bra. Det tok rundt 30 min før jeg i det hele tatt merket at kondomet var inni meg (da jeg gikk på do). Kjæresten turte ikke si noe, han var flau over at han ikke fant den. Uff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.