Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om du er mann eller kvinne, men uansett synes jeg det er rart at han virkelig kan ha slike lyster. Men det forklarer kanskje hvorfor du føler behov for å tilfredsstille deg selv? (En slik interesse hos partneren må være skikkelig turn-off!)

Men hvorfor er du egentlig sammen med en person som ønsker å se deg masturbere?

Er du morsom, eller nettopp ikke?

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om du er mann eller kvinne, men uansett synes jeg det er rart at han virkelig kan ha slike lyster. Men det forklarer kanskje hvorfor du føler behov for å tilfredsstille deg selv? (En slik interesse hos partneren må være skikkelig turn-off!)

Men hvorfor er du egentlig sammen med en person som ønsker å se deg masturbere?

*LOL* Jeg bare ventet på en slik fjolle-uttalelse i denne tråden. Og endelig kom den - med renter :-)

".............................................."

Gjest Trygt forhold :)

Litt for privat? Kjære vene! Det er da helt normalt å kose seg foran partneren sin vel!

Jeg gjør det i hvert fall ofte, og elsker at samboeren min stryker meg oppover låret/lårene samtidig. Det er bare deilig!

Er du ikke trygg på kjæresten din? Det er da hverken pinlig eller "for privat" å kose med seg selv foran partneren sin!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...