Gå til innhold

Katt spiste på baby

Anbefalte innlegg

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

17

• Prozak

17

• flisa

16

• Goliath

13

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest pekka
Skrevet

Her har jeg ikke ord.... Forferdelig tragiskt, håper de finner ut at katta feilte noe som ikke er smittsomt da!

Skrevet

Fy søren!!

Har alltid passet små babyer for katter, men det har vært av fare for at de skal legge seg oppå ansiktet - ikke spise det opp

Skrevet

Her har jeg ikke ord.... Forferdelig tragiskt, håper de finner ut at katta feilte noe som ikke er smittsomt da!

Synes jo det er mer betryggende hvis det er noe smittsomt (som rabbies), da vet en i hverfall at nabokatta ikke er i stand til å gjøre det samme

Skrevet

Hvis den hadde rabies så er vel ikke det helt usannsynlig. Jeg syns katter så ekle!

Skrevet

Hvis den hadde rabies så er vel ikke det helt usannsynlig. Jeg syns katter så ekle!

katter er ikke ekle, men rabies er det....:-)

Skrevet

katter er ikke ekle, men rabies er det....:-)

katter er ekel jo - de gnir seg inntil bena dine og og vil HA; HA; HA noe hele tiden -og det de vil ha er ikke nærhet eller noen form for relasjon - de vil ha mat eller en plass å gjøre fra seg. Blir de sjalue så spyr eller driter de inne.

USJ.

Skrevet

katter er ekel jo - de gnir seg inntil bena dine og og vil HA; HA; HA noe hele tiden -og det de vil ha er ikke nærhet eller noen form for relasjon - de vil ha mat eller en plass å gjøre fra seg. Blir de sjalue så spyr eller driter de inne.

USJ.

he-he....da kjenner du ikke kattene mine.

De vil så absolutt ha relasjoner, og gir like mye tilbake - uten at de får noe spesielt for det:-)

Katter er meget individuelle, og nå generaliserer du flisa! Hvor er generaliseringspolitiet (eller Sør som vi kjenner han som)?

Fy deg!!!

he-he....

Skrevet

he-he....da kjenner du ikke kattene mine.

De vil så absolutt ha relasjoner, og gir like mye tilbake - uten at de får noe spesielt for det:-)

Katter er meget individuelle, og nå generaliserer du flisa! Hvor er generaliseringspolitiet (eller Sør som vi kjenner han som)?

Fy deg!!!

he-he....

Jeg er katterasist!:-)

Skrevet

PK'en!

he-he....det er et "skjellsord" jeg ikke ofte får:-)

Skrevet

Regnet nesten med det....)

Skrevet

Underlig lenge siden _jeg_ fikk det!? =8-o

Gjest dissana
Skrevet

Jeg syns flisa er så ekkel jeg.

Skrevet

Jeg syns flisa er så ekkel jeg.

Da er du ikke rasist i alle fall - for meg finnes det kun en av :)

Skrevet

Underlig lenge siden _jeg_ fikk det!? =8-o

Du blir blåere og blåere jo verre de slåss nedi landa du - hehe

Gjest sissannaaa
Skrevet

Du er ekkel iallefall.

Skrevet

Dette må være mer en form for minoritetshets, dette Flisa.

PS Jeg hater katter jeg også. Skal vi rotte oss sammen mot røkla??

*lol*

Gjest katt er hæslig
Skrevet

Enda en god grunn til å avlive dem :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...