Gjest er det mulig da? Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Grusomt. Kan det være sant? http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/03/08/460010.html 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Her har jeg ikke ord.... Forferdelig tragiskt, håper de finner ut at katta feilte noe som ikke er smittsomt da! 0 Siter
avtrykk Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Fy søren!! Har alltid passet små babyer for katter, men det har vært av fare for at de skal legge seg oppå ansiktet - ikke spise det opp 0 Siter
avtrykk Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Her har jeg ikke ord.... Forferdelig tragiskt, håper de finner ut at katta feilte noe som ikke er smittsomt da! Synes jo det er mer betryggende hvis det er noe smittsomt (som rabbies), da vet en i hverfall at nabokatta ikke er i stand til å gjøre det samme 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hvis den hadde rabies så er vel ikke det helt usannsynlig. Jeg syns katter så ekle! 0 Siter
Goliath Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hvis den hadde rabies så er vel ikke det helt usannsynlig. Jeg syns katter så ekle! katter er ikke ekle, men rabies er det....:-) 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 katter er ikke ekle, men rabies er det....:-) katter er ekel jo - de gnir seg inntil bena dine og og vil HA; HA; HA noe hele tiden -og det de vil ha er ikke nærhet eller noen form for relasjon - de vil ha mat eller en plass å gjøre fra seg. Blir de sjalue så spyr eller driter de inne. USJ. 0 Siter
Goliath Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 katter er ekel jo - de gnir seg inntil bena dine og og vil HA; HA; HA noe hele tiden -og det de vil ha er ikke nærhet eller noen form for relasjon - de vil ha mat eller en plass å gjøre fra seg. Blir de sjalue så spyr eller driter de inne. USJ. he-he....da kjenner du ikke kattene mine. De vil så absolutt ha relasjoner, og gir like mye tilbake - uten at de får noe spesielt for det:-) Katter er meget individuelle, og nå generaliserer du flisa! Hvor er generaliseringspolitiet (eller Sør som vi kjenner han som)? Fy deg!!! he-he.... 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 he-he....da kjenner du ikke kattene mine. De vil så absolutt ha relasjoner, og gir like mye tilbake - uten at de får noe spesielt for det:-) Katter er meget individuelle, og nå generaliserer du flisa! Hvor er generaliseringspolitiet (eller Sør som vi kjenner han som)? Fy deg!!! he-he.... Jeg er katterasist!:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 PK'en! he-he....det er et "skjellsord" jeg ikke ofte får:-) 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 he-he....det er et "skjellsord" jeg ikke ofte får:-) Regnet nesten med det....) 0 Siter
favn Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 he-he....det er et "skjellsord" jeg ikke ofte får:-) Underlig lenge siden _jeg_ fikk det!? =8-o 0 Siter
Gjest dissana Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hvis den hadde rabies så er vel ikke det helt usannsynlig. Jeg syns katter så ekle! Jeg syns flisa er så ekkel jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg syns flisa er så ekkel jeg. Da er du ikke rasist i alle fall - for meg finnes det kun en av 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Underlig lenge siden _jeg_ fikk det!? =8-o Du blir blåere og blåere jo verre de slåss nedi landa du - hehe 0 Siter
Gjest sissannaaa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Da er du ikke rasist i alle fall - for meg finnes det kun en av Du er ekkel iallefall. 0 Siter
citygirl Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Da er du ikke rasist i alle fall - for meg finnes det kun en av Dette må være mer en form for minoritetshets, dette Flisa. PS Jeg hater katter jeg også. Skal vi rotte oss sammen mot røkla?? *lol* 0 Siter
Gjest katt er hæslig Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Enda en god grunn til å avlive dem :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.