Gå til innhold

Katt spiste på baby

Anbefalte innlegg

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

17

• Prozak

17

• flisa

16

• Goliath

13

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dette må være mer en form for minoritetshets, dette Flisa.

PS Jeg hater katter jeg også. Skal vi rotte oss sammen mot røkla??

*lol*

gjerne! :)

Skrevet

Du blir blåere og blåere jo verre de slåss nedi landa du - hehe

Ikke fan.

Skrevet

katter er ekel jo - de gnir seg inntil bena dine og og vil HA; HA; HA noe hele tiden -og det de vil ha er ikke nærhet eller noen form for relasjon - de vil ha mat eller en plass å gjøre fra seg. Blir de sjalue så spyr eller driter de inne.

USJ.

Det som fascinerere meg med folk som snakker så høyt om hvordan ditt og datt er, er at de alle har det felles at de vet forsvinnende lite om det de snakker og mener noe om.

"............................................"

Skrevet

Det som fascinerere meg med folk som snakker så høyt om hvordan ditt og datt er, er at de alle har det felles at de vet forsvinnende lite om det de snakker og mener noe om.

Hvordan da?

Jeg har eid en 4-5 katter oppigjennom - har ikke likt dem. Eksen som kom trekkende med de - og jeg fikk all jobben med sterilisering (gjorde det ikke selv da) medisiner, ut og inn, drit, spy, døde fugler og mus på kjøkkenet.

Jeg syns ikke man kan EIE et dyr jeg vet du.

Men jeg hadde HELT sikkert staket dine veloppdragne katter da :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Æsj, jeg orker ikke lese om det engang.

mil1365380270
Skrevet

Katteeiere er rare, da. De sier katter er så renslige dyr. Blir man ren av å stikke tunga i rumpa og gni det utover hele kroppen etterpå da? *erte* (ikke skyld på meg, var bikkja som nevnte det) ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis den hadde rabies så er vel ikke det helt usannsynlig. Jeg syns katter så ekle!

Hehe, nå kommer du til å få svi. Katter er noe man ikke kødder med på dol. Det er noe alle vet. :)

Skrevet

Underlig lenge siden _jeg_ fikk det!? =8-o

Det har sikkert en forklaring:-)

Skrevet

Katteeiere er rare, da. De sier katter er så renslige dyr. Blir man ren av å stikke tunga i rumpa og gni det utover hele kroppen etterpå da? *erte* (ikke skyld på meg, var bikkja som nevnte det) ;-)

Hmmm...tror ikke jeg har sagt det - har kun kommentert folks kunnskapsløse uttalelser om dyrs psykologi. Det er veldig ofte sånn at det som mener mest, vet minst.

Forøvrig - alle som har et minimum av kunnskap om slike dyr (katter, hunder o.l.) vet at for å ikke daue selv av bakterier, så har de en enorm naturlig bakterieflora i munnen (bl.a) som dreper fremmede bakterier de får i seg via tungen. Jeg er f.eks ikke begeistret hvis nabobikkja absolutt skal sleike meg i ansiktet, men jeg vet utmerket godt at det ikke er farlig (de naturlige bakteriene dens er sjelden noe annet enn irrelevante for mennesker).

".........................................."

Skrevet

Hehe, nå kommer du til å få svi. Katter er noe man ikke kødder med på dol. Det er noe alle vet. :)

Kødde kan man gjøre med det meste - det er måten det gjøres på som er avgjørende. F.eks så er det ganske så unødvendig å hele tiden ha en trang til å proklamere sitt "hat" mot ting en vet andre har den motsatte følelsen for. Og da tenker jeg på litt mer "viktige" ting enn idol, big brother etc. :-)

Skrevet

katter er ekel jo - de gnir seg inntil bena dine og og vil HA; HA; HA noe hele tiden -og det de vil ha er ikke nærhet eller noen form for relasjon - de vil ha mat eller en plass å gjøre fra seg. Blir de sjalue så spyr eller driter de inne.

USJ.

Jølle er et godt eksempel på en typisk hund, og Pusur ikke så aller verst eksempel på en typisk katt....:-)

Og Jon et godt eksempel på et gjennomsnittsmenneske for den saks skyld.....-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kødde kan man gjøre med det meste - det er måten det gjøres på som er avgjørende. F.eks så er det ganske så unødvendig å hele tiden ha en trang til å proklamere sitt "hat" mot ting en vet andre har den motsatte følelsen for. Og da tenker jeg på litt mer "viktige" ting enn idol, big brother etc. :-)

Men nå har det seg faktisk sånn at det dør haugevis av mennesker i sultkatastrofer hver eneste dag! :)

mil1365380270
Skrevet

Hmmm...tror ikke jeg har sagt det - har kun kommentert folks kunnskapsløse uttalelser om dyrs psykologi. Det er veldig ofte sånn at det som mener mest, vet minst.

Forøvrig - alle som har et minimum av kunnskap om slike dyr (katter, hunder o.l.) vet at for å ikke daue selv av bakterier, så har de en enorm naturlig bakterieflora i munnen (bl.a) som dreper fremmede bakterier de får i seg via tungen. Jeg er f.eks ikke begeistret hvis nabobikkja absolutt skal sleike meg i ansiktet, men jeg vet utmerket godt at det ikke er farlig (de naturlige bakteriene dens er sjelden noe annet enn irrelevante for mennesker).

Nei, det er jo bakterier av ymse slag over alt. Men jeg har lest at hunder kan ha en bakterie i munnen som kan føre til alvorlig tannkjøttbetennelse hos mennesker. Hvor mange ganger det har skjedd i verden vet jeg dog ikke.

Tror man ser mellom fingrene med ekle egenskaper dyr man liker har, det er nok å ta av hos alle :-) Når man da ikke liker dyr, skjønner jeg de oppfattes som plagsomme, grisete vesener.

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Hunder kan ha bakterier i munnen som kan være livsfarlige for mennesker. Grøsset skikkelig en gang jeg så ei gammel dame dele isen sin med bukkja, de sleiket annenhver gang. Ble kvalm jeg.

Gjest musespist
Skrevet

Her i kommunen, har de eldreboliger for eldre som klarer seg selv, men med ettersyn.

Ei av beboerene der var musespist på hånden ....

Skrevet

Enten må vel katta ha hatt rabies eller noe annet fælt, ellers så kan det kanskje ha vært en mulig forklaring at barnet ble bitt til blods av et annet og farligere dyr og at husets katt bare satt og slikket sårene??

Skrevet

Hunder kan ha bakterier i munnen som kan være livsfarlige for mennesker. Grøsset skikkelig en gang jeg så ei gammel dame dele isen sin med bukkja, de sleiket annenhver gang. Ble kvalm jeg.

Har du forresten sett "Alle elsker Mary" - den gamle dama som lar bikkja slikke seg noe så innmari i fjeset/rundt munnen? ;-)

Artig scene, men lurer på om dem som lar bikkjene sine gjøre slikt ser humpren i den scenen!

Gjest togli
Skrevet

Hvis den hadde rabies så er vel ikke det helt usannsynlig. Jeg syns katter så ekle!

#¤"%&¤%&%¤#%&¤&&&/&//&//&/&

Gjest togli
Skrevet

USJ.

Åh, neida, sånn er ikke mine to gullpuser. Nå ligger de bak ryggen min og maler og varmer rompa mi. De er sååå skjønne!

Svigermor er redd katter og liker dem følgelig ikke. Hun er likevel litt på gli når hun ser hvor snille og kosete kattene våre er. Våre katter _er_ spesielle ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...