Gå til innhold

Katt spiste på baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i kommunen, har de eldreboliger for eldre som klarer seg selv, men med ettersyn.

Ei av beboerene der var musespist på hånden ....

Grøss, var h*n død eller levende? Men der hadde det sikkert hjulpet med en katt...

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

17

• Prozak

17

• flisa

16

• Goliath

13

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest morsan (mer bensin på bålet? *he he*)
Skrevet

Hunden er så smart at nesten alle bor under tak og får mat hver dag. Det kan man ikke si om katter, kan man vel?

Tuddelu! ;-)

*knegg* du storkoser deg nå, gjør du ikke? ;-)

Pussig i grunnen at man skryter så opp i skyene et dyr som gir mest mulig faen i folka rundt seg og bare er opptatt av sin egen nytelse! ;-)

Hadde du hatt en slik MANN ville alle venninne dine ha bedt deg om å dumpe han forlengst....;-)

Gjest Hanneline
Skrevet

Seff slikker de seg i rumpa, de formelig elsker rumper. Alle rumper faktisk! Men de drar det ikke utover hele kroppen sin med tunga etterpå ;-)

sier du det? :)

Merkelig at det var nettopp det jeg så en hundene til venninne gjøre... en grand danois som slikket seg _grundig_ i rumpa for så å slikke seg litt oppå ryggen etterpå ;)

mil1365380270
Skrevet

*knegg* du storkoser deg nå, gjør du ikke? ;-)

Pussig i grunnen at man skryter så opp i skyene et dyr som gir mest mulig faen i folka rundt seg og bare er opptatt av sin egen nytelse! ;-)

Hadde du hatt en slik MANN ville alle venninne dine ha bedt deg om å dumpe han forlengst....;-)

Jepp! *humre*

Tror muligens de har dårlig selvtillitt. Blir litt som med de som bare finner partnere som behandler dem dårlig. Jo verre oppførsel og dårlig tilbakemelding, jo sterkere tiltrekning. De prøver å vinne kattens gunst i årevis. Ikke rart forklaringen må være at katten er smart, alternativet er ikke like tiltalende ;-)

*dukker*

mil1365380270
Skrevet

sier du det? :)

Merkelig at det var nettopp det jeg så en hundene til venninne gjøre... en grand danois som slikket seg _grundig_ i rumpa for så å slikke seg litt oppå ryggen etterpå ;)

Men du mener kanskje ikke den ble renere der den slikket seg, eller? ;-)

Skrevet

Jepp! *humre*

Tror muligens de har dårlig selvtillitt. Blir litt som med de som bare finner partnere som behandler dem dårlig. Jo verre oppførsel og dårlig tilbakemelding, jo sterkere tiltrekning. De prøver å vinne kattens gunst i årevis. Ikke rart forklaringen må være at katten er smart, alternativet er ikke like tiltalende ;-)

*dukker*

*lol*

For ordens skyld: Jeg liker katter vedlig godt jeg. Men jeg har aldri følt behov for å opphøye dyret til noe utover det å være et trivelig kjæledyr! ;-)

Gjest musespist
Skrevet

Grøss, var h*n død eller levende? Men der hadde det sikkert hjulpet med en katt...

Hun sov ....

mil1365380270
Skrevet

*lol*

For ordens skyld: Jeg liker katter vedlig godt jeg. Men jeg har aldri følt behov for å opphøye dyret til noe utover det å være et trivelig kjæledyr! ;-)

Jeg liker nesten alle dyr, jeg. Noen bedre enn andre, hunder mest. Katten vår var den kuleste katten i verden, ingen over, ingen ved siden! :-)

Gjest trultemor25
Skrevet

Forferdelig!

Jeg er ikke særlig glad i katter og stoler ikke på dem for fem flate øre så jeg hadde aldri latt min baby være alene i et som sammen med en katt. Jeg bruker alltid nett på vogna når hun sover ute, men det er mer for kvelningsfaren hvis en katt kommer og legger seg oppå ansiktet hennes.

Svigers har 2 katter og jeg er veldig påpasselig og engstelig hver gang en av dem nærmer seg lilletuppa når vi er der. Selv om de er snille så stoler jeg ikke på dem.

Skrevet

Jeg liker nesten alle dyr, jeg. Noen bedre enn andre, hunder mest. Katten vår var den kuleste katten i verden, ingen over, ingen ved siden! :-)

Hunder mest her også, men har kun hatt hund og undulat - ikke katt (går dårlig sammen med undulat....).

Men jeg er også en sånn skikkelig dyre-elsker. Jeg gråt en helt kevld som barn etter å ha hørt historien om romhunden Laika som aldri kom tilbake til jorden....;-)

Jeg kan dog styre meg for biller og edderkopper og slikt! *usj*

Gjest togli
Skrevet

Like spesielle som mine da antagelig ;)

Jøss, jeg som trodde mine var helt unormale ;-)

mil1365380270
Skrevet

Hunder mest her også, men har kun hatt hund og undulat - ikke katt (går dårlig sammen med undulat....).

Men jeg er også en sånn skikkelig dyre-elsker. Jeg gråt en helt kevld som barn etter å ha hørt historien om romhunden Laika som aldri kom tilbake til jorden....;-)

Jeg kan dog styre meg for biller og edderkopper og slikt! *usj*

Laika var med på å få meg til å skjønne at ikke alle mennesker er snille ;-)

Reptiler klarer jeg ikke. Får frysninger. Hunden min kom med en død huggorm en gang. Kan trygt si det var en traumatisk opplevelse for matmor :-)

Skrevet

hehe.. jo! For her snakker vi jo om en intelligens som likner på den vi har. Og da er en sjimpanse nærmere oss en hunder. Det er også katter da de tenker selv, osv...

Å si at katter tenker selv, men at hunder ikke tenker selv, viser jo at du ikke har skjønt noenting :-) Selvstendighet fremfor flokkavhengighet har overhodet ingenting med intelligens å gjøre - ei har total underkastelse eller strihet det heller. Skulle man følge "logikken" din, så må man konkludere med at kinesere er mindre intelligent enn nordmenn, fordi de i større grad adlyder lederen/diktatoren. Dette er helt elementært, både på filosofisk og vitenskapelig plan

P.S: Det blir akkurat like tøvete å snu på det, og si at hunder er mer intelligent enn katter, fordi de i motsetning til katter er lette å lære triks.

"............................................"

Skrevet

*lol*

"Men jeg har aldri følt behov for å opphøye dyret til noe utover det å være et trivelig kjæledyr! ;-)"

Jeg liker en del personer, jeg (mennesker). Men jeg har aldri følt behovet for å opphøye de fleste av disse til noe utover det å være en trivelig person :-)

"..........................................."

Skrevet

Har hatt begge deler ja. Det ene slaget skal jeg aldri mer ha for å si det sånn...

Joda, de blir rene skjønner du, det er jo ikke akkurat sånn at de ALLTID vasker seg bak først og at det ligger masse møkk der de gnur utover.

Du har aldri hatt katt? Hunder vasker seg jo som kjent ikke i det hele tatt i særlig grad, og de gnur altså da bare av møkka på eieren sin eller på møbler eller tepper inne. Nice...

Og som sagt, så er det antibakterielle stoffer i kattespytt så de er ikke farlige bakteriebomber for om de slikker seg. Katter lukter jo helt fantastisk rene da noe en jo heller ikke kan si om hunder...

Foretrekker nok noen som vasker seg dog med tunga, enn noen som driter i hele vasken.

Kattevask er forresten et helt feil uttrykk, for katter er jo kjempenøye!

"Og som sagt, så er det antibakterielle stoffer i kattespytt så de er ikke farlige bakteriebomber for om de slikker seg"

Hunder har enda sterkere "antibakterier" i munnen enn katter.

".........................................."

Skrevet

Forferdelig!

Jeg er ikke særlig glad i katter og stoler ikke på dem for fem flate øre så jeg hadde aldri latt min baby være alene i et som sammen med en katt. Jeg bruker alltid nett på vogna når hun sover ute, men det er mer for kvelningsfaren hvis en katt kommer og legger seg oppå ansiktet hennes.

Svigers har 2 katter og jeg er veldig påpasselig og engstelig hver gang en av dem nærmer seg lilletuppa når vi er der. Selv om de er snille så stoler jeg ikke på dem.

Hysterisk, med andre ord. (Nei, jeg mener ikke nettet på vognen etc.)

"......................................."

Gjest trultemor25
Skrevet

Hysterisk, med andre ord. (Nei, jeg mener ikke nettet på vognen etc.)

"......................................."

Mulig hysterisk ja.. men jeg har selv blitt bitt og kloret helt uprovosert av katter. Så stoler ikke det grann på dem! De er noen uforutsigbare krek.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...