Gå til innhold

skatt på usunn mat?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg blir glad hvis du/dere _tar ham_ ved en senere anledning.

Jeg er nemlig sikker på at dette er samme syke grisestalker jeg har hatt etter meg i lang tid. Tro meg, han er ikke god.

Han signerer alltid med ulike, anonyme nick (surprise). Innlegg til meg med slike signaturer har jeg stort sett sluttet å lese, men nå gjorde jeg altså det ved en glipp.

Såpass. Tror ikke jeg har lagt merke til det.

Hadde en sånn for et par år siden jeg også. Han skrev perfekt norsk i hvert fall. Kanskje han har funnet seg et nytt offer.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

12

• ShitDiddelyDo

10

• gripp

5

• flisa

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Såpass. Tror ikke jeg har lagt merke til det.

Hadde en sånn for et par år siden jeg også. Han skrev perfekt norsk i hvert fall. Kanskje han har funnet seg et nytt offer.

Det åndssvake er at han er så... ekkel. Snakker bare om hva han har i buksa. Han røpet seg imidlertid en gang, da kom det fram at den er litt liten :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det åndssvake er at han er så... ekkel. Snakker bare om hva han har i buksa. Han røpet seg imidlertid en gang, da kom det fram at den er litt liten :)

Kanskje det er derfor han har store mindreverdighetskomplekser. :)

Men den var drøy den der. Kunne i verste fall tolkes som en trussel av verste sort.

Skrevet

Kanskje det er derfor han har store mindreverdighetskomplekser. :)

Men den var drøy den der. Kunne i verste fall tolkes som en trussel av verste sort.

Han er ikke frisk.

Kan du gjøre meg en tjeneste? Sjekke hva som står under følgende innlegg (de ble postet anonymt til meg nå, mens jeg laget dette styret, og jeg ønsker ikke å lese dem selv):

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3020526

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3020530

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3020577

Skrevet

Jeg blir glad hvis du/dere _tar ham_ ved en senere anledning.

Jeg er nemlig sikker på at dette er samme syke grisestalker jeg har hatt etter meg i lang tid. Tro meg, han er ikke god.

Han signerer alltid med ulike, anonyme nick (surprise). Innlegg til meg med slike signaturer har jeg stort sett sluttet å lese, men nå gjorde jeg altså det ved en glipp.

Jeg fikk ikke med meg det innlegget du viser til. Vanligvis ignorerer man slike. Hvis de inneholder noe som kan tolkes som trusler, er det greiest å koble inn politiet. Webmaster kan sikkert bistå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han er ikke frisk.

Kan du gjøre meg en tjeneste? Sjekke hva som står under følgende innlegg (de ble postet anonymt til meg nå, mens jeg laget dette styret, og jeg ønsker ikke å lese dem selv):

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3020526

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3020530

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3020577

Den siste av linkene er bare et spørsmål om hva et eller annet handler om. Tror ikke den er stygg.

De to første er frekke kommentarer hvor det kan se ut som om innleggsforfatteren mener du gjentar deg selv.

Ikke noe stygt, bare småfrekt.

Skrevet

Jeg fikk ikke med meg det innlegget du viser til. Vanligvis ignorerer man slike. Hvis de inneholder noe som kan tolkes som trusler, er det greiest å koble inn politiet. Webmaster kan sikkert bistå.

Trussel om at jeg skal øksemyrdes tar jeg alvorlig, ja.

Jeg skal snakke med Webmaster, jeg tenkte ikke på anmeldelse, men det er jo veldig bra forslag.

Skrevet

Den siste av linkene er bare et spørsmål om hva et eller annet handler om. Tror ikke den er stygg.

De to første er frekke kommentarer hvor det kan se ut som om innleggsforfatteren mener du gjentar deg selv.

Ikke noe stygt, bare småfrekt.

Ok, da var det ikke ham. Takk :)

Skrevet

Trussel om at jeg skal øksemyrdes tar jeg alvorlig, ja.

Jeg skal snakke med Webmaster, jeg tenkte ikke på anmeldelse, men det er jo veldig bra forslag.

Det er ingen grunn til å finne seg i slikt. Trusler fremsatt på nett er en like alvorlig sak som trusler fremsatt på annen måte.

Webmaster har tilgang til informasjon om skriveren, informasjon som politiet kan få utlevert.

Utsikter til politietterforskning vil vanligvis sørge for at vedkommende finner noe annet å drive med.

Skrevet

Det funker ikke, da annen mat helt sikkert også vil øke i pris.

Smuglingen til Norge er allerede formidabel, grensehandel likeså. Statistisk etter beslag, så kommer det 80-100 tonn kjøtt til Norge ulovlig hver dag. Det er nok til hele Oslos befolkning på middag. I tillegg kommer f eks 200 000 liter øl.

Skrevet

Det er ingen grunn til å finne seg i slikt. Trusler fremsatt på nett er en like alvorlig sak som trusler fremsatt på annen måte.

Webmaster har tilgang til informasjon om skriveren, informasjon som politiet kan få utlevert.

Utsikter til politietterforskning vil vanligvis sørge for at vedkommende finner noe annet å drive med.

Hva er 'informasjon om skriveren'?

ShitDiddelyDo
Skrevet

De har rimelig sikkert mulighet til å finne ut hvor innlegget er skrevet fra dersom det er snakk om drapstrusler.

Og det innlegget du fikk kunne ikke tolkes som noe annet enn en drapstrussel, og det styggeste jeg har sett her inne noensinne.

Skrevet

Det vet jeg ikke så mye om. Men jeg tror det er slik at ip-adresser kombinert med opplysninger fra nettleverandør kan gi nyttig info.

Skrevet

Det vet jeg ikke så mye om. Men jeg tror det er slik at ip-adresser kombinert med opplysninger fra nettleverandør kan gi nyttig info.

Ok. Post til deg.

Skrevet

De har rimelig sikkert mulighet til å finne ut hvor innlegget er skrevet fra dersom det er snakk om drapstrusler.

Og det innlegget du fikk kunne ikke tolkes som noe annet enn en drapstrussel, og det styggeste jeg har sett her inne noensinne.

Jeg er glad du ser det samme jeg så.

gripps forslag om politianmeldelse skal jeg følge opp. Dol kan ikke være bekjent av å la dette passere.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er glad du ser det samme jeg så.

gripps forslag om politianmeldelse skal jeg følge opp. Dol kan ikke være bekjent av å la dette passere.

Hadde det vært bare et innlegg milevis over streken hadde det kanskje vært mulig å tolke galskapen som en dårlig spøk, men hvis han har holdt på i mange måneder hadde jeg også reagert. Det vitner jo om at fyren er syk, og det er ikke noe kult å bli truet med groteske drap av syke folk.

Skrevet

Jeg kan ikke se innlegget for det er slettet. Men det er ikke han gamle rørleggeren som skrev her en periode da.

Han var en skikkelig, ekkel gris.

Skrevet

Hadde det vært bare et innlegg milevis over streken hadde det kanskje vært mulig å tolke galskapen som en dårlig spøk, men hvis han har holdt på i mange måneder hadde jeg også reagert. Det vitner jo om at fyren er syk, og det er ikke noe kult å bli truet med groteske drap av syke folk.

Jeg har akkurat fått beskjed fra Webmaster at den samme som skriver syke innlegg til meg, lager trøbbel rundt omkring i forumet eller også.

Vet du noe om hvem det er? Dette pepe-fjolset, kanskje?

Skrevet

Ok. Post til deg.

Ikke enda, men tar det kanskje litt tid. Prøver senere.

Gjest Rusle
Skrevet

Det var problemet med å definere usunn mat da.

Mener de har innført, eller har tenkt å innføre det samme i England.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...