Gå til innhold

skatt på usunn mat?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har akkurat fått beskjed fra Webmaster at den samme som skriver syke innlegg til meg, lager trøbbel rundt omkring i forumet eller også.

Vet du noe om hvem det er? Dette pepe-fjolset, kanskje?

Jeg er sikker på at mange av kødderne er tidligere "mislykket".

Men disse siste spammarne, barbi-skapningen og dette pepe-fjolset, har jeg ikke lest nok av til å kjenne igjen. Ei heller har jeg sett nok av denne stalkeren din.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

12

• ShitDiddelyDo

10

• gripp

5

• flisa

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Jeg er sikker på at mange av kødderne er tidligere "mislykket".

Men disse siste spammarne, barbi-skapningen og dette pepe-fjolset, har jeg ikke lest nok av til å kjenne igjen. Ei heller har jeg sett nok av denne stalkeren din.

Han der mislykket sitter hjemme og er bitter pga kjærlighetssorg iflg en venninne av ham på dol. Det kan kanskje drive folk til mye rart, hva vet jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han der mislykket sitter hjemme og er bitter pga kjærlighetssorg iflg en venninne av ham på dol. Det kan kanskje drive folk til mye rart, hva vet jeg.

Det jeg i hvert fall er sikker på er at "mislykket" ikke bare køddet, selv om han etter hvert dro det over i smårar humor (jf. fastlegevåset hans, osv).

Han var spik spenna, og det hadde nok ikke bare med kvinnfolk å gjøre.

mariaflyfly
Skrevet

Det jeg i hvert fall er sikker på er at "mislykket" ikke bare køddet, selv om han etter hvert dro det over i smårar humor (jf. fastlegevåset hans, osv).

Han var spik spenna, og det hadde nok ikke bare med kvinnfolk å gjøre.

Men det er i det minste en stund siden vi har sett noe til han nå? ;)

Men mest sansynlig sitter han og leser dette her nå, og vi kan lese noen ustabile innlegg fra han i morra tidlig, siden han sikkert skjønner at det er på tide med litt gjesteopptreden igjen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men det er i det minste en stund siden vi har sett noe til han nå? ;)

Men mest sansynlig sitter han og leser dette her nå, og vi kan lese noen ustabile innlegg fra han i morra tidlig, siden han sikkert skjønner at det er på tide med litt gjesteopptreden igjen.

Ja, han er garantert her ennå. Ser stadig noen av analinnleggene hans på sexforumet, og hvis han er den jeg tror han er har han det med å vise seg med det andre nicket sitt så fort noen roper på ham, selv om han ikke har skrevet noe på mange måneder.

mariaflyfly
Skrevet

Ja, han er garantert her ennå. Ser stadig noen av analinnleggene hans på sexforumet, og hvis han er den jeg tror han er har han det med å vise seg med det andre nicket sitt så fort noen roper på ham, selv om han ikke har skrevet noe på mange måneder.

Jeg har lagt merke til akkurat det samme. Vedkommende lurer i kulissene, det er sikkert og visst!

Skrevet

Når etterspørselen øker, så øker prisen på det som er etterspurt. Skatt på cola og boller vil -kanskje- øke etterspørselen på flaskevann og bananer, og da vil prisen øke. Så er vi like langt.

En annen sak er at jeg vil kjøpe de samme varene uansett pris. Jeg kjøper ikke noe bare fordi det er billig.

Skrevet

Tanken bak er forsåvidt god, men det spørs om ikke gevinsten spises opp av byråkratiet som følger med. Da blir kanskje resultatet at usunn mat blir dyrere, og sunn mat fortsetter å være like dyr.

Gjest vioola
Skrevet

Når etterspørselen øker, så øker prisen på det som er etterspurt. Skatt på cola og boller vil -kanskje- øke etterspørselen på flaskevann og bananer, og da vil prisen øke. Så er vi like langt.

En annen sak er at jeg vil kjøpe de samme varene uansett pris. Jeg kjøper ikke noe bare fordi det er billig.

det tror jeg ikke noe på. Har du normal inntekt og feks prisen på noe 10 dobles..sånn at du feks for en sjokolade må betale en hundrings tror jeg nok du vil kutte ned på sjokoladen. skal det være noe poeng må det svi skikkelig. i norge har vi såpass god råd at 5 kroner pluss neppe betyr noe

Skrevet

Jeg syns det må være et helt greit virkemiddel.

Skrevet

I prisippet met gdt system, som jeg kan støtte. men som mange sier, vi er jo enige om hva som er sunt. og de som er sunt i dag, er usunt neste år, og omvendt.

Skrevet

det tror jeg ikke noe på. Har du normal inntekt og feks prisen på noe 10 dobles..sånn at du feks for en sjokolade må betale en hundrings tror jeg nok du vil kutte ned på sjokoladen. skal det være noe poeng må det svi skikkelig. i norge har vi såpass god råd at 5 kroner pluss neppe betyr noe

Hadde det bare vært så enkelt som å legge skatt på alt vi ikke liker. Hva blir det neste de skal legge skatt på?

Det største problemet er mosjon. Hvordan skal du skatte latskap?

Røyk og alkohol er blitt så dyrt at folk blir drept for det, hus knuses og biler vrakes for å få tak i noen røykpakker. Folk blir drept i krangel om smuglerformuer.

Gjest vioola
Skrevet

Hadde det bare vært så enkelt som å legge skatt på alt vi ikke liker. Hva blir det neste de skal legge skatt på?

Det største problemet er mosjon. Hvordan skal du skatte latskap?

Røyk og alkohol er blitt så dyrt at folk blir drept for det, hus knuses og biler vrakes for å få tak i noen røykpakker. Folk blir drept i krangel om smuglerformuer.

jeg vil ikke ha et sånt samfunn. Alle må lære seg å forholde seg til både alkohol , narkotika og usunn mat. personlig ansvar. Staten vet ikke best hvordan vi skal leve , oppdra barna våre eller bruke pengene våre.

Skrevet

jeg vil ikke ha et sånt samfunn. Alle må lære seg å forholde seg til både alkohol , narkotika og usunn mat. personlig ansvar. Staten vet ikke best hvordan vi skal leve , oppdra barna våre eller bruke pengene våre.

I stedet innfører vi skatter slik at det lønner seg å skape paralellsamfunn med egne illegale distribusjonsnett og som ingen får innsikt i. Jo mer skatter, jo mer smugling og kriminalitet. Folk flytter fra landet, tar med seg formuer og pensjoner på grunn av boligpriser og skatter her til lands. Kjeltringene flytter inn, og ærlige folk ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...