Gå til innhold

Noen leger her inne?

Gjest Mamma som er litt bekymra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis et barn( 14 år) har for høye stoffskifteverdier, jernlager som er tomt, og noe med blodplatene. Ses dette i smmenheng eller er dette noe som påvirker hverandre?

Skrevet

Jeg er ikke lege men ble litt nyskjerrig.

Har selv ei jente på 15 år som har gått og hanglet i lang tid. Legene trodde det var kyssesyke men det slo ikke ut på bloprøvene som ble sendt til dyrking.

Hvordan er sykehistoirien til ditt barn og hvilke prøver er tatt?

Skrevet

Jeg er ikke lege men ble litt nyskjerrig.

Har selv ei jente på 15 år som har gått og hanglet i lang tid. Legene trodde det var kyssesyke men det slo ikke ut på bloprøvene som ble sendt til dyrking.

Hvordan er sykehistoirien til ditt barn og hvilke prøver er tatt?

Han er frisk som en fisk :)

Tok tilfeldigvis blodprøver fordi han hadde hatt en langvarig forkjølelse.

Skrevet

Dette må du utdype - gjerne med nøyaktig beskrivelse av blodprøvesvar (alle prøver som ble tatt), symptomer på gutten, og sykehistorie.

Ingen kan rådgi deg om "noe på blodplatene" - det er litt vagt:-)

Skrevet

Dette må du utdype - gjerne med nøyaktig beskrivelse av blodprøvesvar (alle prøver som ble tatt), symptomer på gutten, og sykehistorie.

Ingen kan rådgi deg om "noe på blodplatene" - det er litt vagt:-)

Fikk ikke helt med me ghva som var for høyt på blodplatene. Men han hadde for høyt stoffskifte og jernlager på 6. Jeg bare lurer på om dette har en sammenheng med hverandre eller om det er noe " hver for seg" ?

Skrevet

Hvorfor spør du ikke på allmenn-forumet, eller barnemedisin?

Skrevet

Hei, jeg vil gjerne at så mange som mulig leser dette innlegget som ble postet til meg i dag:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3019852

Tråden heter 'Litt kvinnfolkpjatt på kvinnedagen' (8/3)

Hvorfor det? Har noen "tatt av", og så vil du vise det rundt? (Innlegget er slettet)

"................................................"

Skrevet