Gå til innhold

Noen leger her inne?

Gjest Mamma som er litt bekymra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis et barn( 14 år) har for høye stoffskifteverdier, jernlager som er tomt, og noe med blodplatene. Ses dette i smmenheng eller er dette noe som påvirker hverandre?

Skrevet

Jeg er ikke lege men ble litt nyskjerrig.

Har selv ei jente på 15 år som har gått og hanglet i lang tid. Legene trodde det var kyssesyke men det slo ikke ut på bloprøvene som ble sendt til dyrking.

Hvordan er sykehistoirien til ditt barn og hvilke prøver er tatt?

Skrevet

Jeg er ikke lege men ble litt nyskjerrig.

Har selv ei jente på 15 år som har gått og hanglet i lang tid. Legene trodde det var kyssesyke men det slo ikke ut på bloprøvene som ble sendt til dyrking.

Hvordan er sykehistoirien til ditt barn og hvilke prøver er tatt?

Han er frisk som en fisk :)

Tok tilfeldigvis blodprøver fordi han hadde hatt en langvarig forkjølelse.

Skrevet

Dette må du utdype - gjerne med nøyaktig beskrivelse av blodprøvesvar (alle prøver som ble tatt), symptomer på gutten, og sykehistorie.

Ingen kan rådgi deg om "noe på blodplatene" - det er litt vagt:-)

Skrevet

Dette må du utdype - gjerne med nøyaktig beskrivelse av blodprøvesvar (alle prøver som ble tatt), symptomer på gutten, og sykehistorie.

Ingen kan rådgi deg om "noe på blodplatene" - det er litt vagt:-)

Fikk ikke helt med me ghva som var for høyt på blodplatene. Men han hadde for høyt stoffskifte og jernlager på 6. Jeg bare lurer på om dette har en sammenheng med hverandre eller om det er noe " hver for seg" ?

Skrevet

Hvorfor spør du ikke på allmenn-forumet, eller barnemedisin?

Skrevet

Hei, jeg vil gjerne at så mange som mulig leser dette innlegget som ble postet til meg i dag:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3019852

Tråden heter 'Litt kvinnfolkpjatt på kvinnedagen' (8/3)

Hvorfor det? Har noen "tatt av", og så vil du vise det rundt? (Innlegget er slettet)

"................................................"

Skrevet

Hvorfor det? Har noen "tatt av", og så vil du vise det rundt? (Innlegget er slettet)

"................................................"

Du kan si det slik at han 'tok av'. Det er ikke hver dag jeg får drapstrusler.

Skrevet

Du kan si det slik at han 'tok av'. Det er ikke hver dag jeg får drapstrusler.

Ikke noe fast nick, vel?

"...................................."

Skrevet

Ikke noe fast nick, vel?

"...................................."

Nope.

Jeg mistenkte vedkommende for å være han med grisemeldingene, men iflg Web er det en 'ny' som herjer forumet akkurat nå. Ikke spør meg hva han har postet ellers, jeg har nok med det jeg har fått.

Skrevet

Nope.

Jeg mistenkte vedkommende for å være han med grisemeldingene, men iflg Web er det en 'ny' som herjer forumet akkurat nå. Ikke spør meg hva han har postet ellers, jeg har nok med det jeg har fått.

Ikke at jeg liker drapstrusler o.l., men jeg blir jo litt nyskjerrig :-)

".........................................."

Gjest Cezalion
Skrevet

Jeg kan ikke si jeg tok det som en drapstrussel da jeg leste det. Men har man vært plaget i lengre tid, kan jeg jo skjønne at man reagerer litt ekstra.

Favn skrev noe om kvinnedagen, og vedkommende skrev noe ala 'Og slik går det med kvinnene som ikke føyer seg', og la ut en link ang. kvinnen fra Sarpsborg (?) som ble drept av mannen sin i november.

Skrevet

Jeg kan ikke si jeg tok det som en drapstrussel da jeg leste det. Men har man vært plaget i lengre tid, kan jeg jo skjønne at man reagerer litt ekstra.

Favn skrev noe om kvinnedagen, og vedkommende skrev noe ala 'Og slik går det med kvinnene som ikke føyer seg', og la ut en link ang. kvinnen fra Sarpsborg (?) som ble drept av mannen sin i november.

Uhm...ok, jeg tror ikke jeg har fantasi til å ta akkurat det der som en drapstrussel. Muligens en smule fjollete og idiotisk, kanskje.

".............................................."

Gjest Cezalion
Skrevet

Uhm...ok, jeg tror ikke jeg har fantasi til å ta akkurat det der som en drapstrussel. Muligens en smule fjollete og idiotisk, kanskje.

".............................................."

Helt klart ikke et særlig lurt innlegg. Men trussel om øksemord? Nei...

Skrevet

Helt klart ikke et særlig lurt innlegg. Men trussel om øksemord? Nei...

Men hvorfor ble det slettet? Det må da ha vært mer enn bare det der som ble sagt for at det skulle være grunnlag for det? Ble hele tråden slettet?

"..............................................."

Tweetybilla
Skrevet

Vet ikke om jeg svarer akkurat på dine spørsmål nå, men jeg er jente, og når jeg var 18 år ble det oppdaget lavt stoffskifte (men jeg hadde symptomer på høyt stoffskifte!!) og tomme jernlager. Hadde ikke noe tull med blodplatene mine.. Det jeg vil fram til er at det kan jo hende at jernlager og stoffskifte kan ha en sammeheng, siden noe av det samme skjedde meg.. Jeg var bare fryktlig slapp og svimmel og deprimert...

Men hvis legen har hatt slike prøver, så vil han jo bli fulgt opp videre med tanke på dette! Lykke til videre!

Gjest Cezalion
Skrevet

Men hvorfor ble det slettet? Det må da ha vært mer enn bare det der som ble sagt for at det skulle være grunnlag for det? Ble hele tråden slettet?

"..............................................."

Vet ikke hvorfor det ble slettet. Jeg reagerte på innlegget fordi den drepte kvinnen ble brukt som eksempel. Om noen som kjente henne kommer over slikt, kan det ikke være noe særlig. Så sånn sett er det jo greit at innlegget ble fjernet.

Var i denne tråden:

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2127.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3019599&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3019694

Skrevet

Ok. Hva het hun damen som ble drept med øks av mannen sin for ikke så lenge siden? Jeg burde bli tatt av dage på samme måte iflg innskriver.

Skrevet

Vet ikke hvorfor det ble slettet. Jeg reagerte på innlegget fordi den drepte kvinnen ble brukt som eksempel. Om noen som kjente henne kommer over slikt, kan det ikke være noe særlig. Så sånn sett er det jo greit at innlegget ble fjernet.

Var i denne tråden:

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2127.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3019599&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3019694

Ok, der var det jo ikke noe annet i det hele tatt. Jeg stusser bare litt over hvordan hun kan kalle det en "klar trussel" - men nå har jeg jo bare referatet ditt å forholde meg til (uten at jeg trekker det i tvil) :-)

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...