Gjest Student og lite penger Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Noen som har tips til hva jeg kan kjøpe til kjæresten min som blir 30 år snart? Han liker helst nyttige ting.. altså ikke blomster, pynteting etc. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Denne: http://www.elprice.no/modules/module_131/templates/product_template_detail_1.asp?strParams=1%231%231%231%233%236&iCategoryId=520&iInfoId=24763&iTopCategoryId=0&iPreview=0&strMenuArr=&mid=1051 De åpner butikk i Moss nå - og da koster den bare 2.800,- Vi har en sånn og gubben er i alle fall kjmepfornøyd, -jeg syns bare det er ille emd ENDA en fjernkontroll på duken - hehe 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Om du ikke har så mange penger kan du kjøpe en cd eller dvd billig på play.com (fri levering også). Eller du kan handle inn mat og lage en god middag! Eller du kan kjøpe f.eks. en bok på salget som er nå (mammutsalget), nytt sengetøysett, håndklær, shampo og deodorant (palmolive shampo til ti kroner på europris). 0 Siter
avtrykk Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Denne: http://www.elprice.no/modules/module_131/templates/product_template_detail_1.asp?strParams=1%231%231%231%233%236&iCategoryId=520&iInfoId=24763&iTopCategoryId=0&iPreview=0&strMenuArr=&mid=1051 De åpner butikk i Moss nå - og da koster den bare 2.800,- Vi har en sånn og gubben er i alle fall kjmepfornøyd, -jeg syns bare det er ille emd ENDA en fjernkontroll på duken - hehe Student - lite penger. Er ikke en slik presang i dyreste laget da:) 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Denne: http://www.elprice.no/modules/module_131/templates/product_template_detail_1.asp?strParams=1%231%231%231%233%236&iCategoryId=520&iInfoId=24763&iTopCategoryId=0&iPreview=0&strMenuArr=&mid=1051 De åpner butikk i Moss nå - og da koster den bare 2.800,- Vi har en sånn og gubben er i alle fall kjmepfornøyd, -jeg syns bare det er ille emd ENDA en fjernkontroll på duken - hehe Studenten har ikke så god råd..... 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Studenten har ikke så god råd..... sorry - så bare det stod 30 år og tok helt av! 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Student - lite penger. Er ikke en slik presang i dyreste laget da:) sorry - så bare det stod 30 år og tok helt av! 0 Siter
avtrykk Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Om du ikke har så mange penger kan du kjøpe en cd eller dvd billig på play.com (fri levering også). Eller du kan handle inn mat og lage en god middag! Eller du kan kjøpe f.eks. en bok på salget som er nå (mammutsalget), nytt sengetøysett, håndklær, shampo og deodorant (palmolive shampo til ti kroner på europris). "(palmolive shampo til ti kroner på europris) " Da er det bedre og ikke gi noe!! 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 "(palmolive shampo til ti kroner på europris) " Da er det bedre og ikke gi noe!! Hvorfor det? Sammen med noe annet? Om han vil ha nyttige ting så er vel det en fin gave sammen med noe? 0 Siter
avtrykk Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 sorry - så bare det stod 30 år og tok helt av! Ikke det - en vet jo en god stund i forveien når noen runder år. Og det går jo an å legge av. .. men det meste kommer ofte som "julekvelden på kjerring" likevel. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Kjøp en pepe + evt litt pepetobakk om du har råd! Ingen over, ingen ved siden, pepa er den beste! 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Ikke det - en vet jo en god stund i forveien når noen runder år. Og det går jo an å legge av. .. men det meste kommer ofte som "julekvelden på kjerring" likevel. Ja, man kan jo spare 10 kroner uka i 280 uker - - - dvs. 5,38 år Altså begynne å spare LITT før han fylte 25 - hehe 0 Siter
avtrykk Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hvorfor det? Sammen med noe annet? Om han vil ha nyttige ting så er vel det en fin gave sammen med noe? "skal det være, så skal det være" Kommer jo an på hva du legger ved da, men .. Da er det bedre å kjøpe kvalitet, fremfor noe billig "fyllmasse". Bøker på Mamutsalg var en bedre ide. Der kan du få kvalitetsbøker til en billig penge. Eller en god middag som du nevnte. Jeg hadde ihverfall likt det mye bedre, enn en billig deo;) 0 Siter
avtrykk Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Ja, man kan jo spare 10 kroner uka i 280 uker - - - dvs. 5,38 år Altså begynne å spare LITT før han fylte 25 - hehe Du sier noe:) Har aldri følt meg rikere, enn da jeg var student, jeg. I hverfall ikke i aug. og jan. Da var jeg "dronningen" av kredittkortdraging he he Noen planlegger, andre lever i nuet - og tar smellen.. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 jeg har forresten skrevet det før - men en venninne av meg ga verden beste presang til sin mann - da hun hadde dårlig råd (hun er kunstner...) Hun lagde et sjekkhefte med ting hun skulle gjøre MED og FOR han Han kunne veksle inn sjekkene når HAN ville PÅ en sjekk kunne det stå f.eks; Jeg skal bake en Sjokoladekake. en annen: Vill sex en annen hodemassasje eller ting hun visst at han likte. :-) 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Kjøp en pepe + evt litt pepetobakk om du har råd! Ingen over, ingen ved siden, pepa er den beste! ...sa ikke du hadet igår..? 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 ...sa ikke du hadet igår..? Jo, men jeg elsker dere fortsatt og klarer ikke holde meg unna! Viva la Pepa! 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jo, men jeg elsker dere fortsatt og klarer ikke holde meg unna! Viva la Pepa! Og jeg som ikke har rukket å bli kjent med deg ennå... Jaja, da er det i hvert fall ikke for sent. Har bare oppfattet at det har vært en slags "krangel" eller noe sånt på gang... 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Og jeg som ikke har rukket å bli kjent med deg ennå... Jaja, da er det i hvert fall ikke for sent. Har bare oppfattet at det har vært en slags "krangel" eller noe sånt på gang... Nei, ingen krangel. Det er bare folk som ikke liker at jeg snakker om peperøyking/patting. Skjønner ikke helt hvorfor. Pepe!! 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Nei, ingen krangel. Det er bare folk som ikke liker at jeg snakker om peperøyking/patting. Skjønner ikke helt hvorfor. Pepe!! Jeg er ikke helt sikker på om jeg har forstått hva du mener, heller. Har visst ikke giddet å lese alle de innleggene... Er det hasj du snakker om? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.