Gå til innhold

presang - dårlig råd

Anbefalte innlegg

Gjest Student og lite penger
Skrevet

jeg har forresten skrevet det før - men en venninne av meg ga verden beste presang til sin mann - da hun hadde dårlig råd (hun er kunstner...)

Hun lagde et sjekkhefte med ting hun skulle gjøre MED og FOR han :)

Han kunne veksle inn sjekkene når HAN ville

PÅ en sjekk kunne det stå f.eks; Jeg skal bake en Sjokoladekake.

en annen:

Vill sex

en annen

hodemassasje

eller ting hun visst at han likte.

:-)

Takk "flisa", den var en utrolig god ide! Den skal jeg jammen gå for :)

Takk til dere andre også :)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• avtrykk

5

• Excelsion

4

• morsan

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Student med lite penger
Skrevet

Ikke det - en vet jo en god stund i forveien når noen runder år. Og det går jo an å legge av.

.. men det meste kommer ofte som "julekvelden på kjerring" likevel.

"en vet i god tid før noen runder år"...

Spørs jo hvor lenge vi har vært sammen da ;)

Skrevet

Nei, ingen krangel.

Det er bare folk som ikke liker at jeg snakker om peperøyking/patting.

Skjønner ikke helt hvorfor.

Pepe!!

Kremt. Alt med måte, har du hørt om det?

Gjest Tristann
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på om jeg har forstått hva du mener, heller. Har visst ikke giddet å lese alle de innleggene... Er det hasj du snakker om?

Nei nei, det er vanlig pepetobakk.

Jeg elsker peper og alt som har med peper å gjøre. Tobakk og rensere osv.Og så elsker jeg alkohol!

Gjest Tristann
Skrevet

Kremt. Alt med måte, har du hørt om det?

Hva?

For meg er selve livet peper, da føler jeg for å snakke om det, fortelle det til folk. Syns det er trist folk skal gå glipp av noe så deilig.

Sitter her nå og patter laus på pepan!

Skrevet

Stikk på mammutsalget og kjøp en billig bok om masasje og lov han sammtidig en ommgang eller ti

Skrevet

"en vet i god tid før noen runder år"...

Spørs jo hvor lenge vi har vært sammen da ;)

hihi -man bør jo spare til fremtidige kjærester som fyller år,,,,

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Nei nei, det er vanlig pepetobakk.

Jeg elsker peper og alt som har med peper å gjøre. Tobakk og rensere osv.Og så elsker jeg alkohol!

Alminnelig piperøying, altså? Som særlig naturfrelste pleier å røyke? Og bestefedre og professorer?

Hender det lukter godt. Men kan bli litt intenst.

Hva slags alkohol liker du best? En god drink/ snaps, eller en skikkelig rotbløyte? Eller årgangsvin? Hva med øl?

Gjest Gullfiskene
Skrevet

DAB-radio!!!! :) En schleger....

ups - så ikke at det skulle være billig.. :)

Skrevet

DAB-radio!!!! :) En schleger....

DAB meg i rævva du liksom.

Da kan du heller kjøpe en gramofon.

Samme lydkvaliteten.

Skrevet

DAB meg i rævva du liksom.

Da kan du heller kjøpe en gramofon.

Samme lydkvaliteten.

det har jo ikke noe med lyden å gjøre - hehe - det er jo DAB-teknologien som er unik, ikke boksen den er pakket inn i.

Skrevet

det har jo ikke noe med lyden å gjøre - hehe - det er jo DAB-teknologien som er unik, ikke boksen den er pakket inn i.

Mulig jeg har misforstått, men jeg trodde DAB-radio ville bli et must etterhvert, rett og slett for å få inn alle signalene etter som flere og flere radiokanaler endrer "sendemåte".

(Og med disse ord avslørte hun seg som totalt uvitende om de nye teknikkene...)

Skrevet

Mulig jeg har misforstått, men jeg trodde DAB-radio ville bli et must etterhvert, rett og slett for å få inn alle signalene etter som flere og flere radiokanaler endrer "sendemåte".

(Og med disse ord avslørte hun seg som totalt uvitende om de nye teknikkene...)

Det er riktig det du sier - det er DAB som kommer til å overta og har ingenting med hva slags kvalitet på radiokabinettet den blir dyttet inn i :)

...men jeg veit ikke jeg heller...hehe

Skrevet

Off, vet du hva du snakker om nå da flisa?

Neste generasjons radio skal jo selvfølgelig ikke ha dårligere lyd enn dagens! Noe den har!

Hva har det med innpakningen å gjøre da? =)

Skrevet

Øhm...

Nei, har du hørt en DAB radio?

f.eks hadde du hørt på NRK ALLTID NYHETER, så sender den i 64kbit/s i MONO, noe som er mye mye mye dårligere enn dagens FM.

...men er det ikke slik at "alltid nyheter" snart forsvinner fra FM-nettet, da?

Da hjelper det jo fint lite at fm-lyden er bedre enn lyden i dab, hvis sistnevnte er eneste sted man kan høre den kanalen man ønsker! ;-)

Skrevet

Øhm...

f.eks hadde du hørt på NRK ALLTID NYHETER, så sender den i 64kbit/s i MONO, noe som er mye mye mye dårligere enn dagens FM.

Hva skal du med bedre kvalitet og stereo på en nyhetssending?

Skrevet

Øhm...

ok - tror deg - men vi har ikke store valget etterhvert da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...