Gyda Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 I papirutgaven av Dagsavisen står dette å lese: "Menn etterlyses FN har lansert en global handlingsplan for å involvere menn i arbeidet for vold mot kvinner. Her oppfordres menn til å bidra og ta ansvar. Dette burde også være noe for norske menn," skriver Gunn Karin Gjul. Så lenge menn over hele verden nå blir oppfordra av FN til å denge løs, så får vi vel bare finne oss i det. Gratulerer med dagen - den har visst ikke utspilt sin rolle ...! 0 Siter
Prozak Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Godt tiltak, synes jeg. Det første jeg gjorde når jeg kom på t-banestasjonen i morges, var å måke ned nærmeste feminine skikkelse. Etter en liten pause har det gått slag i slag mesteparten av formiddagen. Nå tar jeg en velfortjent lønsj. ".............................................." 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 her stod det: med link fra forsiden; http://www.dagsavisen.no/debatt/article1986109.ece hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.