Gå til innhold

Gamecube og kontroller - hvor billigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å kjøpe gamecube med 3-4 kontrollere. Men hvor er det billigst? Kontrollerne drar jo opp prisen til det dobbelte.... Tips?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Elkjøp, kanskje?

Det lønner seg i alle fall å kjøpe originale kontrollere. Vi har hatt en uoriginal, og den ble temmelig slarkete og upresis etter kort tid.

Skrevet

Du får GC til 599 med 1 kontroller på Siba.

Ellers så har Expert noen VELDIG billige kontrollere, men de er ikke originale!

Men jeg er sikker på at du ikke vil angre!

Jeg har lagt ut godt over 15000,- på GC'en min de siste 4 åra, da jeg har over 30 spill.

Angrer ikke =)

Skrevet

Du får GC til 599 med 1 kontroller på Siba.

Ellers så har Expert noen VELDIG billige kontrollere, men de er ikke originale!

Men jeg er sikker på at du ikke vil angre!

Jeg har lagt ut godt over 15000,- på GC'en min de siste 4 åra, da jeg har over 30 spill.

Angrer ikke =)

Men er det sånn at gamecube er på vei ut eller? det er jo skikkelig dumt, for poden her i huset elsker super mario, og det er vel bare GC som har slike spill?

Skrevet

Men er det sånn at gamecube er på vei ut eller? det er jo skikkelig dumt, for poden her i huset elsker super mario, og det er vel bare GC som har slike spill?

Jeg for min del blåser i om det er på vei ut etterhvert (hvilket jeg ikke aner noe om), for som du sier: Super Mario er utrolig populært, og har man maskin og noen spill så kan man jo ha glede av dette i mange år.

Jeg kjenner f eks flere som spiller på de gamle 64-maskinene eller ha de heter.

Og om noen år synes kanskje barna at det ikke er så stas med Mario lenger, men hva gjør vel det, sålenge de har hatt mye moro av det i mellomtiden.

Man kjøper jo ikke disse spillmaskinene for at det skal kunne gå i arv til barnebarna! :-)

Skrevet

Det er det. Og er det spillene man kan få tak i til denne spillmaskinen som er det viktige, er det klart at det er hva man kjøper.

Om Mario-spill er populære i heimen, kan man jo nå til dags supplere hjemmeunderholdningen ved å kjøpe en billig, brukt Nintendo64 i tillegg. En del Mario-spill som ble laget til denne gamle spillmaskinen som ikke finnes på Gamecube.

Men for nyere Mario-spill, er det Gamecube som er spillmaskinen - det er riktig.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Vi kjøpte 3 trådløse kontroller i tillegg til den som følger med maskinen, ganske enkelt helt genialt! Litt dyrere, men VEL verdt pengene! :)

Skrevet

Ja, den er jo på vei ut, men det jo DRØSS med spill til den!

Den har jo tross alt levd i 5 år!

Men på den nye som kommer fra Nintendo, kan du bruke de GameCube spillene du har, så da er jo det veldig greit da!

Det er bare GameCube som har slike spill! Herlig =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...