Gå til innhold

Dagens rødgrønne bidrag til lavtlønte og ubemidlede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker et veinett som kan ta unna det trafikkbehovet som finnes.

Politikerne ønsker ikke dette. De ønsker å få folk bort fra veien.

Og ja...konsekvensen er at lavtlønnede får svi, og blir tvunget til å ta konsekvensen av prissettingen. Det er altså ikke mitt ønske, flisa, men resultat av et politisk ønske blant de rødgrønne. Jeg mener politikerne legger for lite vekt på de samfunnsmessige kostnader knyttet til å tvinge folk til å avsta fra transport når de faktisk har behov for det.

Mitt ønske for ettermiddagen er at folk forstår dette, og at rødgrønn skatte- og avgiftspolitikk også i dette tilfellet først og fremst rammer de som har minst fra før.

DA ER VI ENIG! :-)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Hallgeir Langeland som sto frem med det samme før i dag, tenkte på han. I aftenposten. Nå er det endret til Navarsete i samme avis. Får skjerpe meg ;-)

Ah, skjønner!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...