Gjest vioola Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 har trukket en visdomsmtann og nå begynner bedøvelsen å gå ut. er jeg feig om jeg ringer og spør om resept på paragin forte? 0 Siter
Gjest ikke feigt Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Nei, det er ikke feigt! Hvis det ikke går, kan en kombinasjon av ibux og paracet også virke godt, ikke dobbel dose, men feks en paracet og en ibux, i stedetfor to av den ene. men ring tannlegen du, og be om at hun ringer / faxer inn en liten resept til apoteket nærmest deg. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Du burde vel prøve paracet først? gjort det. til og med prøvd paraset og ibux . 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Du skal be tannlegen din faxe til apotetet resept på 600mg IBUX - den tar du sammen med 2 vanlige Paracet. Det går ikke med vanlig IBUX. Paralgin Forte ble jeg bare sjøsjuk og trøtt av og smerten var like ille. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Du skal be tannlegen din faxe til apotetet resept på 600mg IBUX - den tar du sammen med 2 vanlige Paracet. Det går ikke med vanlig IBUX. Paralgin Forte ble jeg bare sjøsjuk og trøtt av og smerten var like ille. kan jeg ikke bare ta 3 vanlige ibux av 200mg da? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Du skal be tannlegen din faxe til apotetet resept på 600mg IBUX - den tar du sammen med 2 vanlige Paracet. Det går ikke med vanlig IBUX. Paralgin Forte ble jeg bare sjøsjuk og trøtt av og smerten var like ille. "Det går ikke med vanlig IBUX" Joddah! Man tar 3 i slengen sammen med 2 Paracet. 0 Siter
Gjest ibux-bruker Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 kan jeg ikke bare ta 3 vanlige ibux av 200mg da? joda, og pluss paracet. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 kan jeg ikke bare ta 3 vanlige ibux av 200mg da? Nei - det er visst ikke det samme - spør meg ikke hvorfor.Men det har jeg blitt fortalt. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 "Det går ikke med vanlig IBUX" Joddah! Man tar 3 i slengen sammen med 2 Paracet. Noen sa at det ikke var det samme - 0 Siter
Excelsion Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Feig?.. Er det virkelig SÅ vondt? Jeg er klar over at folk har forskjellige smertegrenser altså. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 "Det går ikke med vanlig IBUX" Joddah! Man tar 3 i slengen sammen med 2 Paracet. Det er det samme. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Det er det samme. ...sa du til deg sjøl - hehe 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Tja spørs hvor vondt det er? Trakk nylig min, og ja det prikket og sved litt, men ikke så ille at jeg ikke tålte å ha det i et par timer. Så ble det litt ømt, og det gikk over etter noen dager. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Tja spørs hvor vondt det er? Trakk nylig min, og ja det prikket og sved litt, men ikke så ille at jeg ikke tålte å ha det i et par timer. Så ble det litt ømt, og det gikk over etter noen dager. jeg har trukket begge visdomstennene oppe og klart meg fint med bare litt ibux , men idag trakk jeg nede og det gjorde sinnsykt vondt når bedøvelsen gikk over 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 jeg har trukket begge visdomstennene oppe og klart meg fint med bare litt ibux , men idag trakk jeg nede og det gjorde sinnsykt vondt når bedøvelsen gikk over Uff da... skjønner at det kan være litt uggent ja Da jeg spurte min tannlege om smertestillende, så nevnte han det som de andre har nevt tidligere, ta en ibux og en paracet. Det skal hjelpe 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Uff da... skjønner at det kan være litt uggent ja Da jeg spurte min tannlege om smertestillende, så nevnte han det som de andre har nevt tidligere, ta en ibux og en paracet. Det skal hjelpe fått pinex forte og det hjelper litt 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 ...sa du til deg sjøl - hehe Jeg er schizofren og det er jeg og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.