Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

har trukket en visdomsmtann og nå begynner bedøvelsen å gå ut. er jeg feig om jeg ringer og spør om resept på paragin forte?

Gjest ikke feigt
Skrevet

Nei, det er ikke feigt!

Hvis det ikke går, kan en kombinasjon av ibux og paracet også virke godt, ikke dobbel dose, men feks en paracet og en ibux, i stedetfor to av den ene.

men ring tannlegen du, og be om at hun ringer / faxer inn en liten resept til apoteket nærmest deg.

Gjest vioola
Skrevet

Du burde vel prøve paracet først?

gjort det. til og med prøvd paraset og ibux .

Skrevet

Du skal be tannlegen din faxe til apotetet resept på 600mg IBUX - den tar du sammen med 2 vanlige Paracet. Det går ikke med vanlig IBUX.

Paralgin Forte ble jeg bare sjøsjuk og trøtt av og smerten var like ille.

Gjest vioola
Skrevet

Du skal be tannlegen din faxe til apotetet resept på 600mg IBUX - den tar du sammen med 2 vanlige Paracet. Det går ikke med vanlig IBUX.

kan jeg ikke bare ta 3 vanlige ibux av 200mg da?

mariaflyfly
Skrevet

"Det går ikke med vanlig IBUX"

Joddah! Man tar 3 i slengen sammen med 2 Paracet. ;)

Gjest ibux-bruker
Skrevet

joda, og pluss paracet.

Skrevet

Nei - det er visst ikke det samme - spør meg ikke hvorfor.Men det har jeg blitt fortalt.

Skrevet

Noen sa at det ikke var det samme -

Skrevet

Feig?..

Er det virkelig SÅ vondt?

Jeg er klar over at folk har forskjellige smertegrenser altså.

mariaflyfly
Skrevet

Det er det samme. :)

Skrevet

Det er det samme. :)

...sa du til deg sjøl - hehe

Gjest Hanneline
Skrevet

Tja spørs hvor vondt det er?

Trakk nylig min, og ja det prikket og sved litt, men ikke så ille at jeg ikke tålte å ha det i et par timer. Så ble det litt ømt, og det gikk over etter noen dager.

Gjest vioola
Skrevet

Tja spørs hvor vondt det er?

Trakk nylig min, og ja det prikket og sved litt, men ikke så ille at jeg ikke tålte å ha det i et par timer. Så ble det litt ømt, og det gikk over etter noen dager.

jeg har trukket begge visdomstennene oppe og klart meg fint med bare litt ibux , men idag trakk jeg nede og det gjorde sinnsykt vondt når bedøvelsen gikk over

Gjest Hanneline
Skrevet

jeg har trukket begge visdomstennene oppe og klart meg fint med bare litt ibux , men idag trakk jeg nede og det gjorde sinnsykt vondt når bedøvelsen gikk over

Uff da... skjønner at det kan være litt uggent ja :(

Da jeg spurte min tannlege om smertestillende, så nevnte han det som de andre har nevt tidligere, ta en ibux og en paracet. Det skal hjelpe :)

Gjest vioola
Skrevet

Uff da... skjønner at det kan være litt uggent ja :(

Da jeg spurte min tannlege om smertestillende, så nevnte han det som de andre har nevt tidligere, ta en ibux og en paracet. Det skal hjelpe :)

fått pinex forte og det hjelper litt

mariaflyfly
Skrevet

...sa du til deg sjøl - hehe

Jeg er schizofren og det er jeg og. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...