Gå til innhold

britney gravid igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

synes jeg leste i en svensk avis at hun var det. Men jeg tittet så vidt på artikkelen så kan ta feil. Det inntereserer meg ikke sååååå mye

Skrevet

Jeg synes nå hun ser ganske gravid ut, jeg. Det der ser ikke ut som en dvask "etter graviditeten-mage". Den sitter så høyt oppe.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes hun ser gravid ut jeg også.

Eventuelt har hun dratt på seg en ølvom, noe som ikke er spesielt vanlig blant hennes kjønn.

Gjest tja si det du ...
Skrevet

Så bilde av henne i SE&HØR i forrige uke også ... i badedrakt MED mage. Na er det vel heller ikke så veldig lenge siden det også stod at hun skulle skilles .... kanskje hun trøstespiser ....

Angela1365380318
Skrevet

Tror hun er gravid. Jeg har sett bilder av henne etter fødselen der hun var mye tynnere en dette, atså må hun ha lagt på seg igjen. Men er ikke det første barnet bare 5 mnd, litt tidlig med slik mage da?

Gjest togli
Skrevet

Jeg får mest lyst å spandere på henne en BH.....

Gjest ikke tidlig nei
Skrevet

Tror hun er gravid. Jeg har sett bilder av henne etter fødselen der hun var mye tynnere en dette, atså må hun ha lagt på seg igjen. Men er ikke det første barnet bare 5 mnd, litt tidlig med slik mage da?

Nei det er ikke tidlig, hvis du blir gravid fort etter siste svangerskapet, så får du fort stor mage.

Gjest trultemor25
Skrevet

Barnet hennes er vel knappe 6 mnd. Er det ikke litt tidlig å være stor-mage-gravid da? Men.. hun ser jo gravid ut på det bildet der da. Hvis det ikke er et gammelt bilde fra hennes første graviditet.

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Det der er ingen dvask etter-svangerskaps-mage, det ser mer ut som en liten struttende 3-4-5 mnd-på-vei-mage!

Skrevet

*sikter på K.Fed med sprettert og steriliseringsampull*

Gjest LucySky
Skrevet

synes jeg leste i en svensk avis at hun var det. Men jeg tittet så vidt på artikkelen så kan ta feil. Det inntereserer meg ikke sååååå mye

Jisses, dette er som å stå og lytte utafor butikken i ei veldig lita bygd! (Bytt ut navnet med "hu dattera til n'Johan Pedersen" eller noe)

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...