Gjest frossen snø Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 For noen tar det altså tid før magen går bort etter fødsel. http://dlisted.blogspot.com/2006/03/shes-not-just-fat.html 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 synes jeg leste i en svensk avis at hun var det. Men jeg tittet så vidt på artikkelen så kan ta feil. Det inntereserer meg ikke sååååå mye 0 Siter
tonie Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg synes nå hun ser ganske gravid ut, jeg. Det der ser ikke ut som en dvask "etter graviditeten-mage". Den sitter så høyt oppe. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Synes hun ser gravid ut jeg også. Eventuelt har hun dratt på seg en ølvom, noe som ikke er spesielt vanlig blant hennes kjønn. 0 Siter
Gjest tja si det du ... Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Så bilde av henne i SE&HØR i forrige uke også ... i badedrakt MED mage. Na er det vel heller ikke så veldig lenge siden det også stod at hun skulle skilles .... kanskje hun trøstespiser .... 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Tror hun er gravid. Jeg har sett bilder av henne etter fødselen der hun var mye tynnere en dette, atså må hun ha lagt på seg igjen. Men er ikke det første barnet bare 5 mnd, litt tidlig med slik mage da? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg får mest lyst å spandere på henne en BH..... 0 Siter
Gjest ikke tidlig nei Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Tror hun er gravid. Jeg har sett bilder av henne etter fødselen der hun var mye tynnere en dette, atså må hun ha lagt på seg igjen. Men er ikke det første barnet bare 5 mnd, litt tidlig med slik mage da? Nei det er ikke tidlig, hvis du blir gravid fort etter siste svangerskapet, så får du fort stor mage. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Barnet hennes er vel knappe 6 mnd. Er det ikke litt tidlig å være stor-mage-gravid da? Men.. hun ser jo gravid ut på det bildet der da. Hvis det ikke er et gammelt bilde fra hennes første graviditet. 0 Siter
Gjest Turbo Tuppa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Det der er ingen dvask etter-svangerskaps-mage, det ser mer ut som en liten struttende 3-4-5 mnd-på-vei-mage! 0 Siter
jaime Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 *sikter på K.Fed med sprettert og steriliseringsampull* 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 synes jeg leste i en svensk avis at hun var det. Men jeg tittet så vidt på artikkelen så kan ta feil. Det inntereserer meg ikke sååååå mye Jisses, dette er som å stå og lytte utafor butikken i ei veldig lita bygd! (Bytt ut navnet med "hu dattera til n'Johan Pedersen" eller noe) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.