flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg er innkalt til et -og syns det er greit å vite hva det uttrykket står for -han er dansk han som innber. 0 Siter
carma Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hehe.. høres ut som en religiøs håndspåleggelse :-p 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Hehe.. høres ut som en religiøs håndspåleggelse :-p hehe - jeg tør ikke spørre heller..... Vi skal snakke om fremdriften av noen markedsføringsaktiviteter for Norge, Sverige og Danmark. 0 Siter
carma Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 hehe - jeg tør ikke spørre heller..... Vi skal snakke om fremdriften av noen markedsføringsaktiviteter for Norge, Sverige og Danmark. Sikkert noe sånn team-arbeid-inspirasjons-møte-greier :-) Neida, jeg har ikke peiling... *liste seg ut* 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Sikkert noe sånn team-arbeid-inspirasjons-møte-greier :-) Neida, jeg har ikke peiling... *liste seg ut* hihi - bare er litt stum og mystisk i begynnelsen jeg da :-) 0 Siter
Mirabell Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har ikke hørt om et Hands on møte, men har jo hørt uttrykket ofte brukt. Brukes om å ta kontroll over noe, følge opp nøye, f.eks. Hands on oppfølging av et prosjekt krever at man er tilstede og følger med på alt. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Jeg har ikke hørt om et Hands on møte, men har jo hørt uttrykket ofte brukt. Brukes om å ta kontroll over noe, følge opp nøye, f.eks. Hands on oppfølging av et prosjekt krever at man er tilstede og følger med på alt. AHA! da passer det - vi er ansvarlige for fremdriften for hvert vårt land :-) TAKK! 0 Siter
Mirabell Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 AHA! da passer det - vi er ansvarlige for fremdriften for hvert vårt land :-) TAKK! Bare hyggelig å kunne hjelpe ) 0 Siter
mrxx Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Det er å bli enige om noe....f.eks fremdrift eller måten å gjøre ting på. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Det er å bli enige om noe....f.eks fremdrift eller måten å gjøre ting på. mm mening i det 0 Siter
Gyda Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg vil tro at dette er en invitasjon til håndspåleggelse. Vær varsom! ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Jeg vil tro at dette er en invitasjon til håndspåleggelse. Vær varsom! ;-) iiiiiiiiiiiiiiiiiik 0 Siter
Gjest mullifaks Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Agenda for dagens hands-on-møte: 1. Sleske smil 2. Slibrige kommentarer 3. Klamme og klebrige hender 4. Eventuelt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.