Gå til innhold

Hva er cytomegalovirus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev litt lenger ned om 15 åringen min som går og hangler.

Vi har nå fått svar på flere prøver, alle er negative bortett fra 1 pøve. Den ga et svakt utslag på noe de kalte citomegavirus som vistnok skulle ha noe emd kyssesyke å gjøre. Er det noen som kjenner til dette og som kan fortelle meg litt om det?

Jeg har tattt et søk på ordet men får bare opp italienske og spanske sider.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sa legen at hun hadde kyssesyken?

I så fall søker du på kyssesyken. Ikke unormalt at det hangles hvis hun har kyssesyken.

Skrevet

søk på kyssesyke da vel!

Jeg har lest masse om kyssesyke og har til nå ikke funnet noe om citomegavrus.

Kyssesyke forårsakes vanligvis av Epstein Barrviruset, testen gav ikke utslag på dette viruset men altså da på citomegavirus.

Derfor lurer jeg å hvaslags virus dette er.

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Jeg har lest masse om kyssesyke og har til nå ikke funnet noe om citomegavrus.

Kyssesyke forårsakes vanligvis av Epstein Barrviruset, testen gav ikke utslag på dette viruset men altså da på citomegavirus.

Derfor lurer jeg å hvaslags virus dette er.

Søk på cytomegalvirus så finner du kanskje noe mer.

Skrevet

Søk på cytomegalvirus så finner du kanskje noe mer.

nei - nå må jo jeg også gjøre det......*s*

Skrevet

hvorfor ble overskriftene forandret under her - når vi svarte deg - SDD og jeg???????

Skrevet

Sa legen at hun hadde kyssesyken?

I så fall søker du på kyssesyken. Ikke unormalt at det hangles hvis hun har kyssesyken.

Du!

MYSTISK - - hvorfor står det ikke det samme i overskriften vår - når vi bare svarte på hovedinnlegget?

Skrevet

Hei,

jeg kan ikke svare deg på hva det er, men har hatt det selv. Vi ble smittet da vi var i Colombia for å hente datteren vår i 2000. Både mannen min og jeg hanglet i en god måned etterpå. Vi hadde begge feber (rundt 38 grader), svettet mye og var generelt slakke og slitne. Ikke noe å gjøre med det, annet enn å være syk, dessverre :-(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du!

MYSTISK - - hvorfor står det ikke det samme i overskriften vår - når vi bare svarte på hovedinnlegget?

Hmmm, nå lurte jeg først på om du drakk på dagen, hehe, men så så jeg at det faktisk mangler en l i overskriften min.

Har webbis vært inne og redigert innlegget? Jeg er ganske sikker på at jeg ikke tuklet med overskriften.

Skrevet

Hmmm, nå lurte jeg først på om du drakk på dagen, hehe, men så så jeg at det faktisk mangler en l i overskriften min.

Har webbis vært inne og redigert innlegget? Jeg er ganske sikker på at jeg ikke tuklet med overskriften.

ikke bare det - men y'en er blitt en i!

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Skal prøve å finne litt mer stoff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...