Gjest avid Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg skrev litt lenger ned om 15 åringen min som går og hangler. Vi har nå fått svar på flere prøver, alle er negative bortett fra 1 pøve. Den ga et svakt utslag på noe de kalte citomegavirus som vistnok skulle ha noe emd kyssesyke å gjøre. Er det noen som kjenner til dette og som kan fortelle meg litt om det? Jeg har tattt et søk på ordet men får bare opp italienske og spanske sider. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Sa legen at hun hadde kyssesyken? I så fall søker du på kyssesyken. Ikke unormalt at det hangles hvis hun har kyssesyken. 0 Siter
avidi Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 søk på kyssesyke da vel! Jeg har lest masse om kyssesyke og har til nå ikke funnet noe om citomegavrus. Kyssesyke forårsakes vanligvis av Epstein Barrviruset, testen gav ikke utslag på dette viruset men altså da på citomegavirus. Derfor lurer jeg å hvaslags virus dette er. 0 Siter
Gjest Turbo Tuppa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har lest masse om kyssesyke og har til nå ikke funnet noe om citomegavrus. Kyssesyke forårsakes vanligvis av Epstein Barrviruset, testen gav ikke utslag på dette viruset men altså da på citomegavirus. Derfor lurer jeg å hvaslags virus dette er. Søk på cytomegalvirus så finner du kanskje noe mer. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Søk på cytomegalvirus så finner du kanskje noe mer. nei - nå må jo jeg også gjøre det......*s* 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 hvorfor ble overskriftene forandret under her - når vi svarte deg - SDD og jeg??????? 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Sa legen at hun hadde kyssesyken? I så fall søker du på kyssesyken. Ikke unormalt at det hangles hvis hun har kyssesyken. Du! MYSTISK - - hvorfor står det ikke det samme i overskriften vår - når vi bare svarte på hovedinnlegget? 0 Siter
Gjest Destini Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Har en venninne som har hatt utslag på dette viruset. STår litt om det her bl.a: http://www.helsenett.no/index.php?option=com_rd_glossary&task=view&id=510&Itemid=171 0 Siter
snø Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hei, jeg kan ikke svare deg på hva det er, men har hatt det selv. Vi ble smittet da vi var i Colombia for å hente datteren vår i 2000. Både mannen min og jeg hanglet i en god måned etterpå. Vi hadde begge feber (rundt 38 grader), svettet mye og var generelt slakke og slitne. Ikke noe å gjøre med det, annet enn å være syk, dessverre :-( 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Du! MYSTISK - - hvorfor står det ikke det samme i overskriften vår - når vi bare svarte på hovedinnlegget? Hmmm, nå lurte jeg først på om du drakk på dagen, hehe, men så så jeg at det faktisk mangler en l i overskriften min. Har webbis vært inne og redigert innlegget? Jeg er ganske sikker på at jeg ikke tuklet med overskriften. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hmmm, nå lurte jeg først på om du drakk på dagen, hehe, men så så jeg at det faktisk mangler en l i overskriften min. Har webbis vært inne og redigert innlegget? Jeg er ganske sikker på at jeg ikke tuklet med overskriften. ikke bare det - men y'en er blitt en i! 0 Siter
avidi Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Takk for svar alle sammen. Skal prøve å finne litt mer stoff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.