Gå til innhold

Leter etter en brukt bærbar PC.

Anbefalte innlegg

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Leter etter en brukt bærbar pc til pappa.

Noen som finner en der ute ?

Må være ok rask til internetsurfing/ email/ tekstbehandling,

og gjærne med trådløst netverkskort så slipper vi kjøpe det utenom. (jeg vet ikke helt åssen man plugger inn netverkskort til bærbar)

Skrevet

*tenker den må være rask nok til og kjøre vista når det kommer*

Skrevet

Det kan jeg garantere at du ikke finner blant brukte laptoper i dag.

Skrevet

Hva slags priskategori ser du etter? Du får helt nye laptoper fra 6-7000 og oppover. Det er ofte ikke så mye å spare på å kjøpe brukt hvis du ønsker en noenlunde rask maskin.

Skrevet

Da snakker vi 14-20.000,- glatt. Vista kommer til å bli som en tønne med sirup - uansett hva MS og andre sier.

"........................................."

Skrevet

Hva slags priskategori ser du etter? Du får helt nye laptoper fra 6-7000 og oppover. Det er ofte ikke så mye å spare på å kjøpe brukt hvis du ønsker en noenlunde rask maskin.

Nja, jeg spurte pappa hvor mye han var villig til og betale. Han sa så lite som mulig.. så maks 4000 kansje?

Skrevet

Da snakker vi 14-20.000,- glatt. Vista kommer til å bli som en tønne med sirup - uansett hva MS og andre sier.

"........................................."

Auda, kay, da holder det med no 98/xp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...