Gå til innhold

FU: Har dere mannfolk som er driftige av seg?

Anbefalte innlegg

Gjest Hanneline
Skrevet

Eller er det du som må ta deg av alle ting i heimen?

Dvs, være den som ordner besøk, tar initativ til å gå ut å gjøre noe, ordner ting som skal organiseres i heime, pusher på oppussing osv?

Eller er det mannen som er først ute?

Skrevet

Vi er driftige på hver vår kant - heldigivis :)

Gjest Frøken F
Skrevet

Han er ikke den som steller i stand familieselskap, men vi har ofte felles venner på besøk, og er ikke bare jeg som inviterer.

Flyttet nettopp inn i nytt hus. Han bygget huset, jeg innredet mesteparten. Han hadde litt han skulle sagt, da.. ;)

Men sånn alt i alt gjør vi vel stort sett like mye.

Skrevet

Han er ikke den som steller i stand familieselskap, men vi har ofte felles venner på besøk, og er ikke bare jeg som inviterer.

Flyttet nettopp inn i nytt hus. Han bygget huset, jeg innredet mesteparten. Han hadde litt han skulle sagt, da.. ;)

Men sånn alt i alt gjør vi vel stort sett like mye.

hehe, bare så for meg - "han bygde huset, jeg la på duk" :)

Gjest Frøken F
Skrevet

hehe, bare så for meg - "han bygde huset, jeg la på duk" :)

Duh, jeg hengte faktisk opp gardinene også! ;)

Skrevet

Sosialt er det jeg som pusher. Ellers er vi ganske jevngode.

Skrevet

Duh, jeg hengte faktisk opp gardinene også! ;)

hihi

Skrevet

Vi er driftige på hver vår kant - heldigivis :)

"Vi er driftige på hver vår kant - heldigivis :) "

Swingers? ;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er administratoren, men vi utfører like mange oppgaver.

Skrevet

"Vi er driftige på hver vår kant - heldigivis :) "

Swingers? ;-)

jJJÆKK

Skrevet

Vi er nok begge både pådrivere og sinker på hver våre områder.. Det går noenlunde opp i opp tror jeg. Sånn i det daglige gjør vi omtrent like mye husarbeid. Ingen av oss liker å bli satt i sving av den andre til å gjøre husarbeid, så vi er ganske selvdriftige begge to.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...