Gjest Hanneline Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Eller er det du som må ta deg av alle ting i heimen? Dvs, være den som ordner besøk, tar initativ til å gå ut å gjøre noe, ordner ting som skal organiseres i heime, pusher på oppussing osv? Eller er det mannen som er først ute? 0 Siter
Gjest Frøken F Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Han er ikke den som steller i stand familieselskap, men vi har ofte felles venner på besøk, og er ikke bare jeg som inviterer. Flyttet nettopp inn i nytt hus. Han bygget huset, jeg innredet mesteparten. Han hadde litt han skulle sagt, da.. Men sånn alt i alt gjør vi vel stort sett like mye. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Han er ikke den som steller i stand familieselskap, men vi har ofte felles venner på besøk, og er ikke bare jeg som inviterer. Flyttet nettopp inn i nytt hus. Han bygget huset, jeg innredet mesteparten. Han hadde litt han skulle sagt, da.. Men sånn alt i alt gjør vi vel stort sett like mye. hehe, bare så for meg - "han bygde huset, jeg la på duk" 0 Siter
Gjest Frøken F Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 hehe, bare så for meg - "han bygde huset, jeg la på duk" Duh, jeg hengte faktisk opp gardinene også! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Sosialt er det jeg som pusher. Ellers er vi ganske jevngode. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Duh, jeg hengte faktisk opp gardinene også! hihi 0 Siter
morsan Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Vi er driftige på hver vår kant - heldigivis "Vi er driftige på hver vår kant - heldigivis " Swingers? ;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg er administratoren, men vi utfører like mange oppgaver. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 "Vi er driftige på hver vår kant - heldigivis " Swingers? ;-) jJJÆKK 0 Siter
kaffepiken Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Vi er nok begge både pådrivere og sinker på hver våre områder.. Det går noenlunde opp i opp tror jeg. Sånn i det daglige gjør vi omtrent like mye husarbeid. Ingen av oss liker å bli satt i sving av den andre til å gjøre husarbeid, så vi er ganske selvdriftige begge to. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.