flisa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hun som fikk kreft og måtte fjerne eggstokker - eller hva det var -så hun fikk befruktet egg med sin daværende kjæreste og frøs dem ned. Nå ønsker hun å benytte seg av de eggene - men det er slutt mellom dem -og mannen vil IKKE ha barn med henne. jeg må si jeg står på hans side her altså. skal se om jeg finner en link til saken: http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/03/08/460024.html 0 Siter
carma Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Enig med deg. Skjønner ikke at det går an å mene noe annet, jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg står selvfølgelig på hans side. Man kan jo ikke presse på en fyr en unga når han ikke vil. 0 Siter
Gjest Turbo Tuppa Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Selvfølgelig bør hun ikke få lov når han setter seg på bakbeina. Det er like mye hans barn. Vil hun absolutt ha barn får hun adoptere. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Jeg står selvfølgelig på hans side. Man kan jo ikke presse på en fyr en unga når han ikke vil. Nei - det er det samme som å tvinge noen til å donere sæd. 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Selvfølgelig bør hun ikke få lov når han setter seg på bakbeina. Det er like mye hans barn. Vil hun absolutt ha barn får hun adoptere. Men jeg kan også skjønne hva hun føler - - i en fryser ligger det som kunne blitt mine kjødelige barn...som hadde lignet meg etc. etc. LIKEVEL bør hun ikke få lov. 0 Siter
morsan Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg er absolutt ikke overrasket over resultatet - noe annet ville ha vært meget oppsiktsvekkende. Men jeg føler veldig med henne - ufattelig trist og håpløs situasjon å komme opp i. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg står selvfølgelig på hans side. Man kan jo ikke presse på en fyr en unga når han ikke vil. "Man kan jo ikke presse på en fyr en unga når han ikke vil." Det tror jeg nok dessverre det er en del som gjør. Helt forkastelig! 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 "Man kan jo ikke presse på en fyr en unga når han ikke vil." Det tror jeg nok dessverre det er en del som gjør. Helt forkastelig! det blir noe annet når man har "smelt noen på tjukka" - syns jeg..... 0 Siter
Gjest føler med henne Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg føler med henne jeg da , det er hennes ENESTE sjanse her i livet til å bli mamma. 0 Siter
tonie Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg er enig med deg selv om han vel egentlig sa ja til å bli far da de eggene ble befruktet. 0 Siter
Anaïs Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Helt enig med deg, har null respekt for kvinner som velger à baere frem et barn uten mannens samtykke (altsà han som befruktet!); hadde blitt SAA forbannet hvis jeg var han! 0 Siter
Gjest Luedes Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 det blir noe annet når man har "smelt noen på tjukka" - syns jeg..... Han har jo egentlig gjort det? Altså, om hun ikke hadde blitt syk og de hadde fått barn på den naturlige måten.. Så ble det slutt mellom dem. Da hadde han ikke kunnet angre seg på samme måte som nå. Han har jo egentlig gått med på å få barn med henne? Men enig i dommen. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Selvsagt står jeg på hans side her. Hun kan jo ikke få barn med en person, mot hans vilje! 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Jeg føler med henne jeg da , det er hennes ENESTE sjanse her i livet til å bli mamma. Ja jøss - det gjør jeg også - men hun har ikke lov for det. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg føler med henne jeg da , det er hennes ENESTE sjanse her i livet til å bli mamma. Til et barn som er bilogisk hennes, ja. Men mamma kan hun bli. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg føler med henne jeg da , det er hennes ENESTE sjanse her i livet til å bli mamma. Det er det jo ikke. Hørt om adopsjon? 0 Siter
flisa Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Han har jo egentlig gjort det? Altså, om hun ikke hadde blitt syk og de hadde fått barn på den naturlige måten.. Så ble det slutt mellom dem. Da hadde han ikke kunnet angre seg på samme måte som nå. Han har jo egentlig gått med på å få barn med henne? Men enig i dommen. han JAN jo velge....man angrer aldri på de barna man har fått - men man kan jo angre på at man fikk dem med den og den.....see? Og han ser ikke lenger henne for seg som mor til sine barn. 0 Siter
carma Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg føler med henne jeg da , det er hennes ENESTE sjanse her i livet til å bli mamma. Føler med henne jeg også, men hun kan jo ikke tvinge eksen til å bli pappa til barna hennes likevel. Hun kan jo dessuten få barn da :-) 0 Siter
Cillimor Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Dumt av ho å ikke fryse ned sine ubefruktede egg!!! Syns synd på ho. men er enig med han. (vet ikke om jeg hadde vært enig, dersom det hadde vært meg da...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.