Gå til innhold

Hva syns dere om hun som vil få barn med en som ikke vil bli pappa'n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun som fikk kreft og måtte fjerne eggstokker - eller hva det var -så hun fikk befruktet egg med sin daværende kjæreste og frøs dem ned.

Nå ønsker hun å benytte seg av de eggene - men det er slutt mellom dem -og mannen vil IKKE ha barn med henne.

jeg må si jeg står på hans side her altså.

skal se om jeg finner en link til saken:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/03/08/460024.html

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• Anaïs

15

• morsan

11

• Gemini

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Enig med deg. Skjønner ikke at det går an å mene noe annet, jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg står selvfølgelig på hans side. Man kan jo ikke presse på en fyr en unga når han ikke vil.

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Selvfølgelig bør hun ikke få lov når han setter seg på bakbeina. Det er like mye hans barn. Vil hun absolutt ha barn får hun adoptere.

Skrevet

Jeg står selvfølgelig på hans side. Man kan jo ikke presse på en fyr en unga når han ikke vil.

Nei - det er det samme som å tvinge noen til å donere sæd.

Skrevet

Selvfølgelig bør hun ikke få lov når han setter seg på bakbeina. Det er like mye hans barn. Vil hun absolutt ha barn får hun adoptere.

Men jeg kan også skjønne hva hun føler - - i en fryser ligger det som kunne blitt mine kjødelige barn...som hadde lignet meg etc. etc. LIKEVEL bør hun ikke få lov.

Skrevet

Jeg er absolutt ikke overrasket over resultatet - noe annet ville ha vært meget oppsiktsvekkende.

Men jeg føler veldig med henne - ufattelig trist og håpløs situasjon å komme opp i.

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Man kan jo ikke presse på en fyr en unga når han ikke vil."

Det tror jeg nok dessverre det er en del som gjør. Helt forkastelig!

Skrevet

"Man kan jo ikke presse på en fyr en unga når han ikke vil."

Det tror jeg nok dessverre det er en del som gjør. Helt forkastelig!

det blir noe annet når man har "smelt noen på tjukka" - syns jeg.....

Gjest føler med henne
Skrevet

Jeg føler med henne jeg da :), det er hennes ENESTE sjanse her i livet til å bli mamma.

Skrevet

Jeg er enig med deg selv om han vel egentlig sa ja til å bli far da de eggene ble befruktet.

Skrevet

Helt enig med deg, har null respekt for kvinner som velger à baere frem et barn uten mannens samtykke (altsà han som befruktet!); hadde blitt SAA forbannet hvis jeg var han!

Gjest Luedes
Skrevet

det blir noe annet når man har "smelt noen på tjukka" - syns jeg.....

Han har jo egentlig gjort det? Altså, om hun ikke hadde blitt syk og de hadde fått barn på den naturlige måten.. Så ble det slutt mellom dem. Da hadde han ikke kunnet angre seg på samme måte som nå.

Han har jo egentlig gått med på å få barn med henne?

Men enig i dommen.

Skrevet

Selvsagt står jeg på hans side her.

Hun kan jo ikke få barn med en person, mot hans vilje!

Skrevet

Jeg føler med henne jeg da :), det er hennes ENESTE sjanse her i livet til å bli mamma.

Ja jøss - det gjør jeg også - men hun har ikke lov for det.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Til et barn som er bilogisk hennes, ja. Men mamma kan hun bli.

Skrevet

Det er det jo ikke.

Hørt om adopsjon?

Skrevet

Han har jo egentlig gjort det? Altså, om hun ikke hadde blitt syk og de hadde fått barn på den naturlige måten.. Så ble det slutt mellom dem. Da hadde han ikke kunnet angre seg på samme måte som nå.

Han har jo egentlig gått med på å få barn med henne?

Men enig i dommen.

han JAN jo velge....man angrer aldri på de barna man har fått - men man kan jo angre på at man fikk dem med den og den.....see? Og han ser ikke lenger henne for seg som mor til sine barn.

Skrevet

Føler med henne jeg også, men hun kan jo ikke tvinge eksen til å bli pappa til barna hennes likevel.

Hun kan jo dessuten få barn da :-)

Skrevet

Dumt av ho å ikke fryse ned sine ubefruktede egg!!!

Syns synd på ho. men er enig med han.

(vet ikke om jeg hadde vært enig, dersom det hadde vært meg da...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...