Gå til innhold

Hva syns dere om hun som vil få barn med en som ikke vil bli pappa'n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært rart det også når man var i et forhold.....)

men noen av hver kanskje....

Joa, du har rett. Noen av hver hadde nok vært det lureste.

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• Anaïs

15

• morsan

11

• Gemini

7

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Exen fra helvete.... Stygt sagt, men pokker for egoistisk dame. En ting er å spørre han og få avslag, noe annet er å prøve å gjennomføre det mot hans vilje?! Hjelpes!

Skrevet

Trro ikke det går an - det gikk ihvertfall ikke an for bare noen få år siden.

Man kan visst lagre noe av eggstokk-vevet og fryse ned, en berte i England fikk en unge på den måten ifjor tror jeg... Men ikke ubefruktede, modne egg nei.

Skrevet

Vel, hadde jeg vaert i en slik situasjon sà ville jeg tatt abort, aldri tvunget en annen person til à bli forelder mot hans vilje.

Enig. Jeg ville riktignok tatt abort selv om fyren ville blitt far; ingen slipper til hos meg uten å ha blitt informert om at ingenting kommer ut av meg i live.

Skrevet

Enig. Jeg ville riktignok tatt abort selv om fyren ville blitt far; ingen slipper til hos meg uten å ha blitt informert om at ingenting kommer ut av meg i live.

Hørtes som et bra sjekketriks! ;-)

Hvor mange menn tør stikke snabelen sin INN i deg etter dette? *he he*

Skrevet

Men tenk så kjedelig med avholdenhet hvis man er i et etablert forhold, da. :-D

Man kan sterilisere seg - da slipper man også å tiltrekke seg håpefulle wanna-breeders som tror de kan lure en...

Skrevet

Det er ikke det at jeg ikke kan forstå at folk i enkelte tilfeller ikke ser noen annen utvei enn å ta abort, og jeg _er_ for fri abort. Men jeg synes det er helt for jævlig hvor enkelt det å ta abort later til å være for enkelte. Det er et lite menneske det er snakk om. Jeg virker på meg som om mange synes det er like enkelt som å kvitte seg med en irriterende vorte.

For meg er ikke et befruktet egg et menneske

Skrevet

Nettopp, bra skrevet:-)

Skrevet

Hihi

Skrevet

Er én som tør, og det holder. ;)

Skrevet

Enig. Noen spurte en sånn rightwing radiovert i USA som selvsagt var abortmotstander, om hva han ville gjøre hvis han var i en brennende bygning med et to år gammelt barn, og en skål med befruktede egg...hvis han bare kunne redde ett av de to. Gjett om han ble grinete.

Skrevet

Jeg skjønner damen siden det er den eneste muligheten til å få barn men jeg ser jo at mannen er i sin fulle rett til å si nei.

En fortvilet situasjon rett og slett.

Gjest også for fri abort
Skrevet

Enig i at det ikke er det i det øyeblikket det unnfanges, men når blir det et foster / menneske? Mange land har jo ulike tidsgrenser for fri abort, og andre for senaborter. Noen mener grensen går der barnet kan overleve utenfor mors liv, men da er det et menneske i uke 23 i ett land og uke 35 i et annet..

Skrevet

Feil, det er ikke hennes eneste sjanse til å bli mamma. Hvis hun etablerer seg på nytt, kan hun adoptere.

Kan da vel ikke tvinge en mann til å bli pappa, om han ikke vil.

Jeg tror faktisk det ikke er så enkelt at alle får adoptere dersom de har hatt kreft.

Gjest Settlers
Skrevet

Jeg tror faktisk det ikke er så enkelt at alle får adoptere dersom de har hatt kreft.

Det kommer vel an på hvor lenge det er siden hun ble erklært frisk?

Skrevet

Det kommer vel an på hvor lenge det er siden hun ble erklært frisk?

Jeg kan ikke adopsjonreglene så innmari godt, men jeg vet at folk som er syke, har vært syke eller er funksjonshemmede sliter i den sammenhengen. De må bevise at de er så mye bedre enn andre for å få lov.

Gjest Settlers
Skrevet

Jeg kan ikke adopsjonreglene så innmari godt, men jeg vet at folk som er syke, har vært syke eller er funksjonshemmede sliter i den sammenhengen. De må bevise at de er så mye bedre enn andre for å få lov.

Hun må nok være erklært frisk en stund. Uansett planlegger hun nok ikke familieforøkning uten at det er tilfellet (på den ene eller andre måten). Vil jeg tro.

Skrevet

Vel, hadde jeg vaert i en slik situasjon sà ville jeg tatt abort, aldri tvunget en annen person til à bli forelder mot hans vilje.

Man tvinger da ingen til å bli foreldre, all den tid man allerede er gravid? Han valgte tross alt å ha sex og sex kan det bli barn av.

Jeg sa klart i fra til kjæresten min at om vi har sex, så kan det bli barn. Prevensjon eller ikke. Man skulle tro man ikke trengte å si det til voksne mennesker, men fint å opplyse om noen skulle være i tvil...

Skrevet

Enig i at det ikke er det i det øyeblikket det unnfanges, men når blir det et foster / menneske? Mange land har jo ulike tidsgrenser for fri abort, og andre for senaborter. Noen mener grensen går der barnet kan overleve utenfor mors liv, men da er det et menneske i uke 23 i ett land og uke 35 i et annet..

Ja, det der er veldig hairy. Jeg er vel av de som mener at dersom den kan overleve utenfor kvinnens kropp, så kan man jo ikke dra den ut og deretter drepe den liksom. Det skjer angivelig i Russland, hvor abort tillates omtrent frem til termin...

Synes loven er for streng i Norge dog; abort burde vært tillatt frem til ca uke 16, uten å involvere noen uforutsigbar "nemd".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...