Gå til innhold

Til pass for kvinnfolket bak rattet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste som Mr bean, som både kledde på seg og pusset tenna bak rattet! ;-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Stakkaaars... Hun følte seg sikkert blek. Det var sikkert paparazziaenes skyld, de sto sikkert klare til å fotografere henne, og hun ville ikke bli sett med morratryne...

Synd hun ikke rakk å sminke seg ferdig før kameraboksen foreviget henne, da. Det burde hun jo ha tenkt på.

Skrevet

oj...

Det hender jeg tar på mascara mens jeg kjører...

;-P

Gjest kjør forsiktig
Skrevet

oj...

;-P

Da er du uoppmerksom om f.eks. et barn går ut i veien eller bilen foran bråbremser! Det er også farlig å snakke i mobil i bil og å spise.

Skrevet

Da er du uoppmerksom om f.eks. et barn går ut i veien eller bilen foran bråbremser! Det er også farlig å snakke i mobil i bil og å spise.

Spiser du aldri mens du kjører du?

Gjest kjør forsiktig
Skrevet

Nei.

Skrevet

Nei.

Neivel.

Der fikk jeg en skrape i det perfekte imaget mitt, gitt.

;-P

Skrevet

Helt enig :o)

Kjører man bil, så kjører man bil.

Skrevet

oj...

;-P

Med gapet åpent?

Nesten alle gaper når de legger øyeskygge.

Da jeg kjørte i byen, var det mange om morran som sminka seg i kø. Hvis de ikke pelte seg i nesa. Hvis du ser på føreren i bilen ved siden av, så er det 50/50 for at vedk peller seg i nesa. Nå venter jeg på en som BÅDE sminker seg OG peller seg i nesa.

Skrevet

Med gapet åpent?

Nesten alle gaper når de legger øyeskygge.

Da jeg kjørte i byen, var det mange om morran som sminka seg i kø. Hvis de ikke pelte seg i nesa. Hvis du ser på føreren i bilen ved siden av, så er det 50/50 for at vedk peller seg i nesa. Nå venter jeg på en som BÅDE sminker seg OG peller seg i nesa.

Sminke meg i kø har jeg gjort noen ganger ja.

Men pelle seg i nesa har jeg bare sett menn som gjør. Utrolig at de ikke skjønner at folka i nabobilen ser det.

Eller kanskje de gir faen. Uansett - det ser ganske ekkelt ut.

Skrevet

Sminke meg i kø har jeg gjort noen ganger ja.

Men pelle seg i nesa har jeg bare sett menn som gjør. Utrolig at de ikke skjønner at folka i nabobilen ser det.

Eller kanskje de gir faen. Uansett - det ser ganske ekkelt ut.

De kobler ut hjernen. Drømmer seg bort i nesepellingen. Et lite rituale. Og så ruller de ned vinduet og kaster ut fangsten.

Skrevet

De kobler ut hjernen. Drømmer seg bort i nesepellingen. Et lite rituale. Og så ruller de ned vinduet og kaster ut fangsten.

*pjuk*

Gjest kjør forsiktig
Skrevet

De tror at de er hjemme/alene når de sitter i bilene sine.

Skrevet

De tror at de er hjemme/alene når de sitter i bilene sine.

Jepp, en liten psykisk glipp.

Gjest Rusle
Skrevet

Dette minnet meg på hva jeg så på autobahn i Tyskland.

En dame i 20 årene kjørte i feltet ved siden av. Hun kikket ofte i bakspeilet mens hun tok på mascara. Plutselig var hun vekk, dukket opp igjen(mistet sikkert noe i gulvet), kikket i speilet igjen mens hun tok på leppestift.

Gale folk.

Skrevet

Har erfart at å spise og drikke varm kaffe i bilen er livsfarlig. Pleide å ta frokosten på vei inn mot Oslo. Sølte litt med kaffen, og plutselig var svingen der. Det var VELDIG nære på. Spiser ennå i bilen, men er noe mer forsiktig med varm kaffe.

Skrevet

Har erfart at å spise og drikke varm kaffe i bilen er livsfarlig. Pleide å ta frokosten på vei inn mot Oslo. Sølte litt med kaffen, og plutselig var svingen der. Det var VELDIG nære på. Spiser ennå i bilen, men er noe mer forsiktig med varm kaffe.

En fordel med en kopp av "statoil-kopp-typen" i alle fall... :-)

Skrevet

En fordel med en kopp av "statoil-kopp-typen" i alle fall... :-)

Brente leppa mi på en sånn en:)

Nå lar jeg kaffen stå til den er mer lunka. Klarer meg ikke helt uten, på langtur

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...