Goliath Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/5541886.html he-he....det hadde'a godt av:-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Neste som Mr bean, som både kledde på seg og pusset tenna bak rattet! ;-) 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Stakkaaars... Hun følte seg sikkert blek. Det var sikkert paparazziaenes skyld, de sto sikkert klare til å fotografere henne, og hun ville ikke bli sett med morratryne... Synd hun ikke rakk å sminke seg ferdig før kameraboksen foreviget henne, da. Det burde hun jo ha tenkt på. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 oj... Det hender jeg tar på mascara mens jeg kjører... ;-P 0 Siter
Gjest kjør forsiktig Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 oj... Det hender jeg tar på mascara mens jeg kjører... ;-P Da er du uoppmerksom om f.eks. et barn går ut i veien eller bilen foran bråbremser! Det er også farlig å snakke i mobil i bil og å spise. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Da er du uoppmerksom om f.eks. et barn går ut i veien eller bilen foran bråbremser! Det er også farlig å snakke i mobil i bil og å spise. Spiser du aldri mens du kjører du? 0 Siter
Gjest kjør forsiktig Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Spiser du aldri mens du kjører du? Nei. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Nei. Neivel. Der fikk jeg en skrape i det perfekte imaget mitt, gitt. ;-P 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Helt enig ) Kjører man bil, så kjører man bil. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 oj... Det hender jeg tar på mascara mens jeg kjører... ;-P Med gapet åpent? Nesten alle gaper når de legger øyeskygge. Da jeg kjørte i byen, var det mange om morran som sminka seg i kø. Hvis de ikke pelte seg i nesa. Hvis du ser på føreren i bilen ved siden av, så er det 50/50 for at vedk peller seg i nesa. Nå venter jeg på en som BÅDE sminker seg OG peller seg i nesa. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Med gapet åpent? Nesten alle gaper når de legger øyeskygge. Da jeg kjørte i byen, var det mange om morran som sminka seg i kø. Hvis de ikke pelte seg i nesa. Hvis du ser på føreren i bilen ved siden av, så er det 50/50 for at vedk peller seg i nesa. Nå venter jeg på en som BÅDE sminker seg OG peller seg i nesa. Sminke meg i kø har jeg gjort noen ganger ja. Men pelle seg i nesa har jeg bare sett menn som gjør. Utrolig at de ikke skjønner at folka i nabobilen ser det. Eller kanskje de gir faen. Uansett - det ser ganske ekkelt ut. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Sminke meg i kø har jeg gjort noen ganger ja. Men pelle seg i nesa har jeg bare sett menn som gjør. Utrolig at de ikke skjønner at folka i nabobilen ser det. Eller kanskje de gir faen. Uansett - det ser ganske ekkelt ut. De kobler ut hjernen. Drømmer seg bort i nesepellingen. Et lite rituale. Og så ruller de ned vinduet og kaster ut fangsten. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 De kobler ut hjernen. Drømmer seg bort i nesepellingen. Et lite rituale. Og så ruller de ned vinduet og kaster ut fangsten. *pjuk* 0 Siter
Gjest kjør forsiktig Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 De kobler ut hjernen. Drømmer seg bort i nesepellingen. Et lite rituale. Og så ruller de ned vinduet og kaster ut fangsten. De tror at de er hjemme/alene når de sitter i bilene sine. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 De tror at de er hjemme/alene når de sitter i bilene sine. Jepp, en liten psykisk glipp. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Dette minnet meg på hva jeg så på autobahn i Tyskland. En dame i 20 årene kjørte i feltet ved siden av. Hun kikket ofte i bakspeilet mens hun tok på mascara. Plutselig var hun vekk, dukket opp igjen(mistet sikkert noe i gulvet), kikket i speilet igjen mens hun tok på leppestift. Gale folk. 0 Siter
avtrykk Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Spiser du aldri mens du kjører du? Har erfart at å spise og drikke varm kaffe i bilen er livsfarlig. Pleide å ta frokosten på vei inn mot Oslo. Sølte litt med kaffen, og plutselig var svingen der. Det var VELDIG nære på. Spiser ennå i bilen, men er noe mer forsiktig med varm kaffe. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Har erfart at å spise og drikke varm kaffe i bilen er livsfarlig. Pleide å ta frokosten på vei inn mot Oslo. Sølte litt med kaffen, og plutselig var svingen der. Det var VELDIG nære på. Spiser ennå i bilen, men er noe mer forsiktig med varm kaffe. En fordel med en kopp av "statoil-kopp-typen" i alle fall... :-) 0 Siter
avtrykk Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 En fordel med en kopp av "statoil-kopp-typen" i alle fall... :-) Brente leppa mi på en sånn en:) Nå lar jeg kaffen stå til den er mer lunka. Klarer meg ikke helt uten, på langtur 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.