Gå til innhold

Du som vet litt om kropp og sånt...;)

Anbefalte innlegg

Gjest collett
Skrevet

Har fått et "tillegg" på/rundt magen etter tre svangerskap (3 år siden sist). Er slank og fin ellers, men denne husmormagen plager meg:)

Noen som vet om det er mulig å trene vekk bare magen liksom? Hva skal til? Kondisjonstrening for å få vekk fett? Sit-ups?

Eller er det rett og slett vanskelig å bli kvitt en slik mage? Mye av problemet er vel at huden har vært strukket så mange ganger og er blitt slapp. Og det er det jo ikke så lett å endre...

Gi meg et tips hvis du har. Håper noen der ute har lykkes og kan gi meg oppskriften!

Gjest Slik er det bare
Skrevet

Fjerning av dauhud kirurgisk.

Gjest mullifaks
Skrevet

www.shapemassage.no kan kanskje være noe?

Skrevet

Punkt-forbenning av fett og en tummy tuck tror jeg nok...

Gjest collett
Skrevet

Punkt-forbenning av fett og en tummy tuck tror jeg nok...

Punktforbrenning??? Hvordan får man til det da?

Gjest prust
Skrevet

Kondistrening (løping eller rask gange) minst 30 minutter 3-4 ganger i uka.

Sit-ups 3 ganger i uka.

Drikk masse vann og kutt godteri i uka.

Teorien kan jeg - men det er litt vanskelig å gjennomføre det :-)

Gjest vioola
Skrevet

Punktforbrenning??? Hvordan får man til det da?

sorry , det er umulig.. Men for å fikse på figuren kan det hjelpe med styrketrene armene , leggene og lignende..så får man litt finere figur. Ved å ta trene styrketrening synes jeg ofte proporsjonene blir litt bedre og det ser ut som man får bedre kropp , selv om man nødvendigvis ikke gått ned noe. samme med situps , at man kan få litt mer stram mage. men har du MYE fett på magen vil du neppe se noe forskjell

Skrevet

Oppdaget ikke dette innlegget før nå. Men altså - prust har beskrevet et opplegg som funker. For min del holdt det å jogge 25 min 2 ganger i uka, dette var en periode på ca 3 mnd nå sist sommer/høst. Samtidig spiste jeg en moderert Fedon-diett, har ikke planer om å kutte ut sjokolade på løsradg og noen kaffe latte i løpet av uka! Og byttet ut vanlig brød med spelt.

Resultat: Gikk ned 7 kg. Det skal sies at jeg stresset mye med jobben i samme periode, men selv om jeg nå ikke jogger i det hele tatt har jeg kun gått opp én av de 7 kiloene. Så når snøen bare får pelt seg vekk er det på med joggeskoa igjen.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...