Gjest collett Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Har fått et "tillegg" på/rundt magen etter tre svangerskap (3 år siden sist). Er slank og fin ellers, men denne husmormagen plager meg:) Noen som vet om det er mulig å trene vekk bare magen liksom? Hva skal til? Kondisjonstrening for å få vekk fett? Sit-ups? Eller er det rett og slett vanskelig å bli kvitt en slik mage? Mye av problemet er vel at huden har vært strukket så mange ganger og er blitt slapp. Og det er det jo ikke så lett å endre... Gi meg et tips hvis du har. Håper noen der ute har lykkes og kan gi meg oppskriften! 0 Siter
Gjest Slik er det bare Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Fjerning av dauhud kirurgisk. 0 Siter
Gjest mullifaks Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 www.shapemassage.no kan kanskje være noe? 0 Siter
jaime Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Punkt-forbenning av fett og en tummy tuck tror jeg nok... 0 Siter
Gjest collett Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Punkt-forbenning av fett og en tummy tuck tror jeg nok... Punktforbrenning??? Hvordan får man til det da? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Kondistrening (løping eller rask gange) minst 30 minutter 3-4 ganger i uka. Sit-ups 3 ganger i uka. Drikk masse vann og kutt godteri i uka. Teorien kan jeg - men det er litt vanskelig å gjennomføre det :-) 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Punktforbrenning??? Hvordan får man til det da? sorry , det er umulig.. Men for å fikse på figuren kan det hjelpe med styrketrene armene , leggene og lignende..så får man litt finere figur. Ved å ta trene styrketrening synes jeg ofte proporsjonene blir litt bedre og det ser ut som man får bedre kropp , selv om man nødvendigvis ikke gått ned noe. samme med situps , at man kan få litt mer stram mage. men har du MYE fett på magen vil du neppe se noe forskjell 0 Siter
Gjest mij Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Oppdaget ikke dette innlegget før nå. Men altså - prust har beskrevet et opplegg som funker. For min del holdt det å jogge 25 min 2 ganger i uka, dette var en periode på ca 3 mnd nå sist sommer/høst. Samtidig spiste jeg en moderert Fedon-diett, har ikke planer om å kutte ut sjokolade på løsradg og noen kaffe latte i løpet av uka! Og byttet ut vanlig brød med spelt. Resultat: Gikk ned 7 kg. Det skal sies at jeg stresset mye med jobben i samme periode, men selv om jeg nå ikke jogger i det hele tatt har jeg kun gått opp én av de 7 kiloene. Så når snøen bare får pelt seg vekk er det på med joggeskoa igjen. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.